Panowie ja proponuje kupić sobie wskaźnik doładowania którego montaż zajmuje 15 minut, nagrzać silnik do temp roboczej 90 wrzucić 3 bieg przy 1500 obrotów i depnąć w podłogę, obserwować co się dzieje, mi przy 2000 obrotów turbina pompuje już 0.3bar przy 2700obr mam max doładowanie ok 0.55bar , dalej wiadomo pomału opada...
tym sposobem sprawdzicie sobie całą szczelność układu podciśnienia oraz sama turbinę czy lądują tak jak powinna, zegar na jałowym powinien wskazywać idealnie -6 jeżeli układ jest w 100% szczelny, turbo fabrycznie powinno lądować 0.55 bar w szczycie w seryjnym 1.8T 150Km czyli pewnie mowa o popularnym AEB
tu naprawdę poza turbo nie ma chyba co się zepsuć

chyba ze przepływka z racji przebiegu ale to juz musiało byc pod 300.000km :-P zresztą przepływke z vagiem sprawdzić to tez 15minut zabawy...
nie sadze aby pompa paliwa powodowała powyższe objawy