Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[All V6] nie mozna dodac rano gazu po zapaleniu bo gasnie

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
dobi1988
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 74
Rejestracja: 07 gru 2008, 19:31
Lokalizacja: lublin

[All V6] nie mozna dodac rano gazu po zapaleniu bo gasnie

Post autor: dobi1988 » 15 paź 2009, 17:49

witam mam problem ze swoja a6 2.4 B+lpg po ciezkim zapaleniu jej rano(długie krecenie rozrusznikiem) albo gasnie albo nie mozna dodac gazu tak przez minute .,,,, oczywisice odpalam na benzynie , posiadam gaz sekwencyjny
Ostatnio zmieniony 22 lis 2009, 16:53 przez dobi1988, łącznie zmieniany 1 raz.

dobi1988
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 74
Rejestracja: 07 gru 2008, 19:31
Lokalizacja: lublin

Post autor: dobi1988 » 15 paź 2009, 19:37

pawelk600 pisze:dobi1988, Myślę że na pocżątek należałoby odczytać po nocy przed pierwszym uruchomieniem wskazania czujnika temperatury za pomocą Vaga lub innego komputera diagnostycznego, ewentualnie przy braku takiej możliwości w takich samych warunkach zmierzyć oporność czujnika.
posiadam Vaga tylko na ktorym bloku pomiarowym moge to sprawdzic??
i jakie powinny byc prawidłowie wskazania tego czujnika rano jak bede sprawdzal??

dobi1988
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 74
Rejestracja: 07 gru 2008, 19:31
Lokalizacja: lublin

Post autor: dobi1988 » 16 paź 2009, 07:54

wskazania zgadzaja sie do temperatury otoczenia jak rano podlaczylem przed odpaleniem
jeden czujnik tem pokazywał 4,5 stopnia Celcjusza drugi 6 stopni
wiec czujniki tem sa raczej sprawne.
co moze byc innego przyczyna??

krisker
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 712
Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 ALG 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Olsztyn/Warmia

Post autor: krisker » 16 paź 2009, 08:13

Miałeś wymienić pompę. Wymieniłeś?
Pozdrawiam,
Krisker

dobi1988
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 74
Rejestracja: 07 gru 2008, 19:31
Lokalizacja: lublin

Post autor: dobi1988 » 16 paź 2009, 09:00

krisker pisze:Miałeś wymienić pompę. Wymieniłeś?
mechanik mi mierzyl cisnienie pompki paliwa manometrem i na listwie jest 3,5 bara ...

krisker
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 712
Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 ALG 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Olsztyn/Warmia

Post autor: krisker » 16 paź 2009, 09:11

Kiedy mierzył? Rano, przed odpaleniem?
Pozdrawiam,
Krisker

dobi1988
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 74
Rejestracja: 07 gru 2008, 19:31
Lokalizacja: lublin

Post autor: dobi1988 » 16 paź 2009, 10:33

krisker pisze:Kiedy mierzył? Rano, przed odpaleniem?
no własnie nie rano ;/ tylko jak samochod był rozgrzany...
sprubuje jeszcze ten motyw z wtyczka od zaworu N80

krisker
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 712
Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 ALG 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Olsztyn/Warmia

Post autor: krisker » 16 paź 2009, 12:11

No to chyba bez sensu ten pomiar, bo jak ciepły, to pali dobrze przecież (?).

[ Dodano: 2009-10-16, 12:12 ]
pawelk600 pisze:dobi1988, Spróbuj w takim razie zdjąć wtyczkę z zaworu N80 czyli zaworu pochłaniacza oparów paliwa, i zobacz rano czy to coś da.
Coś wiesz? <huehue>
Pozdrawiam,
Krisker

dobi1988
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 74
Rejestracja: 07 gru 2008, 19:31
Lokalizacja: lublin

Post autor: dobi1988 » 16 paź 2009, 12:22

krisker pisze:No to chyba bez sensu ten pomiar, bo jak ciepły, to pali dobrze przecież (?).

[ Dodano: 2009-10-16, 12:12 ]
pawelk600 pisze:dobi1988, Spróbuj w takim razie zdjąć wtyczkę z zaworu N80 czyli zaworu pochłaniacza oparów paliwa, i zobacz rano czy to coś da.
Coś wiesz? <huehue>
no wlasnie bez sensu ... nie chcalo mi sie czekac z dwie godziny az ostygnie u mechanika zeby sprawdzil na zimnym... i nadal nie wiem czego sie czepic...
komputer mi ostanio wywala jak pojezdze na gazie ubogą mieszanke... ale to nie wiem czy mzoe byc przyczyna

mazek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 29 lip 2009, 13:01
Lokalizacja: Tychy

Post autor: mazek » 16 paź 2009, 13:03

Dołączam się do problemu,
Posiadam A6 2,8 i póki było ciepło zawsze rano odpalał bez zająknięcia, teraz gdy temperatura spadła mam straszne problemy z odpaleniem auta, przeważnie dopiero za trzecim razem, gdy już uda się uruchomić i dodam lekko gazu to jakby silnik lekko przygasł i potem dopiero wkręcił się na obroty, później już w ciągu dnia nie ma takiego problemu, prosze o pomoc, co może być przyczyną?
Jeszcze jedna uwaga, pierw myślałem że to wina gazu więc przed zgaszeniem na noc auta przejechałem jakieś 20 km na benzynie lecz rano i tak był taki sam problem z zapaleniem, już się boje co będzie jak będzie w zimie po -20stopni

dobi1988
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 74
Rejestracja: 07 gru 2008, 19:31
Lokalizacja: lublin

Post autor: dobi1988 » 16 paź 2009, 13:09

mazek pisze:Dołączam się do problemu,
Posiadam A6 2,8 i póki było ciepło zawsze rano odpalał bez zająknięcia, teraz gdy temperatura spadła mam straszne problemy z odpaleniem auta, przeważnie dopiero za trzecim razem, gdy już uda się uruchomić i dodam lekko gazu to jakby silnik lekko przygasł i potem dopiero wkręcił się na obroty, później już w ciągu dnia nie ma takiego problemu, prosze o pomoc, co może być przyczyną?
Jeszcze jedna uwaga, pierw myślałem że to wina gazu więc przed zgaszeniem na noc auta przejechałem jakieś 20 km na benzynie lecz rano i tak był taki sam problem z zapaleniem, już się boje co będzie jak będzie w zimie po -20stopni
tez myslalem ze to wina gazu ale gaz wykluczylem... gasilem autko na benzynie i nic...

krisker
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 712
Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 ALG 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Olsztyn/Warmia

Post autor: krisker » 16 paź 2009, 13:15

Aby całkiem wykluczyć LPG, trzeba by było zakręcić gaz przy butli, wyjeździć to, co w przewodach, przejść na noPb, pojeździć i dopiero spróbować z porannym uruchamianiem. Ja to przerabiałem i u mnie to na pewno nie wina LPG.
Pozdrawiam,
Krisker

dobi1988
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 74
Rejestracja: 07 gru 2008, 19:31
Lokalizacja: lublin

Post autor: dobi1988 » 16 paź 2009, 13:20

krisker pisze:Aby całkiem wykluczyć LPG, trzeba by było zakręcić gaz przy butli, wyjeździć to, co w przewodach, przejść na noPb, pojeździć i dopiero spróbować z porannym uruchamianiem. Ja to przerabiałem i u mnie to na pewno nie wina LPG.
Tez tak robiłem krisker jak Ty i nic nie pomoglo wiec wykluczam gaz ...
a i miales koleszko sprawdzic regulator cisnienia paliwa jak Cie sie mialo konczyc paliwo... dotyczy tego ciezkiego odpalania rano i po postoju (dlugie krecenie rozrusznikiem)

krisker
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 712
Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 ALG 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Olsztyn/Warmia

Post autor: krisker » 16 paź 2009, 13:39

Na razie regulator tylko odpinałem od podciśnienia. Bez zmian. Zanim go zmienię, spróbuję jeszcze na krótko podpiąć pompę paliwa do zasilania przed porannym odpalaniem. Jeśli podpompuje trochę i auto odpali od ręki, to będzie oznaczało, że paliwo się cofa do baku.
Pozdrawiam,
Krisker

dobi1988
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 74
Rejestracja: 07 gru 2008, 19:31
Lokalizacja: lublin

Post autor: dobi1988 » 16 paź 2009, 14:17

krisker pisze:Na razie regulator tylko odpinałem od podciśnienia. Bez zmian. Zanim go zmienię, spróbuję jeszcze na krótko podpiąć pompę paliwa do zasilania przed porannym odpalaniem. Jeśli podpompuje trochę i auto odpali od ręki, to będzie oznaczało, że paliwo się cofa do baku.
oo pwoeidz mi jak to mozna zrobic podpiac pompke na krotko do zasilania tez bym tak moze zrobil...

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga