Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C5 2.5 TDI]gaśnie silnik

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
76042zubzyk

[A6 C5 2.5 TDI]gaśnie silnik

Post autor: 76042zubzyk » 12 sie 2010, 20:00

Drodzy koledzy proszę o pomoc od tygodnia mam problem z autem , mianowicie auto w trakcie jazdy lub na postoju dławi jakby silnik przerywał nieraz zgaśnie na zimnym i na ciepłym silniku tydzień temu wymieniłem filtr paliwa układ odpowietrzony sporadycznie pokazują się malutkie bąbelki powietrza , najdziwniejsze że jak przerywa to skrzynia automat nie przełącza się w system serwisowy a teoretycznie powinna , silnik na zimno i ciepło pali praktycznie na dotyk nie ma żadnych problemów , nie mam w tej chwili możliwości podłączenia kompa jestem w niemczech. :cry:Te dławienie nie jest cały czas , co jakiś czas raz lżej lekko odczuwalne innym razem mocniej i nieraz zgaśnie.

Awatar użytkownika
spinacz2100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 392
Rejestracja: 20 wrz 2009, 18:26
Imię: Szubert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Augustów
Kontakt:

Post autor: spinacz2100 » 14 sie 2010, 17:51

kolego nie chce cię straszyć ale to może być początek problemów z pompą wtryskową.
Jeszcze troche pojeżdzisz ale niedługo pewnie padnie ja tak miałem.
Padł nastawnik.

76042zubzyk

Post autor: 76042zubzyk » 19 sie 2010, 16:01

Ręce mi opadają , nie wiem co mam robić po podłączeniu kompa nie ma żadnych błędów nawet w trakcie jak zgaśnie czy go przydławi , mechanik powiedział że jeżeli by się coś działo z pompą to były by jakieś błędy , podawał mi nawet jaki powinny być błędy . Proszę wszystkich o pomoc co mam dalej robić , czy jechać do innego mechanika , może któryś w w końcu coś znajdzie :evil:

cacek66
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 263
Rejestracja: 05 maja 2009, 19:22
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: cacek66 » 20 sie 2010, 09:13

zrób i wstaw na początek logi może z nich coś wyjdzie. bo tak to moÂŻe być ciężko ;-)
Lepiej mieć Parkinsona i ... trochę wylać
niż Alzheimera i ... zapomnieć się napić !

76042zubzyk

Post autor: 76042zubzyk » 20 sie 2010, 14:56

OK. poproszę kogoś żeby mi zrobił logi

[ Dodano: 2010-08-22, 10:45 ]
No i zdechł "PARCH" nie chce odpalić :evil:

matix250
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 15 kwie 2008, 03:41
Lokalizacja: gdansk

Post autor: matix250 » 26 sie 2010, 17:50

Witam podłączę się pod temat bo mam podobne objawy.
Opiszę trochę co się dzieje.Rano odpalam,pali od strzała zapinam pasy wrzucam R trochę ruszy i gaśnie.Drugi rozruch zapala od strzała i jedzie bez żadnych oznak.Po 8 h pracy odpale też bez żadnego oporu jadę jakieś 2 km staje na światłach i gaśnie.W czasie jazdy ostatnio pod górkę też podszarpywał.Czyżby pompa mówiła papa.ÂŻadnych wycieków ropy nie zauważyłem.Zaczyna się dziać to , coraz cześciej aż boję się tym jeżdzić.Vag pokazuje zero błedów.dołaczam logi 001 018
http://vaglog.rtnet.pl/magda.sylwek_15804.html
http://vaglog.rtnet.pl/magda.sylwek_15803.html

76042zubzyk

Post autor: 76042zubzyk » 26 sie 2010, 18:13

Kolego jak wyżej pisałem podobne problemy miałem ja , no i przykro mi ale pompa wtryskowa ci siada , przestroga nie słuchaj kolegów z tego forum że za pare groszy możesz naprawić elektronikę pompy , to jest lipa , to tak jak byś poszedł do łóżka z zajeb...ą laską i w połowie skończył , proponuję sprawdzenie pompy przez fachowca , w moim przypadku komp w zwykłym warsztacie też nic nie pokazywał .

citrin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 538
Rejestracja: 24 maja 2008, 09:46
Imię: Czarek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

Post autor: citrin » 28 sie 2010, 16:54

76042zubzyk pisze:przestroga nie słuchaj kolegów z tego forum że za pare groszy możesz naprawić elektronikę pompy
Dobre zdanie. :evil:

To po co podpytujesz, dochodź sam, rób sam.........


To gdzie w postach ci tak doradzali. :?:

76042zubzyk

Post autor: 76042zubzyk » 28 sie 2010, 17:39

Kolego jeśli poczułeś się dotknięty moją wypowiedzią to przepraszam , miałem problem z pompa i czytałem na tym forum wiele wypowiedzi na temat naprawy pomp i teraz wiem że jeżeli siada elektronika to przyczyną zazwyczaj jest mechanika pompy i nie ma innej opcji , a jeżeli chodzi ci o te zdanie to chodziło mi o niektórych forumowiczów a nie o wszystkich. :-)

citrin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 538
Rejestracja: 24 maja 2008, 09:46
Imię: Czarek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

Post autor: citrin » 29 sie 2010, 19:46

Dobra spoko..... ;-)


Sam kiedyś padłem ofiarą rzekomej naprawy sterownika pompy i aż wstyd się przyznać ale kosztowało mnie to 800pln a ile nerwów....aaaa szkoda gadać!!!!!
Wtedy byłem jeszcze głupi, nie skorzystałem z tego co mi daje to forum, ci ludzie. Pewnie Piotr nie jedno by napisał ;-)

Wracając do tematu, przedstawię wam koledzy fakturkę z naprawy VP (nie mojej :-P) w silniku AFB w miarę aktualną, z tym że nie może być to wyznacznik i nie sugerować się bo każda naprawa to indywidualność i musi byś osobno rozpatrywana a przedstawione ceny wahać się ze hoho. Zresztą nic nowego nie napisałem .

Objaw:
-błąd przestawiacza k.wtrysku
-obroty na pełnym bucie na jałowym 2,5tys obr

Fakturka:
-sterownik PSG 5...........................850
-czujnik kąta obrotu ......................250
-zestaw części tłok przest.wtr.pal ....200
-komplet uszczelniaczy...................150
-kalibracja pompy VP ....................700

Pozdrawiam

PatrykISIA
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 11 wrz 2012, 21:17
Lokalizacja: Wrocław / Wojcieszów

Post autor: PatrykISIA » 12 paź 2013, 17:10

Wiem, że temat nieco już wiekowy, lecz mam taen sam problem co w pierwszym poście, a odpowiedzi dalej nie ma:( Samochód w większości pali na dotyk, (dzisiaj zdarzyło się, że nie chciał odpalić, tak jakby nie dostawał paliwa, choć wężyk był pełny) brak pęcherzyków powietrza, moc w całym zakresie obrotów... Co to może być?? Błędów vag nie pokazuje żadnych. Czy to coś z komputerem?? Ręce opadają...:( Dodam, że samochód jadąc potrafi zgasnąć na chwilę i sam odpala, choć czuć wyraźne szarpnięcie. Często gaśnie na wolnych obrotach (np. na światłach albo na końcu trasy).

[ Dodano: 2013-10-21, 21:25 ]
Pojawiły się nowe objawy. Mianowicie samochód często po zgaszeniu ma problem z odpaleniem:( Trzeba go długo kręcić zanim zaskoczy. W baku paliwa pod korek, moc jest, obroty w pełnym zakresie. Tylko te cholerne szarpanie! Jakie logi mogą być pomocne do zdiagnozowania tego ustrojstwa?? Niech ktoś obeznany się wypowie ładnie proszę, bo nie wytrzymam już dłużej! <wnerw>

76042zubzyk

Post autor: 76042zubzyk » 25 paź 2013, 10:41

taj jak pisałem wyżej prawdopodobnie pada pompa wtryskowa

gacuś
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 316
Rejestracja: 05 paź 2009, 22:02
Lokalizacja: Kraków

Post autor: gacuś » 25 paź 2013, 12:36

u mnie objawy padnietej pompy były takie,że po odpaleniu rano chmura niebieskiego dymu,obroty max.2500,po przejechaniu kawałka auto odżywało jakby nigdy nic.koszt naprawy 2500 tysia.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga