Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5 2.8 ACK] powoli wchodzi na obroty

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Marvik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 153
Rejestracja: 10 gru 2008, 12:12
Lokalizacja: małopolska

[A6 C5 2.8 ACK] powoli wchodzi na obroty

Post autor: Marvik » 22 lip 2010, 18:34

Od ponad tygodnia moje autko ma problem z wchodzeniem na obroty na Pb jak i na LPG. Przyspieszanie z 2000obr do 3000 na 2 biegu trwa około 10s, na kolejnych biegach jest dużo gorzej, nie wspomnę o podjazdach.
Na komputerze wywaliło tylko błąd sondy - odczyty sond ok, po skasowaniu błędu nie pojawia się już.
Gdzie mam zacząć szukać ? proszę o podpowiedź
było: A6 C5 2.8 Q
jest: BMW e91 320d wirus 197KM/414Nm

Awatar użytkownika
fishmanr11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 417
Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
Imię: Filip
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: fishmanr11 » 22 lip 2010, 19:17

ja bym sprawdzil szczelnosc zaworka wegla aktywnego przyczłapionego do filtra powietrza. potrafi figla zrobić . po odlaczeniu kostki i wyjęciu z auta macalkowicie zatrzymać powietrze jak dmuchniemy z ktorej kolwiek strony,. po podlaczeniu i nagrzaniu auta powinien terkotać lub jak kto woli stukać w odstepach czasowych.
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.

Awatar użytkownika
marek [a6]
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 503
Rejestracja: 25 mar 2009, 21:22
Imię: Marek
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Nysa
Kontakt:

Post autor: marek [a6] » 22 lip 2010, 21:49

witam. mimo wszystko przyjrzał bym się tej sondzie z której był błąd mamy te same silniki i też ostatnio miałem problem ze sondą i tak jak piszesz błąd był wykasowałem wykresy ok a sonda padnięta ,możliwe że czujnik temperatury płynu chłodzącego coś szwankuje zacznij od sondy.pozdro
tylko quatrro !!!

Awatar użytkownika
fishmanr11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 417
Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
Imię: Filip
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: fishmanr11 » 30 lip 2010, 18:01

W jaki sposób wykresy mogą być ok kiedy sonda jest padnięta. Jedyne co to podgrzewanie sondy w takim przypadku moze być padniete. No ale wiecie lepiej . Dokładniej trzeba by przedstawić jaki bład jest w kompie bo błędów sondy lambda moze być milion a znam 100 innych pierdółęk zamontowanych w aucie ktore wywalą błąd sondy lambda . przede wszsytkim na chama wlutowana instalka LPG w lambde a nie zgodnie z prawidlami montażu do takich podzespołów.
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.

Awatar użytkownika
marek [a6]
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 503
Rejestracja: 25 mar 2009, 21:22
Imię: Marek
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Nysa
Kontakt:

Post autor: marek [a6] » 30 lip 2010, 20:35

witam .dokładnie tak jak piszesz kolego fishmanr11 padnięte było podgrzewanie sondy oczywiście masz rację w kwestii przedstawienia błędu jaki wyskoczył na kompie .pozdro
tylko quatrro !!!

Awatar użytkownika
Marvik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 153
Rejestracja: 10 gru 2008, 12:12
Lokalizacja: małopolska

Post autor: Marvik » 01 sie 2010, 10:55

Problemem okazały się zapchany tłumiki. Sprawdziliśmy to przez wycięcie pokaźnych otworów przed końcowymi tłumikami. Tłumiki już wymienione i auto jeździ normalnie. Oczywiście nie znam przyczyny zatkania tłumików gdyż mechanik, który je wymieniał nie miał jeszcze czasu żeby je otworzyć.
było: A6 C5 2.8 Q
jest: BMW e91 320d wirus 197KM/414Nm

Awatar użytkownika
pawel1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 691
Rejestracja: 12 sie 2008, 21:36
Imię: Paweł
Rocznik: 2002
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: PODKARPACIE

Post autor: pawel1 » 01 sie 2010, 12:08

Koledzy podepne się do tematu nie wiem ale czy u was też tak jest np.jadę 2000obr na 2biegu i wcisnę gwałtownie gaz to dopiero od 2800obr zaczyna dobrze ciągnąć a wcześnie jest taki lekki muł błędów żadnych nie ma może katalizatory do wycięcia co wy o tym myślicie Pozdro

Awatar użytkownika
Marvik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 153
Rejestracja: 10 gru 2008, 12:12
Lokalizacja: małopolska

Post autor: Marvik » 01 sie 2010, 12:56

pawel1 pisze:Koledzy podepne się do tematu nie wiem ale czy u was też tak jest np.jadę 2000obr na 2biegu i wcisnę gwałtownie gaz to dopiero od 2800obr zaczyna dobrze ciągnąć a wcześnie jest taki lekki muł błędów żadnych nie ma może katalizatory do wycięcia co wy o tym myślicie Pozdro
U mnie też ładnie zaczyna ciągnąć przy ok. 3000obr ale zwłaszcza na 1 czy 2 to mój to to nie jest do tych 3tyś. W tych rocznikach to raczej katalizatory są już zapchane więc warto tam zerknąć
było: A6 C5 2.8 Q
jest: BMW e91 320d wirus 197KM/414Nm

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja