Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[1.8T 150KM] Nie ma mocy, muli sie

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
rambo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 12 lis 2009, 17:15
Lokalizacja: Radzyn Podlaski

[1.8T 150KM] Nie ma mocy, muli sie

Post autor: rambo » 20 lis 2009, 14:47

Witam ponownie , mam problem a mianowicie silnik sie wolno rozpedza, wczoraj przejechalem sie kumpla passatem B5 1.8t to rakieta a moj chodzi jak by mial z 90 KM. Wcale nie wciska w fotel , mysle zeby zobaczyc pompe paliwa albo regulator cisnienia paliwa. Rowniez postaram sie wyjac turbine i ja troszke przeczyscic. Co moze byc jeszcze objawem takiego mułowatego silnika ?
Ostatnio zmieniony 20 lis 2009, 22:50 przez rambo, łącznie zmieniany 1 raz.

rambo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 12 lis 2009, 17:15
Lokalizacja: Radzyn Podlaski

Post autor: rambo » 24 lis 2009, 11:36

Dodam ze jadac na trasie 120km/h nagle samochod nie chcial isc ,co mu dodam gazu to slysze jak sie muli i bardziej zwalnia , jak puszcze gaz to sie toczy normalnie jak bym gaz puscil, nie wiem co mu jest, a z vagiem nie moge sie polaczyc.

Awatar użytkownika
Naprawa Audi A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1352
Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
Imię: Tomek
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Naprawa Audi A6 » 26 lis 2009, 00:33

No bez VAG-a to można gdybać;
miałem takie objawy okazało się że ułamał się króciec przy pompie i z początku część paliwa wracała do baku zamiast w przewód, odpadł i po jeździe, ale: turbo nowe więc pierwsze co wyeliminowałem, VAG błędów nie pokazał więc postawiłem na pompę. Jak otworzyłem dekiel wsio było jasne.
Ale jak wspomniał censored może to być turbo lub też zawór recyrkulacji. Może też przepływka... Niestety przez to że nie możesz się podpiąć musisz sprawdzać drogą dedukcji...

Awatar użytkownika
pit 76
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 99
Rejestracja: 18 kwie 2009, 08:50
Lokalizacja: poznan/IRL Cork

Post autor: pit 76 » 28 lis 2009, 12:27

czesc Rambo
powiem Tobie ze takie objawy byly tez u mnie tzn auto mulilo sie brakowalo mocy aly w okolicach 3000 obrotów.
wymienilem przeplywke i pompe paliwa bo dawała zbyt male cisnienie.dawala 1,5 bara a powinna 3,5 sprawdz cisnienie pompy paliwa ;-)

siara666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 28 gru 2009, 20:32
Lokalizacja: milanówek

Post autor: siara666 » 29 gru 2009, 17:41

Witam <ok> ja zkupiłem tez audi a6,c5 1.8 t 150km sedan, mam ja 2tyg i juz ma problem :-/ od 2tys orotów na karzdym biegu dławi sie szrpie jak by jakoś zło mieszanke dostawała nie wiem może ktoś sie spotkał pomużcie umówiny jestem z mechanikiem na wymiane rozrządu filterki oleje i podepnie pod kompóter ale to dopiro po sylwestrze a teraz musze się z nią meczyś jak myślicie co to ... :shock:
siara666

Awatar użytkownika
Naprawa Audi A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1352
Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
Imię: Tomek
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Naprawa Audi A6 » 29 gru 2009, 18:00

siara666,
No i ponownie kłania się kabelek i VAG - my Ci podpowiemy że to np. przepływka - zmarnujesz 2 godziny a na koniec wyjdzie że np. dwie cewki masz walnięte plus jeden kabel. To tylko przykłady nie muszą wcale mieć zastosowania u Ciebie.

A na wolnych obrotach chodzi ładnie?
Czy dzieje się tak samo bez obciążenia tzn na postoju jak dodajesz gazu?

Co możesz sprawdzić u siebie to świeczki, możesz też wypiąć przewód paliwowy i sprawdzić jak szybko paliwo napełnia butelkę (jeśli widać że sika ładnie nie ma sensu mierzyć w jakiś profesjonalny sposób, ale jak ledwo leci - może za mało by nakarmić konie po 2tyś obrotów).

siara666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 28 gru 2009, 20:32
Lokalizacja: milanówek

Post autor: siara666 » 29 gru 2009, 18:50

na wolnych jest spoko na postoju tez ok bo tak wogule to ja to cudeńko dopiero z litwy przyprowadziłem no i tam na placu sie przejechałem i wszystko wporzo dopiero w trasie wyszło :-?

[ Dodano: 2009-12-29, 18:55 ]
a noi jeszcze jeden problemik to jest przeróbka z anglika ale miałem szpenia i oglądali tam ze robota profesjonalnie wykonana i wczoraj tezbyłem u kolegi blacharza i u drugiego handlarz i umuwili ze ładna robota trohe rozbirali zeby zobaczyć te wiozki przewodow itd i mówili ze ok a co wy sądzicie o przeróbkach :?: :?: 8-)
siara666

Awatar użytkownika
Naprawa Audi A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1352
Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
Imię: Tomek
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Naprawa Audi A6 » 29 gru 2009, 21:59

No generalnie nie jestem za takimi "swapami" przykład: znajomy "dostał" autko z UK zawlókł do PL tam zrobili przeróbkę, porządny przegląd niby wszystko git. Po pół roku okazało się że kolumna kierownicza była źle zamocowana i miał jakieś problemy ze skręcaniem czy coś takiego.
Jeśli chodzi o Ciebie to sprawdź czy klimatronik działa ok tzn czy jak ustawisz by wiało na górę to faktycznie tam wieje. Było już na forum o tym i co trzeba wtedy zrobić (zamiana wtyczek czy coś w tym typie.
ÂŻyczę Ci by udało się rozwikłać problemy jak najmniejszym kosztem, który wiadomo lepiej zawsze przeznaczyć na polewanie blachy <piwo> <alpaga> :przytul: <pijak> (oczywiście technika wykonania dowolna :mrgreen: )

siara666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 28 gru 2009, 20:32
Lokalizacja: milanówek

Post autor: siara666 » 29 gru 2009, 22:25

klimatronik kolego ok ,skręca spoko żekł bym nawet zaxxxxxx i te wspomaganie luksik wcześniej miałem focusa w dieslu 1.8 t combi to jak wsidłem do audiolki to ze tak się wyraze ameryka . No ale dzieki <ok>

Proszę nie używać wulgaryzmów!
Ostatnio zmieniony 30 gru 2009, 18:53 przez siara666, łącznie zmieniany 1 raz.
siara666

Niber
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 30 cze 2009, 00:02
Lokalizacja: Mallow ie

Post autor: Niber » 03 paź 2010, 20:05

pit 76 pisze:czesc Rambo
powiem Tobie ze takie objawy byly tez u mnie tzn auto mulilo sie brakowalo mocy aly w okolicach 3000 obrotów.
wymienilem przeplywke i pompe paliwa bo dawała zbyt male cisnienie.dawala 1,5 bara a powinna 3,5 sprawdz cisnienie pompy paliwa ;-)
Witam jaki jest najprosciejszy sposob na sprawdzenie cisnienia pompy paliwa?

Awatar użytkownika
Naprawa Audi A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1352
Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
Imię: Tomek
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Naprawa Audi A6 » 03 paź 2010, 22:49

Taki jak wyżej wspominałem to chyba najprostszy, tu powtórka plus małe rozwinięcie:
wypiąć przewód paliwowy i sprawdzić jak szybko paliwo napełnia butelkę (jeśli widać że sika ładnie nie ma sensu mierzyć w jakiś profesjonalny sposób, ale jak ledwo leci - może za mało by nakarmić konie po 2tyś obrotów)

Przewód paliwowy ma ładne dojście na silniku tuż nad kolektorem wtryskiwaczy. Wystarczy zdemontować osłonę silnika. Pompę można podłączyć "na krótko" oczywiście zachowując bezpieczeństwo i rozsądek.

Niber
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 30 cze 2009, 00:02
Lokalizacja: Mallow ie

Post autor: Niber » 03 paź 2010, 23:11

Własnie mam problem z turbiną i myśle jak się do tego zabrać,gdyż nie czuje tej mocy turbiny.Niby cos ona daje wąż puchnie ale nie tak dobrze jest drobna zmiana przy 3 tys ale zero rewelacji a powinno przy 2tys Auto chodzi normalnie nic sie nie dzieje poza brakiem mocy.Koledzy jak się do tego zabrać?

Awatar użytkownika
vipkwiecien
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 260
Rejestracja: 22 sty 2010, 20:14
Lokalizacja: radom

Post autor: vipkwiecien » 11 paź 2010, 09:10

Ja też mam podobny problem co Niber - auto wyraznie zaczyna przśpieszac ale dopiero od 3 tys obr - do 3 tys zbiera sie jak zwykłe 1.8... VAG błedów nie wykazał
prędkość była dobra tylko zakręt za ciasny

egoonn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 497
Rejestracja: 15 cze 2010, 21:04
Imię: Ernesto
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Munster
Kontakt:

Post autor: egoonn » 11 paź 2010, 10:28

Niber pisze:Własnie mam problem z turbiną i myśle jak się do tego zabrać,gdyż nie czuje tej mocy turbiny.Niby cos ona daje wąż puchnie ale nie tak dobrze jest drobna zmiana przy 3 tys ale zero rewelacji a powinno przy 2tys Auto chodzi normalnie nic sie nie dzieje poza brakiem mocy.Koledzy jak się do tego zabrać?
przy 2 to ona sie załacza wiec cudow nie bedzie przy trzech juz wchodzi na obroty i jest różnica ale te silniki tak maja i to norma tak 3 troche ponad dopiero krecą spoko
sprawdz jak mocno pompuje turbinka i wszystko bedziesz wiedział czy sie kończy czy jak <ok>

Awatar użytkownika
vipkwiecien
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 260
Rejestracja: 22 sty 2010, 20:14
Lokalizacja: radom

Post autor: vipkwiecien » 11 paź 2010, 10:52

a jak to sprawdzic sprawnosc turbinki?? Wąż na dolocie wymacać czy puchnie czy nie?
Z tego co wiem to ten silnik max moment obrotowy ma juz od 1750obr wiec wyczuwalnie od 2000-2200 obr wyraznie ciągnie samochód wiec normalne to raczej nie jest:((
prędkość była dobra tylko zakręt za ciasny

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja