[A6 C5 2.5 TDI]gaśnie silnik
- 
				
				76042zubzyk
[A6 C5 2.5 TDI]gaśnie silnik
Drodzy koledzy proszę o pomoc od tygodnia mam problem z autem , mianowicie auto w trakcie jazdy lub na postoju dławi jakby silnik przerywał nieraz zgaśnie na zimnym i na ciepłym silniku tydzień temu wymieniłem filtr paliwa układ odpowietrzony sporadycznie pokazują się malutkie bąbelki powietrza , najdziwniejsze że jak przerywa to skrzynia automat nie przełącza się w system serwisowy a teoretycznie powinna , silnik na zimno i ciepło pali praktycznie na dotyk nie ma żadnych problemów , nie mam w tej chwili możliwości podłączenia kompa jestem w niemczech.  Te dławienie nie jest cały czas , co jakiś czas raz lżej lekko odczuwalne innym razem mocniej i nieraz zgaśnie.
Te dławienie nie jest cały czas , co jakiś czas raz lżej lekko odczuwalne innym razem mocniej i nieraz zgaśnie.
			
			
									
									
						- spinacz2100
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 392
- Rejestracja: 20 wrz 2009, 18:26
- Imię: Szubert
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Augustów
- Kontakt:
- 
				
				76042zubzyk
Ręce mi opadają , nie wiem co mam robić po podłączeniu kompa nie ma żadnych błędów nawet w trakcie jak zgaśnie czy go przydławi , mechanik powiedział że jeżeli by się coś działo z pompą to były by jakieś błędy , podawał mi nawet jaki powinny być błędy . Proszę wszystkich o pomoc co mam dalej robić , czy jechać do innego mechanika , może któryś w w końcu coś znajdzie :evil:
			
			
									
									
						- 
				
				76042zubzyk
Witam podłączę się pod temat bo mam podobne objawy.
Opiszę trochę co się dzieje.Rano odpalam,pali od strzała zapinam pasy wrzucam R trochę ruszy i gaśnie.Drugi rozruch zapala od strzała i jedzie bez żadnych oznak.Po 8 h pracy odpale też bez żadnego oporu jadę jakieś 2 km staje na światłach i gaśnie.W czasie jazdy ostatnio pod górkę też podszarpywał.Czyżby pompa mówiła papa.ÂŻadnych wycieków ropy nie zauważyłem.Zaczyna się dziać to , coraz cześciej aż boję się tym jeżdzić.Vag pokazuje zero błedów.dołaczam logi 001 018
http://vaglog.rtnet.pl/magda.sylwek_15804.html
http://vaglog.rtnet.pl/magda.sylwek_15803.html
			
			
									
									
						Opiszę trochę co się dzieje.Rano odpalam,pali od strzała zapinam pasy wrzucam R trochę ruszy i gaśnie.Drugi rozruch zapala od strzała i jedzie bez żadnych oznak.Po 8 h pracy odpale też bez żadnego oporu jadę jakieś 2 km staje na światłach i gaśnie.W czasie jazdy ostatnio pod górkę też podszarpywał.Czyżby pompa mówiła papa.ÂŻadnych wycieków ropy nie zauważyłem.Zaczyna się dziać to , coraz cześciej aż boję się tym jeżdzić.Vag pokazuje zero błedów.dołaczam logi 001 018
http://vaglog.rtnet.pl/magda.sylwek_15804.html
http://vaglog.rtnet.pl/magda.sylwek_15803.html
- 
				
				76042zubzyk
Kolego jak wyżej pisałem podobne problemy miałem ja , no i przykro mi ale pompa wtryskowa ci siada , przestroga nie słuchaj kolegów z tego forum że za pare groszy możesz naprawić elektronikę pompy , to jest lipa , to tak jak byś poszedł do łóżka z zajeb...ą laską i w połowie skończył , proponuję sprawdzenie pompy przez fachowca , w moim przypadku komp w zwykłym warsztacie też nic nie pokazywał .
			
			
									
									
						- 
				
				76042zubzyk
Kolego jeśli poczułeś się dotknięty moją wypowiedzią to przepraszam , miałem problem z pompa i czytałem na tym forum wiele wypowiedzi na temat naprawy pomp i teraz wiem że jeżeli siada elektronika to przyczyną zazwyczaj jest mechanika pompy i nie ma innej opcji , a jeżeli chodzi ci o te zdanie to chodziło mi o niektórych forumowiczów a nie o wszystkich. 
			
			
									
									
						
- 
				
				citrin
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 538
- Rejestracja: 24 maja 2008, 09:46
- Imię: Czarek
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
Dobra spoko.....  
 
Sam kiedyś padłem ofiarą rzekomej naprawy sterownika pompy i aż wstyd się przyznać ale kosztowało mnie to 800pln a ile nerwów....aaaa szkoda gadać!!!!!
Wtedy byłem jeszcze głupi, nie skorzystałem z tego co mi daje to forum, ci ludzie. Pewnie Piotr nie jedno by napisał 
 
Wracając do tematu, przedstawię wam koledzy fakturkę z naprawy VP (nie mojej :-P) w silniku AFB w miarę aktualną, z tym że nie może być to wyznacznik i nie sugerować się bo każda naprawa to indywidualność i musi byś osobno rozpatrywana a przedstawione ceny wahać się ze hoho. Zresztą nic nowego nie napisałem .
Objaw:
-błąd przestawiacza k.wtrysku
-obroty na pełnym bucie na jałowym 2,5tys obr
Fakturka:
-sterownik PSG 5...........................850
-czujnik kąta obrotu ......................250
-zestaw części tłok przest.wtr.pal ....200
-komplet uszczelniaczy...................150
-kalibracja pompy VP ....................700
Pozdrawiam
			
			
									
									
						 
 Sam kiedyś padłem ofiarą rzekomej naprawy sterownika pompy i aż wstyd się przyznać ale kosztowało mnie to 800pln a ile nerwów....aaaa szkoda gadać!!!!!
Wtedy byłem jeszcze głupi, nie skorzystałem z tego co mi daje to forum, ci ludzie. Pewnie Piotr nie jedno by napisał
 
 Wracając do tematu, przedstawię wam koledzy fakturkę z naprawy VP (nie mojej :-P) w silniku AFB w miarę aktualną, z tym że nie może być to wyznacznik i nie sugerować się bo każda naprawa to indywidualność i musi byś osobno rozpatrywana a przedstawione ceny wahać się ze hoho. Zresztą nic nowego nie napisałem .
Objaw:
-błąd przestawiacza k.wtrysku
-obroty na pełnym bucie na jałowym 2,5tys obr
Fakturka:
-sterownik PSG 5...........................850
-czujnik kąta obrotu ......................250
-zestaw części tłok przest.wtr.pal ....200
-komplet uszczelniaczy...................150
-kalibracja pompy VP ....................700
Pozdrawiam
- 
				
				PatrykISIA
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 8
- Rejestracja: 11 wrz 2012, 21:17
- Lokalizacja: Wrocław / Wojcieszów
Wiem, że temat nieco już wiekowy, lecz mam taen sam problem co w pierwszym poście, a odpowiedzi dalej nie ma:( Samochód w większości pali na dotyk, (dzisiaj zdarzyło się, że nie chciał odpalić, tak jakby nie dostawał paliwa, choć wężyk był pełny) brak pęcherzyków powietrza, moc w całym zakresie obrotów... Co to może być?? Błędów vag nie pokazuje żadnych. Czy to coś z komputerem?? Ręce opadają... Dodam, że samochód jadąc potrafi zgasnąć na chwilę i sam odpala, choć czuć wyraźne szarpnięcie. Często gaśnie na wolnych obrotach (np. na światłach albo na końcu trasy).
 Dodam, że samochód jadąc potrafi zgasnąć na chwilę i sam odpala, choć czuć wyraźne szarpnięcie. Często gaśnie na wolnych obrotach (np. na światłach albo na końcu trasy). 
[ Dodano: 2013-10-21, 21:25 ]
Pojawiły się nowe objawy. Mianowicie samochód często po zgaszeniu ma problem z odpaleniem:( Trzeba go długo kręcić zanim zaskoczy. W baku paliwa pod korek, moc jest, obroty w pełnym zakresie. Tylko te cholerne szarpanie! Jakie logi mogą być pomocne do zdiagnozowania tego ustrojstwa?? Niech ktoś obeznany się wypowie ładnie proszę, bo nie wytrzymam już dłużej!
			
			
									
									
						 Dodam, że samochód jadąc potrafi zgasnąć na chwilę i sam odpala, choć czuć wyraźne szarpnięcie. Często gaśnie na wolnych obrotach (np. na światłach albo na końcu trasy).
 Dodam, że samochód jadąc potrafi zgasnąć na chwilę i sam odpala, choć czuć wyraźne szarpnięcie. Często gaśnie na wolnych obrotach (np. na światłach albo na końcu trasy). [ Dodano: 2013-10-21, 21:25 ]
Pojawiły się nowe objawy. Mianowicie samochód często po zgaszeniu ma problem z odpaleniem:( Trzeba go długo kręcić zanim zaskoczy. W baku paliwa pod korek, moc jest, obroty w pełnym zakresie. Tylko te cholerne szarpanie! Jakie logi mogą być pomocne do zdiagnozowania tego ustrojstwa?? Niech ktoś obeznany się wypowie ładnie proszę, bo nie wytrzymam już dłużej!

 
							










 
 
