Od ponad tygodnia moje autko ma problem z wchodzeniem na obroty na Pb jak i na LPG. Przyspieszanie z 2000obr do 3000 na 2 biegu trwa około 10s, na kolejnych biegach jest dużo gorzej, nie wspomnę o podjazdach.
Na komputerze wywaliło tylko błąd sondy - odczyty sond ok, po skasowaniu błędu nie pojawia się już.
Gdzie mam zacząć szukać ? proszę o podpowiedź
[A6 C5 2.8 ACK] powoli wchodzi na obroty
[A6 C5 2.8 ACK] powoli wchodzi na obroty
było: A6 C5 2.8 Q
jest: BMW e91 320d wirus 197KM/414Nm
jest: BMW e91 320d wirus 197KM/414Nm
- fishmanr11
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 417
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
- Imię: Filip
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
ja bym sprawdzil szczelnosc zaworka wegla aktywnego przyczłapionego do filtra powietrza. potrafi figla zrobić . po odlaczeniu kostki i wyjęciu z auta macalkowicie zatrzymać powietrze jak dmuchniemy z ktorej kolwiek strony,. po podlaczeniu i nagrzaniu auta powinien terkotać lub jak kto woli stukać w odstepach czasowych.
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.
- marek [a6]
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 503
- Rejestracja: 25 mar 2009, 21:22
- Imię: Marek
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Nysa
- Kontakt:
- fishmanr11
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 417
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
- Imię: Filip
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
W jaki sposób wykresy mogą być ok kiedy sonda jest padnięta. Jedyne co to podgrzewanie sondy w takim przypadku moze być padniete. No ale wiecie lepiej . Dokładniej trzeba by przedstawić jaki bład jest w kompie bo błędów sondy lambda moze być milion a znam 100 innych pierdółęk zamontowanych w aucie ktore wywalą błąd sondy lambda . przede wszsytkim na chama wlutowana instalka LPG w lambde a nie zgodnie z prawidlami montażu do takich podzespołów.
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.
- marek [a6]
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 503
- Rejestracja: 25 mar 2009, 21:22
- Imię: Marek
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Nysa
- Kontakt:
Problemem okazały się zapchany tłumiki. Sprawdziliśmy to przez wycięcie pokaźnych otworów przed końcowymi tłumikami. Tłumiki już wymienione i auto jeździ normalnie. Oczywiście nie znam przyczyny zatkania tłumików gdyż mechanik, który je wymieniał nie miał jeszcze czasu żeby je otworzyć.
było: A6 C5 2.8 Q
jest: BMW e91 320d wirus 197KM/414Nm
jest: BMW e91 320d wirus 197KM/414Nm
U mnie też ładnie zaczyna ciągnąć przy ok. 3000obr ale zwłaszcza na 1 czy 2 to mój to to nie jest do tych 3tyś. W tych rocznikach to raczej katalizatory są już zapchane więc warto tam zerknąćpawel1 pisze:Koledzy podepne się do tematu nie wiem ale czy u was też tak jest np.jadę 2000obr na 2biegu i wcisnę gwałtownie gaz to dopiero od 2800obr zaczyna dobrze ciągnąć a wcześnie jest taki lekki muł błędów żadnych nie ma może katalizatory do wycięcia co wy o tym myślicie Pozdro
było: A6 C5 2.8 Q
jest: BMW e91 320d wirus 197KM/414Nm
jest: BMW e91 320d wirus 197KM/414Nm