[2.8Quattro 193KM] ciezko odpala jak ma malo benzyny.
[2.8Quattro 193KM] ciezko odpala jak ma malo benzyny.
Witam. Temat pył juz nie raz poruszany ale jak dotad nikt nie odkrył sprawy dlaczego audi przy malej ilosci paliwa (ponizej 1/2) baku ciezko pali czy ktos juz sie z tym uporał??
Ostatnio zmieniony 08 gru 2009, 16:26 przez michas114, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 54
- Rejestracja: 14 mar 2009, 15:24
- Lokalizacja: Wlkp.
Ja juz nawet zastosowałem na wezu zaworek zeby paliwo sie nie cofało filtr wymieniłem i nici. Dolalem dodatku do paliwa który czysci i nic ale jedno zauwazyłem w lecie byłem w chorwacji i ok 500 km jezdziłem na benzynie i była rezerwa i o dziwo autko odpaliło normalnie. Na forum ktos opisuje ze moze byc to przyczyna gazu i taka mysl jaka sie nasówa to zanim załozylem gas do miałem takie objawy z ciezkim paleniem jak auto postało 3-4 dni a jak było palone co rano to od strzała...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 712
- Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Olsztyn/Warmia
Problem jest poruszony w tym wątku. Generalnie doszliśmy do tego, że to nadmiar benzyny (za wysokie ciśnienie) powoduje te problemy z odpalaniem, a nie cofanie się paliwa do baku. Zapraszam do kontynuowania dyskusji w podanym wątku...
Pozdrawiam,
Krisker
Krisker
- fishmanr11
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 417
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
- Imię: Filip
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Panowie zauważyłem jedną prawidłowość . Na początku wymieniłem w swoim aucie pompkę paliwa i zakupilem nie oryginalna tylko taka co pasuje do BMW Mercedes . Pompka pracowała i pasowałą więc zostawilem a problem z odpalaniem był dalej. Teraz zauważyłem że poza cenąróżniłą się też parametrami . Pompka ta za 150 zł pompuje 3.5 bara max . A VDO siemens ma robić 4 bary . JEst to spora róznica tym bardziej ze regulator mamy do 4 barów . Wydaje mi się że jak pompka daje mniejsze przepływy i jest nie od tego to mogą się dziać jaja z cisnieniem . Nie mam jak sprawdzić cisnienia na listwie jestem obecnie za granicą . Ale wydaje mi się ze trzeba zmienić pompkę na oryginał z calym koszykiem VDO 4bary. róznica ceny jest ogromna 150 zł uniwersalna 600 zł VDO
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 662
- Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
- Imię: Jerzy
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 662
- Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
- Imię: Jerzy
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 712
- Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Olsztyn/Warmia
Ja testowałem opcję z odkręconym korkiem, ale to nie to. Co do bezpiecznika - 28. O ile dobrze pamiętam to go wyjmowałem i podłączałem na krótko +12V po stronie pompy. Tak w ogóle to problemu już nie mam. Jak się okazało ta ilość benzyny w baku może być myląca, choć u mnie problemem był ewidentnie EVAP (i nie było błędów w VAGu). Zawór był nieszczelny i nawet odpięcie go od instalacji elektrycznej nic nie dało. W końcu po stronie silnika zaślepiłem wąż podciśnieniowy idący do EVAP. Zawór zostawiłem podłączony, żeby nie generował błędów w silniku.
Identyczny problem z odpalaniem miałem również przy nieszczelnych wtryskiwaczach LPG.
Identyczny problem z odpalaniem miałem również przy nieszczelnych wtryskiwaczach LPG.
Pozdrawiam,
Krisker
Krisker
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 662
- Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
- Imię: Jerzy
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 662
- Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
- Imię: Jerzy
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
- Kontakt:
mozna tak powiedziec ,tylko ze rozrusznik kreci bardzo szybko i zakreci okolo 10 obrotow silnika zanim odpalikrisker pisze:Wg. mnie, to te Twoje 2-3s. to prawie norma. U mnie, jak jeszcze były problemy, to trwało kilka razy po kilkanaście sekund.

kolega w nl. ma tez 2.8 i jemu pali tak samo jak cieply czy zimny czyli na dotyk :roll:
a evap sprawdzany na wszystkie sposoby i jest ok.

i ten odkrecony korek nie pomaga

jak znajde przyczyne to dam znac bo napewno tak tego nie zostawie
