[A6 C5 2.5 TDI]gaśnie silnik
[A6 C5 2.5 TDI]gaśnie silnik
Drodzy koledzy proszę o pomoc od tygodnia mam problem z autem , mianowicie auto w trakcie jazdy lub na postoju dławi jakby silnik przerywał nieraz zgaśnie na zimnym i na ciepłym silniku tydzień temu wymieniłem filtr paliwa układ odpowietrzony sporadycznie pokazują się malutkie bąbelki powietrza , najdziwniejsze że jak przerywa to skrzynia automat nie przełącza się w system serwisowy a teoretycznie powinna , silnik na zimno i ciepło pali praktycznie na dotyk nie ma żadnych problemów , nie mam w tej chwili możliwości podłączenia kompa jestem w niemczech. Te dławienie nie jest cały czas , co jakiś czas raz lżej lekko odczuwalne innym razem mocniej i nieraz zgaśnie.
- spinacz2100
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 392
- Rejestracja: 20 wrz 2009, 18:26
- Imię: Szubert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Augustów
- Kontakt:
Ręce mi opadają , nie wiem co mam robić po podłączeniu kompa nie ma żadnych błędów nawet w trakcie jak zgaśnie czy go przydławi , mechanik powiedział że jeżeli by się coś działo z pompą to były by jakieś błędy , podawał mi nawet jaki powinny być błędy . Proszę wszystkich o pomoc co mam dalej robić , czy jechać do innego mechanika , może któryś w w końcu coś znajdzie :evil:
Witam podłączę się pod temat bo mam podobne objawy.
Opiszę trochę co się dzieje.Rano odpalam,pali od strzała zapinam pasy wrzucam R trochę ruszy i gaśnie.Drugi rozruch zapala od strzała i jedzie bez żadnych oznak.Po 8 h pracy odpale też bez żadnego oporu jadę jakieś 2 km staje na światłach i gaśnie.W czasie jazdy ostatnio pod górkę też podszarpywał.Czyżby pompa mówiła papa.ÂŻadnych wycieków ropy nie zauważyłem.Zaczyna się dziać to , coraz cześciej aż boję się tym jeżdzić.Vag pokazuje zero błedów.dołaczam logi 001 018
http://vaglog.rtnet.pl/magda.sylwek_15804.html
http://vaglog.rtnet.pl/magda.sylwek_15803.html
Opiszę trochę co się dzieje.Rano odpalam,pali od strzała zapinam pasy wrzucam R trochę ruszy i gaśnie.Drugi rozruch zapala od strzała i jedzie bez żadnych oznak.Po 8 h pracy odpale też bez żadnego oporu jadę jakieś 2 km staje na światłach i gaśnie.W czasie jazdy ostatnio pod górkę też podszarpywał.Czyżby pompa mówiła papa.ÂŻadnych wycieków ropy nie zauważyłem.Zaczyna się dziać to , coraz cześciej aż boję się tym jeżdzić.Vag pokazuje zero błedów.dołaczam logi 001 018
http://vaglog.rtnet.pl/magda.sylwek_15804.html
http://vaglog.rtnet.pl/magda.sylwek_15803.html
Kolego jak wyżej pisałem podobne problemy miałem ja , no i przykro mi ale pompa wtryskowa ci siada , przestroga nie słuchaj kolegów z tego forum że za pare groszy możesz naprawić elektronikę pompy , to jest lipa , to tak jak byś poszedł do łóżka z zajeb...ą laską i w połowie skończył , proponuję sprawdzenie pompy przez fachowca , w moim przypadku komp w zwykłym warsztacie też nic nie pokazywał .
Kolego jeśli poczułeś się dotknięty moją wypowiedzią to przepraszam , miałem problem z pompa i czytałem na tym forum wiele wypowiedzi na temat naprawy pomp i teraz wiem że jeżeli siada elektronika to przyczyną zazwyczaj jest mechanika pompy i nie ma innej opcji , a jeżeli chodzi ci o te zdanie to chodziło mi o niektórych forumowiczów a nie o wszystkich.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 538
- Rejestracja: 24 maja 2008, 09:46
- Imię: Czarek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
Dobra spoko.....
Sam kiedyś padłem ofiarą rzekomej naprawy sterownika pompy i aż wstyd się przyznać ale kosztowało mnie to 800pln a ile nerwów....aaaa szkoda gadać!!!!!
Wtedy byłem jeszcze głupi, nie skorzystałem z tego co mi daje to forum, ci ludzie. Pewnie Piotr nie jedno by napisał
Wracając do tematu, przedstawię wam koledzy fakturkę z naprawy VP (nie mojej :-P) w silniku AFB w miarę aktualną, z tym że nie może być to wyznacznik i nie sugerować się bo każda naprawa to indywidualność i musi byś osobno rozpatrywana a przedstawione ceny wahać się ze hoho. Zresztą nic nowego nie napisałem .
Objaw:
-błąd przestawiacza k.wtrysku
-obroty na pełnym bucie na jałowym 2,5tys obr
Fakturka:
-sterownik PSG 5...........................850
-czujnik kąta obrotu ......................250
-zestaw części tłok przest.wtr.pal ....200
-komplet uszczelniaczy...................150
-kalibracja pompy VP ....................700
Pozdrawiam
Sam kiedyś padłem ofiarą rzekomej naprawy sterownika pompy i aż wstyd się przyznać ale kosztowało mnie to 800pln a ile nerwów....aaaa szkoda gadać!!!!!
Wtedy byłem jeszcze głupi, nie skorzystałem z tego co mi daje to forum, ci ludzie. Pewnie Piotr nie jedno by napisał
Wracając do tematu, przedstawię wam koledzy fakturkę z naprawy VP (nie mojej :-P) w silniku AFB w miarę aktualną, z tym że nie może być to wyznacznik i nie sugerować się bo każda naprawa to indywidualność i musi byś osobno rozpatrywana a przedstawione ceny wahać się ze hoho. Zresztą nic nowego nie napisałem .
Objaw:
-błąd przestawiacza k.wtrysku
-obroty na pełnym bucie na jałowym 2,5tys obr
Fakturka:
-sterownik PSG 5...........................850
-czujnik kąta obrotu ......................250
-zestaw części tłok przest.wtr.pal ....200
-komplet uszczelniaczy...................150
-kalibracja pompy VP ....................700
Pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 8
- Rejestracja: 11 wrz 2012, 21:17
- Lokalizacja: Wrocław / Wojcieszów
Wiem, że temat nieco już wiekowy, lecz mam taen sam problem co w pierwszym poście, a odpowiedzi dalej nie ma:( Samochód w większości pali na dotyk, (dzisiaj zdarzyło się, że nie chciał odpalić, tak jakby nie dostawał paliwa, choć wężyk był pełny) brak pęcherzyków powietrza, moc w całym zakresie obrotów... Co to może być?? Błędów vag nie pokazuje żadnych. Czy to coś z komputerem?? Ręce opadają... Dodam, że samochód jadąc potrafi zgasnąć na chwilę i sam odpala, choć czuć wyraźne szarpnięcie. Często gaśnie na wolnych obrotach (np. na światłach albo na końcu trasy).
[ Dodano: 2013-10-21, 21:25 ]
Pojawiły się nowe objawy. Mianowicie samochód często po zgaszeniu ma problem z odpaleniem:( Trzeba go długo kręcić zanim zaskoczy. W baku paliwa pod korek, moc jest, obroty w pełnym zakresie. Tylko te cholerne szarpanie! Jakie logi mogą być pomocne do zdiagnozowania tego ustrojstwa?? Niech ktoś obeznany się wypowie ładnie proszę, bo nie wytrzymam już dłużej!
[ Dodano: 2013-10-21, 21:25 ]
Pojawiły się nowe objawy. Mianowicie samochód często po zgaszeniu ma problem z odpaleniem:( Trzeba go długo kręcić zanim zaskoczy. W baku paliwa pod korek, moc jest, obroty w pełnym zakresie. Tylko te cholerne szarpanie! Jakie logi mogą być pomocne do zdiagnozowania tego ustrojstwa?? Niech ktoś obeznany się wypowie ładnie proszę, bo nie wytrzymam już dłużej!
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga