Stojąc od strony koła patrząc pod turbinę ledwo go widać. Załączam zdjęcie podglądowi.upewnij się że to ten kostka łączna jest w okolicy środka podszybia jak dobrze pamiętam, choć mogę się mylić… zanim to zaczniesz wykręcać upewnij się że to ten czujnik rozłączając kostkę i sprawdź odczyty na VCDS. Będzie Ci potrzebna nasadka otwarta. Jak okaże się że to ten o którym mowa czyli czujnik nr1 to utnij ten kabel i wsadź normalną długą nasadkę bo otwarta ci pęknie i sobie łapy pokaleczysziwan1262 pisze: ↑16 maja 2024, 11:58Dzięki za odpowiedź. Sprawdzę później na całkowicie rozgrzanym silniku. Który to jest dokładnie czujnik, ten obok sondy lambda na katalizatorze, czy jeszcze jakiś inny?Daniel A6 anglik pisze: ↑16 maja 2024, 10:56Wygląda że ten sam czujnik co u mnie czyli przed turbiną. Pokazuje 140c. Jeśli jest to w pełni rozgrzany silnik to nie ma takiej opcji. Dla pewności sprawdź wartości na zimnym silniku, na rozgrzanym i w trakcie jazdy. To jest temperatura za kolektorem 140c to mało jak na moje oko. Pozdrawiam
Powodzenia