Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[CNHA 2.0 190KM] Problem z regeneracja DPF A6 C7

Silniki wysokoprężne
Daniel A6 anglik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 25 lip 2023, 19:21
Imię: Daniel
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2015
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Jelenia Góra

Re: [CNHA 2.0 190KM] Problem z regeneracja DPF A6 C7

Post autor: Daniel A6 anglik » 16 maja 2024, 12:58

iwan1262 pisze:
16 maja 2024, 11:58
Daniel A6 anglik pisze:
16 maja 2024, 10:56
iwan1262 pisze:
16 maja 2024, 07:41
Witam. Mam podobny problem. Widzę, że koledze udało się uporać. U mnie też jakieś przekłamanie i pokazuje ponad -273 stopnie. Może ze zdjęcia któryś z kolegów będzie w stanie stwierdzić, który to czujnik robi takie zamieszanie temp0.jpg
Wygląda że ten sam czujnik co u mnie czyli przed turbiną. Pokazuje 140c. Jeśli jest to w pełni rozgrzany silnik to nie ma takiej opcji. Dla pewności sprawdź wartości na zimnym silniku, na rozgrzanym i w trakcie jazdy. To jest temperatura za kolektorem 140c to mało jak na moje oko. Pozdrawiam
Dzięki za odpowiedź. Sprawdzę później na całkowicie rozgrzanym silniku. Który to jest dokładnie czujnik, ten obok sondy lambda na katalizatorze, czy jeszcze jakiś inny?
Stojąc od strony koła patrząc pod turbinę ledwo go widać. Załączam zdjęcie podglądowi.upewnij się że to ten kostka łączna jest w okolicy środka podszybia jak dobrze pamiętam, choć mogę się mylić… zanim to zaczniesz wykręcać upewnij się że to ten czujnik rozłączając kostkę i sprawdź odczyty na VCDS. Będzie Ci potrzebna nasadka otwarta. Jak okaże się że to ten o którym mowa czyli czujnik nr1 to utnij ten kabel i wsadź normalną długą nasadkę bo otwarta ci pęknie i sobie łapy pokaleczysz <rotfl>
Powodzenia
Załączniki
Zdjęcie_2024-05-16_123745.jpeg
Zdjęcie_2024-05-16_123745.jpeg (48.33 KiB) Przejrzano 1239 razy

iwan1262
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 16 maja 2024, 00:51
Imię: Adam
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2015
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Dundee

Re: [CNHA 2.0 190KM] Problem z regeneracja DPF A6 C7

Post autor: iwan1262 » 16 maja 2024, 15:03

Daniel A6 anglik pisze:
16 maja 2024, 12:58
iwan1262 pisze:
16 maja 2024, 11:58
Daniel A6 anglik pisze:
16 maja 2024, 10:56


Wygląda że ten sam czujnik co u mnie czyli przed turbiną. Pokazuje 140c. Jeśli jest to w pełni rozgrzany silnik to nie ma takiej opcji. Dla pewności sprawdź wartości na zimnym silniku, na rozgrzanym i w trakcie jazdy. To jest temperatura za kolektorem 140c to mało jak na moje oko. Pozdrawiam
Dzięki za odpowiedź. Sprawdzę później na całkowicie rozgrzanym silniku. Który to jest dokładnie czujnik, ten obok sondy lambda na katalizatorze, czy jeszcze jakiś inny?
Stojąc od strony koła patrząc pod turbinę ledwo go widać. Załączam zdjęcie podglądowi.upewnij się że to ten kostka łączna jest w okolicy środka podszybia jak dobrze pamiętam, choć mogę się mylić… zanim to zaczniesz wykręcać upewnij się że to ten czujnik rozłączając kostkę i sprawdź odczyty na VCDS. Będzie Ci potrzebna nasadka otwarta. Jak okaże się że to ten o którym mowa czyli czujnik nr1 to utnij ten kabel i wsadź normalną długą nasadkę bo otwarta ci pęknie i sobie łapy pokaleczysz <rotfl>
Powodzenia
O kurcze, myślałem, że jakiś łatwiejszy dostęp do niego, także chyba samą wymianę zlecę mojemu mechanikowi. Jak dokładnie po odłączeniu mi pokaże w vcds, że to on? Wywali mi jakieś błędy? Masz może ewentualnie nr tego czujnika i zakładać jakiś Bosch, czy inny zamiennik może być?

Daniel A6 anglik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 25 lip 2023, 19:21
Imię: Daniel
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2015
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Jelenia Góra

Re: [CNHA 2.0 190KM] Problem z regeneracja DPF A6 C7

Post autor: Daniel A6 anglik » 16 maja 2024, 16:55

iwan1262 pisze:
16 maja 2024, 15:03
Daniel A6 anglik pisze:
16 maja 2024, 12:58
iwan1262 pisze:
16 maja 2024, 11:58


Dzięki za odpowiedź. Sprawdzę później na całkowicie rozgrzanym silniku. Który to jest dokładnie czujnik, ten obok sondy lambda na katalizatorze, czy jeszcze jakiś inny?
Stojąc od strony koła patrząc pod turbinę ledwo go widać. Załączam zdjęcie podglądowi.upewnij się że to ten kostka łączna jest w okolicy środka podszybia jak dobrze pamiętam, choć mogę się mylić… zanim to zaczniesz wykręcać upewnij się że to ten czujnik rozłączając kostkę i sprawdź odczyty na VCDS. Będzie Ci potrzebna nasadka otwarta. Jak okaże się że to ten o którym mowa czyli czujnik nr1 to utnij ten kabel i wsadź normalną długą nasadkę bo otwarta ci pęknie i sobie łapy pokaleczysz <rotfl>
Powodzenia
O kurcze, myślałem, że jakiś łatwiejszy dostęp do niego, także chyba samą wymianę zlecę mojemu mechanikowi. Jak dokładnie po odłączeniu mi pokaże w vcds, że to on? Wywali mi jakieś błędy? Masz może ewentualnie nr tego czujnika i zakładać jakiś Bosch, czy inny zamiennik może być?
Nie dostęp jest ciulowy tzn robiło się gorsze rzeczy :)
Jeśli chodzi o odczyt to powinien pokazać brak odczytu
ewentualnie 0.0. Może być tak że będziesz musiał wyłączyć i włączyć zapłon żeby odczyt się aktualizował. Co do numeru czujnika to jest ich kilka jeśli masz dokładnie ten silnik 2.0 tdi CNHA 190km Ultra
To numer czujnika to 04L906088DR.
Warto było by to zweryfikować przed zakupem. Pozdrawiam

iwan1262
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 16 maja 2024, 00:51
Imię: Adam
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2015
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Dundee

Re: [CNHA 2.0 190KM] Problem z regeneracja DPF A6 C7

Post autor: iwan1262 » 16 maja 2024, 16:59

Daniel A6 anglik pisze:
16 maja 2024, 16:55
iwan1262 pisze:
16 maja 2024, 15:03
Daniel A6 anglik pisze:
16 maja 2024, 12:58

Stojąc od strony koła patrząc pod turbinę ledwo go widać. Załączam zdjęcie podglądowi.upewnij się że to ten kostka łączna jest w okolicy środka podszybia jak dobrze pamiętam, choć mogę się mylić… zanim to zaczniesz wykręcać upewnij się że to ten czujnik rozłączając kostkę i sprawdź odczyty na VCDS. Będzie Ci potrzebna nasadka otwarta. Jak okaże się że to ten o którym mowa czyli czujnik nr1 to utnij ten kabel i wsadź normalną długą nasadkę bo otwarta ci pęknie i sobie łapy pokaleczysz <rotfl>
Powodzenia
O kurcze, myślałem, że jakiś łatwiejszy dostęp do niego, także chyba samą wymianę zlecę mojemu mechanikowi. Jak dokładnie po odłączeniu mi pokaże w vcds, że to on? Wywali mi jakieś błędy? Masz może ewentualnie nr tego czujnika i zakładać jakiś Bosch, czy inny zamiennik może być?
Nie dostęp jest ciulowy tzn robiło się gorsze rzeczy :)
Jeśli chodzi o odczyt to powinien pokazać brak odczytu
ewentualnie 0.0. Może być tak że będziesz musiał wyłączyć i włączyć zapłon żeby odczyt się aktualizował. Co do numeru czujnika to jest ich kilka jeśli masz dokładnie ten silnik 2.0 tdi CNHA 190km Ultra
To numer czujnika to 04L906088DR.
Warto było by to zweryfikować przed zakupem. Pozdrawiam
Tak. Mam dokładnie ten sam silnik. No nic, będę kombinował w wolnym czasie. Bardzo dziękuję za pomoc. Miłego dnia i pozdrawiam

iwan1262
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 16 maja 2024, 00:51
Imię: Adam
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2015
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Dundee

Re: [CNHA 2.0 190KM] Problem z regeneracja DPF A6 C7

Post autor: iwan1262 » 16 maja 2024, 22:28

[quote="Daniel A6 anglik" post_id=989243 time=1715871323 user_id=92265]
[quote=iwan1262 post_id=989241 time=1715864602 user_id=95138]
[quote="Daniel A6 anglik" post_id=989240 time=1715857106 user_id=92265]

Stojąc od strony koła patrząc pod turbinę ledwo go widać. Załączam zdjęcie podglądowi.upewnij się że to ten kostka łączna jest w okolicy środka podszybia jak dobrze pamiętam, choć mogę się mylić… zanim to zaczniesz wykręcać upewnij się że to ten czujnik rozłączając kostkę i sprawdź odczyty na VCDS. Będzie Ci potrzebna nasadka otwarta. Jak okaże się że to ten o którym mowa czyli czujnik nr1 to utnij ten kabel i wsadź normalną długą nasadkę bo otwarta ci pęknie i sobie łapy pokaleczysz <rotfl>
Powodzenia
[/quote]

O kurcze, myślałem, że jakiś łatwiejszy dostęp do niego, także chyba samą wymianę zlecę mojemu mechanikowi. Jak dokładnie po odłączeniu mi pokaże w vcds, że to on? Wywali mi jakieś błędy? Masz może ewentualnie nr tego czujnika i zakładać jakiś Bosch, czy inny zamiennik może być?
[/quote]
Nie dostęp jest ciulowy tzn robiło się gorsze rzeczy :)
Jeśli chodzi o odczyt to powinien pokazać brak odczytu
ewentualnie 0.0. Może być tak że będziesz musiał wyłączyć i włączyć zapłon żeby odczyt się aktualizował. Co do numeru czujnika to jest ich kilka jeśli masz dokładnie ten silnik 2.0 tdi CNHA 190km Ultra
To numer czujnika to 04L906088DR.
Warto było by to zweryfikować przed zakupem. Pozdrawiam
[/quote]
Tak wyglądają temperatury na zimnym silniku i podczas jazdy. Także raczej na 100% ten czujnik [attachment=0]temp rozgrzany.jpg[/attachment]
Załączniki
temp rozgrzany.jpg
temp rozgrzany.jpg (100.25 KiB) Przejrzano 1188 razy
temp zimny.JPG
temp zimny.JPG (69.34 KiB) Przejrzano 1188 razy

iwan1262
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 16 maja 2024, 00:51
Imię: Adam
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2015
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Dundee

Re: [CNHA 2.0 190KM] Problem z regeneracja DPF A6 C7

Post autor: iwan1262 » 17 maja 2024, 17:07

Koniec końców chyba jednak wleci usuwanie ekologii, bo w międzyczasie wyskoczyła awaria adblue, a patrząc ile kosztuje mycie filtra, wymiana czujnika i nie wiadomo jeszcze jaki koszt naprawy adblue, to taniej wychodzi pozbycie się ekologii i spokój na lata

forkas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 42
Rejestracja: 27 sty 2020, 11:27
Imię: Jan
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2015
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kraków

Re: [CNHA 2.0 190KM] Problem z regeneracja DPF A6 C7

Post autor: forkas » 17 maja 2024, 21:07

Masz komunikat ‚Usterka AdBlue’ jazda nie będzir możliwa za 1000km?’

Kiedyś też mi to wyskoczyło i znalazłem coś takiego. Mi pomogło. Spróbuj zanim zaczniesz wszystko wycinać.

https://pasteboard.co/S2TlfdPK3seI.png

Quatemoc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 65
Rejestracja: 22 cze 2020, 21:40
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 ALF 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Szczecin

Re: [CNHA 2.0 190KM] Problem z regeneracja DPF A6 C7

Post autor: Quatemoc » 18 maja 2024, 18:21

Często padają pompki w zbiorniku AdBlue

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C7 (2011-2018)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl