[1.8T 150KM] Nie ma mocy, muli sie
[1.8T 150KM] Nie ma mocy, muli sie
Witam ponownie , mam problem a mianowicie silnik sie wolno rozpedza, wczoraj przejechalem sie kumpla passatem B5 1.8t to rakieta a moj chodzi jak by mial z 90 KM. Wcale nie wciska w fotel , mysle zeby zobaczyc pompe paliwa albo regulator cisnienia paliwa. Rowniez postaram sie wyjac turbine i ja troszke przeczyscic. Co moze byc jeszcze objawem takiego mułowatego silnika ?
Ostatnio zmieniony 20 lis 2009, 22:50 przez rambo, łącznie zmieniany 1 raz.
- Naprawa Audi A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1352
- Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
No bez VAG-a to można gdybać;
miałem takie objawy okazało się że ułamał się króciec przy pompie i z początku część paliwa wracała do baku zamiast w przewód, odpadł i po jeździe, ale: turbo nowe więc pierwsze co wyeliminowałem, VAG błędów nie pokazał więc postawiłem na pompę. Jak otworzyłem dekiel wsio było jasne.
Ale jak wspomniał censored może to być turbo lub też zawór recyrkulacji. Może też przepływka... Niestety przez to że nie możesz się podpiąć musisz sprawdzać drogą dedukcji...
miałem takie objawy okazało się że ułamał się króciec przy pompie i z początku część paliwa wracała do baku zamiast w przewód, odpadł i po jeździe, ale: turbo nowe więc pierwsze co wyeliminowałem, VAG błędów nie pokazał więc postawiłem na pompę. Jak otworzyłem dekiel wsio było jasne.
Ale jak wspomniał censored może to być turbo lub też zawór recyrkulacji. Może też przepływka... Niestety przez to że nie możesz się podpiąć musisz sprawdzać drogą dedukcji...
Witam
ja zkupiłem tez audi a6,c5 1.8 t 150km sedan, mam ja 2tyg i juz ma problem
od 2tys orotów na karzdym biegu dławi sie szrpie jak by jakoś zło mieszanke dostawała nie wiem może ktoś sie spotkał pomużcie umówiny jestem z mechanikiem na wymiane rozrządu filterki oleje i podepnie pod kompóter ale to dopiro po sylwestrze a teraz musze się z nią meczyś jak myślicie co to ... :shock:


siara666
- Naprawa Audi A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1352
- Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
siara666,
No i ponownie kłania się kabelek i VAG - my Ci podpowiemy że to np. przepływka - zmarnujesz 2 godziny a na koniec wyjdzie że np. dwie cewki masz walnięte plus jeden kabel. To tylko przykłady nie muszą wcale mieć zastosowania u Ciebie.
A na wolnych obrotach chodzi ładnie?
Czy dzieje się tak samo bez obciążenia tzn na postoju jak dodajesz gazu?
Co możesz sprawdzić u siebie to świeczki, możesz też wypiąć przewód paliwowy i sprawdzić jak szybko paliwo napełnia butelkę (jeśli widać że sika ładnie nie ma sensu mierzyć w jakiś profesjonalny sposób, ale jak ledwo leci - może za mało by nakarmić konie po 2tyś obrotów).
No i ponownie kłania się kabelek i VAG - my Ci podpowiemy że to np. przepływka - zmarnujesz 2 godziny a na koniec wyjdzie że np. dwie cewki masz walnięte plus jeden kabel. To tylko przykłady nie muszą wcale mieć zastosowania u Ciebie.
A na wolnych obrotach chodzi ładnie?
Czy dzieje się tak samo bez obciążenia tzn na postoju jak dodajesz gazu?
Co możesz sprawdzić u siebie to świeczki, możesz też wypiąć przewód paliwowy i sprawdzić jak szybko paliwo napełnia butelkę (jeśli widać że sika ładnie nie ma sensu mierzyć w jakiś profesjonalny sposób, ale jak ledwo leci - może za mało by nakarmić konie po 2tyś obrotów).
na wolnych jest spoko na postoju tez ok bo tak wogule to ja to cudeńko dopiero z litwy przyprowadziłem no i tam na placu sie przejechałem i wszystko wporzo dopiero w trasie wyszło :-?
[ Dodano: 2009-12-29, 18:55 ]
a noi jeszcze jeden problemik to jest przeróbka z anglika ale miałem szpenia i oglądali tam ze robota profesjonalnie wykonana i wczoraj tezbyłem u kolegi blacharza i u drugiego handlarz i umuwili ze ładna robota trohe rozbirali zeby zobaczyć te wiozki przewodow itd i mówili ze ok a co wy sądzicie o przeróbkach :?: :?: 8-)
[ Dodano: 2009-12-29, 18:55 ]
a noi jeszcze jeden problemik to jest przeróbka z anglika ale miałem szpenia i oglądali tam ze robota profesjonalnie wykonana i wczoraj tezbyłem u kolegi blacharza i u drugiego handlarz i umuwili ze ładna robota trohe rozbirali zeby zobaczyć te wiozki przewodow itd i mówili ze ok a co wy sądzicie o przeróbkach :?: :?: 8-)
siara666
- Naprawa Audi A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1352
- Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
No generalnie nie jestem za takimi "swapami" przykład: znajomy "dostał" autko z UK zawlókł do PL tam zrobili przeróbkę, porządny przegląd niby wszystko git. Po pół roku okazało się że kolumna kierownicza była źle zamocowana i miał jakieś problemy ze skręcaniem czy coś takiego.
Jeśli chodzi o Ciebie to sprawdź czy klimatronik działa ok tzn czy jak ustawisz by wiało na górę to faktycznie tam wieje. Było już na forum o tym i co trzeba wtedy zrobić (zamiana wtyczek czy coś w tym typie.
ÂŻyczę Ci by udało się rozwikłać problemy jak najmniejszym kosztem, który wiadomo lepiej zawsze przeznaczyć na polewanie blachy
<alpaga> :przytul: <pijak> (oczywiście technika wykonania dowolna :mrgreen: )
Jeśli chodzi o Ciebie to sprawdź czy klimatronik działa ok tzn czy jak ustawisz by wiało na górę to faktycznie tam wieje. Było już na forum o tym i co trzeba wtedy zrobić (zamiana wtyczek czy coś w tym typie.
ÂŻyczę Ci by udało się rozwikłać problemy jak najmniejszym kosztem, który wiadomo lepiej zawsze przeznaczyć na polewanie blachy

klimatronik kolego ok ,skręca spoko żekł bym nawet zaxxxxxx i te wspomaganie luksik wcześniej miałem focusa w dieslu 1.8 t combi to jak wsidłem do audiolki to ze tak się wyraze ameryka . No ale dzieki
Proszę nie używać wulgaryzmów!

Proszę nie używać wulgaryzmów!
Ostatnio zmieniony 30 gru 2009, 18:53 przez siara666, łącznie zmieniany 1 raz.
siara666
Witam jaki jest najprosciejszy sposob na sprawdzenie cisnienia pompy paliwa?pit 76 pisze:czesc Rambo
powiem Tobie ze takie objawy byly tez u mnie tzn auto mulilo sie brakowalo mocy aly w okolicach 3000 obrotów.
wymienilem przeplywke i pompe paliwa bo dawała zbyt male cisnienie.dawala 1,5 bara a powinna 3,5 sprawdz cisnienie pompy paliwa
- Naprawa Audi A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1352
- Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Taki jak wyżej wspominałem to chyba najprostszy, tu powtórka plus małe rozwinięcie:
Przewód paliwowy ma ładne dojście na silniku tuż nad kolektorem wtryskiwaczy. Wystarczy zdemontować osłonę silnika. Pompę można podłączyć "na krótko" oczywiście zachowując bezpieczeństwo i rozsądek.
wypiąć przewód paliwowy i sprawdzić jak szybko paliwo napełnia butelkę (jeśli widać że sika ładnie nie ma sensu mierzyć w jakiś profesjonalny sposób, ale jak ledwo leci - może za mało by nakarmić konie po 2tyś obrotów)
Przewód paliwowy ma ładne dojście na silniku tuż nad kolektorem wtryskiwaczy. Wystarczy zdemontować osłonę silnika. Pompę można podłączyć "na krótko" oczywiście zachowując bezpieczeństwo i rozsądek.
Własnie mam problem z turbiną i myśle jak się do tego zabrać,gdyż nie czuje tej mocy turbiny.Niby cos ona daje wąż puchnie ale nie tak dobrze jest drobna zmiana przy 3 tys ale zero rewelacji a powinno przy 2tys Auto chodzi normalnie nic sie nie dzieje poza brakiem mocy.Koledzy jak się do tego zabrać?
- vipkwiecien
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 260
- Rejestracja: 22 sty 2010, 20:14
- Lokalizacja: radom
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 497
- Rejestracja: 15 cze 2010, 21:04
- Imię: Ernesto
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Munster
- Kontakt:
przy 2 to ona sie załacza wiec cudow nie bedzie przy trzech juz wchodzi na obroty i jest różnica ale te silniki tak maja i to norma tak 3 troche ponad dopiero krecą spokoNiber pisze:Własnie mam problem z turbiną i myśle jak się do tego zabrać,gdyż nie czuje tej mocy turbiny.Niby cos ona daje wąż puchnie ale nie tak dobrze jest drobna zmiana przy 3 tys ale zero rewelacji a powinno przy 2tys Auto chodzi normalnie nic sie nie dzieje poza brakiem mocy.Koledzy jak się do tego zabrać?
sprawdz jak mocno pompuje turbinka i wszystko bedziesz wiedział czy sie kończy czy jak

- vipkwiecien
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 260
- Rejestracja: 22 sty 2010, 20:14
- Lokalizacja: radom