[A6 C7] Przeróbka lamp tylnych USA na europe
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 74
- Rejestracja: 12 mar 2018, 12:25
- Lokalizacja: Kraków/Kielce
Mam tak zrobionecarlos777 pisze:Moduł komfortu.
Kanał 209 wpisz 12
Kanał 210 wpisz 44
Moje pytanie to właśnie jak to zrobić? Nie wiem gdzie te przewody się kończą? W module komfortu? Która wtyczka?carlos777 pisze:Przewody z obrysowek podłączasz pod niedziałające kierunki.
Edit:
Jakoś sobie poradziłem, lampy już działają jak trzeba. Dzięki za pomoc.
Dzięki Twojemu kodowaniu moje lampy również działają jak należy.pacholekck pisze:Mam tak zrobionecarlos777 pisze:Moduł komfortu.
Kanał 209 wpisz 12
Kanał 210 wpisz 44
Moje pytanie to właśnie jak to zrobić? Nie wiem gdzie te przewody się kończą? W module komfortu? Która wtyczka?carlos777 pisze:Przewody z obrysowek podłączasz pod niedziałające kierunki.
Edit:
Jakoś sobie poradziłem, lampy już działają jak trzeba. Dzięki za pomoc.
Obrysówki zostawiłem w spokoju, tzn świecą jak świeciły, jakoś bardziej mi to pasuje.
Jedyna kwestia oprócz kodowania, to pociągniecie po jednym kabelku od zew. do wew. lamp (kierunek). Lampy kupiłem europejskie od RS w sumie koszty takie same jak przerobienie US + dynamic ale te ciemne bardziej przypadły mi do gustu

-=Lukas G=-
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 07 mar 2020, 19:40
- Lokalizacja: Bełchatów
- Kontakt:
Witam
Zrobioną miałem przeróbkę z USA na EU + dynamiki i zewnętrzny migacz zapala się wraz z zewnętrznym STOP co mogłem źle zakodować?
Czy mozna odłączyć zewnetrzny stop ?
zrobiłem wszystko zgodni z instrucją :
209: wartość 0 (OUTER LEFT) wyłączenie obrysówek włączenie kierunku wpisujemy (12)
210:wartość 32 (OUTER RIGHT) podobnie wpisujemy wartość (44)
następmie
kodujemy takie wartośći
199: 51201 (TAIL LIGHT BULB INNER LEFT)
200: 51233 (TAIL LIGHT BULB INNER RIGHT)
201: 51202 (TAIL LIGHT BULB + PARKING LIGHT OUTER LEFT)
202: 51234 (TAIL LIGHT BULB + PARKING LIGHT OUTER RIGHT)
195 : 133
196: 165
203: 12
204: 44
Zrobioną miałem przeróbkę z USA na EU + dynamiki i zewnętrzny migacz zapala się wraz z zewnętrznym STOP co mogłem źle zakodować?
Czy mozna odłączyć zewnetrzny stop ?
zrobiłem wszystko zgodni z instrucją :
209: wartość 0 (OUTER LEFT) wyłączenie obrysówek włączenie kierunku wpisujemy (12)
210:wartość 32 (OUTER RIGHT) podobnie wpisujemy wartość (44)
następmie
kodujemy takie wartośći
199: 51201 (TAIL LIGHT BULB INNER LEFT)
200: 51233 (TAIL LIGHT BULB INNER RIGHT)
201: 51202 (TAIL LIGHT BULB + PARKING LIGHT OUTER LEFT)
202: 51234 (TAIL LIGHT BULB + PARKING LIGHT OUTER RIGHT)
195 : 133
196: 165
203: 12
204: 44
Re: [A6 C7] Przeróbka lamp tylnych USA na europe
Wie ktoś jak dolożyć okablowanie do kierunków, jak zmienic piny ? I poprawne kodowanie przez vcds? Myśle nad zakupem obd eleven- ktoś wspomniał w tym wątku ze sie da zmienic przez adaptacje....

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 5
- Rejestracja: 23 kwie 2021, 18:36
- Imię: Przemek
- Rocznik: 2013
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI
- Napęd: 4WD
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Gorlice
Re: [A6 C7] Przeróbka lamp tylnych USA na europe
Witam, ma ktoś może zdjęcie lub schemat jak rozdzielić kierunek od stopu a6 C7 przedlift?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 11
- Rejestracja: 11 wrz 2023, 23:10
- Imię: Oskar
- Rocznik: 2016
- Moje auto: S6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: V8 3.7 l
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Szczecinek
Re: [A6 C7] Przeróbka lamp tylnych USA na europe
Witam, Odgrzewam bo nie chce zakładać nowego tematu. Czy ktoś uporał sie z problemem adaptacji tylnych lamp USA do polifta ( sedan ) poprzez VCDS ? Posiadam przerobione lampy przez firmę i z tego co wiem sygnał od obrysu lampy poszedł jako kierunek pływający, natomiast żadna adaptacja podana tutaj czy na forum podrzuconym w linku wcześniej nie przechodzi. Nie zgadzają się tak jakby u mnie kanały odpowiadające za poszczególne funkcje w lampach, czy ktoś jest w stanie to objaśnić i jakoś dobrze rozpisać? Wiem że programem VCP nie ma tego problemu natomiast przy vcds nie znalazłem dokładnej instrukcji pasującej aby wszystko działało.
Z BCM2 kable mam dołożone do lamp w klapie PIN31 i 32 jak dobrze pamiętam. Dziękuje z góry za pomoc.
Z BCM2 kable mam dołożone do lamp w klapie PIN31 i 32 jak dobrze pamiętam. Dziękuje z góry za pomoc.
Re: [A6 C7] Przeróbka lamp tylnych USA na europe
Wymieniłem w swoim A7 rocznik 2011 silnik 3.0 TDI 245 KM silnik CDUC lampy tylne full led na poliftowe matrix z pływającym kierunkowskazem. Piny we wtyczkach pozmieniałem zgodnie ze schematem wersji po lift, dołożyłem też nowy przewód do dynamicznych kierunków wspólny dla wszystkich lamp oraz przewód do drugiej lampy światła wstecznego bo tak było na schemacie w elsawin.
Czy ktoś z was może się podzielić jakie ma wartości w kanałach adaptacji przedstawionych na zdjęciu w module komfortu 46 ?
Czy ktoś podpowie czy poza zmianą wartości poniższych kanałów trzeba coś jeszcze kodować po zmianie lamp na polift >2015r
Adapatcja według wartości na załączonych zdjeciach nie działa w moim przypadku.
Moje obecne kodowanie EU :
195 - 9
195- 133
196 - 165
197 - 5
198 - 37
199 - 51201
200 - 51233
201 - 51202
202 - 51234
203 - 9
204 - 41
205 - 13
206 - 45
207 - 12
208 - 44
209 - 12
210- 44
Czy ktoś z was może się podzielić jakie ma wartości w kanałach adaptacji przedstawionych na zdjęciu w module komfortu 46 ?
Czy ktoś podpowie czy poza zmianą wartości poniższych kanałów trzeba coś jeszcze kodować po zmianie lamp na polift >2015r
Adapatcja według wartości na załączonych zdjeciach nie działa w moim przypadku.
Moje obecne kodowanie EU :
195 - 9
195- 133
196 - 165
197 - 5
198 - 37
199 - 51201
200 - 51233
201 - 51202
202 - 51234
203 - 9
204 - 41
205 - 13
206 - 45
207 - 12
208 - 44
209 - 12
210- 44
- Załączniki
-
- Zrzut ekranu 2024-03-6 o 15.25.41.jpeg (237.39 KiB) Przejrzano 4210 razy
-
- IMG_4746.jpeg (162.91 KiB) Przejrzano 4210 razy
Re: [A6 C7] Przeróbka lamp tylnych USA na europe
Podepnę się pod temat, ale w kwestii lifta.
Ktoś podpowie jak przerobić lampy tylne (mam na myśli fizyczną przeróbkę)? Przelutowanie ledów to jasna sprawa, ale pozostaje kwestia rozdzielenia kierunkowskazu od stopu, oraz przepięcia pinu obrysówek na kierunkowskazy.
Z góry dzięki
Ktoś podpowie jak przerobić lampy tylne (mam na myśli fizyczną przeróbkę)? Przelutowanie ledów to jasna sprawa, ale pozostaje kwestia rozdzielenia kierunkowskazu od stopu, oraz przepięcia pinu obrysówek na kierunkowskazy.
Z góry dzięki
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 07 cze 2024, 19:57
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2017
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Liftback
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łódź
Re: [A6 C7] Przeróbka lamp tylnych USA na europe
Cześć,
Ja też chciałem się podłączyć do tematu. Czy mógłby ktoś podpowiedzieć jak i skąd sobie pociągnąć kable do kierunkowskazów w A7 C7 lift. Też będę wdzięczny za pomoc
Ja też chciałem się podłączyć do tematu. Czy mógłby ktoś podpowiedzieć jak i skąd sobie pociągnąć kable do kierunkowskazów w A7 C7 lift. Też będę wdzięczny za pomoc
Re: [A6 C7] Przeróbka lamp tylnych USA na europe
Robisz to wykomnując adapatcje w kanałach opisane wyżejmacko93 pisze: ↑13 cze 2024, 19:41Podepnę się pod temat, ale w kwestii lifta.
Ktoś podpowie jak przerobić lampy tylne (mam na myśli fizyczną przeróbkę)? Przelutowanie ledów to jasna sprawa, ale pozostaje kwestia rozdzielenia kierunkowskazu od stopu, oraz przepięcia pinu obrysówek na kierunkowskazy.
Z góry dzięki
Dodano po 1 minucie 54 sekundach:
Kable do kierunków i poszczególnych lamp idą z modułu komfortu czyli 46, musisz mieć schemat czyli najlepiej program elsawin poszukaj np. na chomikuj pl
Re: [A6 C7] Przeróbka lamp tylnych USA na europe
Stop I kierunkowskaz są ze sobą połączone fizycznie. Adaptacje nie rozwiązują problemuJohnRambo pisze: ↑24 wrz 2024, 23:48Robisz to wykomnując adapatcje w kanałach opisane wyżejmacko93 pisze: ↑13 cze 2024, 19:41Podepnę się pod temat, ale w kwestii lifta.
Ktoś podpowie jak przerobić lampy tylne (mam na myśli fizyczną przeróbkę)? Przelutowanie ledów to jasna sprawa, ale pozostaje kwestia rozdzielenia kierunkowskazu od stopu, oraz przepięcia pinu obrysówek na kierunkowskazy.
Z góry dzięki
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 5
- Rejestracja: 19 wrz 2009, 14:35
- Imię: Andrzej
- Rocznik: 2018
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TFSI 252KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Wołomin
Re: [A6 C7] Przeróbka lamp tylnych USA na europe
U mnie kodowanie i przeróbki lamp tylnych led sedan 2018 wygląda następująco:
OBECNE USA: moduł 46 BCM2 J393
4H0907064HN
Zmiany w kodowaniu podane w kodzie hexadecymalnym i binarnym, kto chce zrobić zmiany pod VAG-iem musi je sobie przekonwertować na system dziesiętny
Edytor A6 klub.pl źle przyjmuje kody tabulacji w tekście.
181 - 65535 0 FF FF
182 - 7 7 00 07
183 - 53247 53247
184 - 3 3
185 - 65535 65535
186 - 7 7
187 - 0 0
188 - 0 0
189 - 0 0
190 - 4 4
191 - 65535 0
192 - 3 3
193 - 6 6 było jest
194 - 7 7 HEX HEX
195 - 9 5 stop lewy klapa 00 09 STOP L IN 00 05 0000 0101
196 - 41 37 stop prawy klapa 00 29 STOP R IN 00 25 0010 0101
197 - 20488 133 stop lewy zew 50 08 STOP L OU 00 85 1000 0101 50 08 obrys
198 - 20520 165 stop prawy zew 50 28 STOP R OU 00 A5 1010 0101 50 28 obrys
199 - 134 12 kierunek lewy klapa 00 86 TURN L IN 00 0C 0000 1100
200 - 166 44 kierunek prawy klapa 00 A6 TURN R IN 00 2C 0010 1100
201 - 6 12 kierunek lewy zew 00 06 TURN L OU 00 0C 0000 1100
202 - 38 44 kierunek prawy zew 00 26 TURN R OU 00 2C 0010 1100
203 - 20615 51201 pozycja lewa klapa 50 87 DAY L IN C8 01 0000 0001 ? 0001 20481
204 - 20647 51233 pozycja prawa klapa 50 A7 DAY R IN C8 21 0010 0001 20513
205 - 13 13 wsteczny lewy 00 0D REVERSE L 00 0D 0000 1101
206 - 45 45 wsteczny prawy 00 2D REVERSE R 00 2D 0010 1101
207 - 51201 51201 pozycja lewy zew C8 01 DAY L OU C8 01 0000 0001
208 - 51233 51233 pozycja prawy zew C8 21 DAY R OU C8 21 0010 0001
209 - 0 73 mgła lewy klapa EU 00 00 FOG L IN 00 49 0100 1001
210 - 32 105 mgła prawy klapa EU 00 20 FOG R IN 00 69 0110 1001
211 - 51214 51214 tablica rejestracyjna C8 0E REG PLATE C8 0E 0000 1110
212 - 51215 51215 środkowy 3 stop C8 0F STOP MIDLE C8 0F 0000 1111
213 - 12616 12616
214 - 3 3
lampa zewnętrzna EU US lewa prawa
1- masa brąz brąz
2- kierunek niebiesko-biały szary
3- stop stop + kierunek szaro-biały szaro-niebieski
4- pozycja (obrysówka ) czarno-biały czarno-zielony
5- sekwencja dyn
lampa wewnętrzna kufer po przeróbce = US
US EU lewa prawa
1- masa masa brąz brąz
2- kierunek kierunek biało-niebieski szaro-niebieski
3- pozycja (+ stop) stop szaro-żółty szaro-biały
4- mgła pozycja szaro-czarny szaro-żółty
5- cofanie mgła czarno-niebieski czarno-niebieski
6- cofanie
7- sekwencja dyn
moduł BCM2
T17s czarna kostka EU US
1- czarno-niebieski 5Pw cofanie prawy kufer
5- zielono-pomarańczowy
6- niebieski
7- niebiesko-czarny
8- szaro-niebieski 2Pw kierunek prawy kufer
9- niebiesko-biały 2Lz kierunek lewy zewnętrzny
10- szaro-żółty 4Pw stop prawy wewnętrzny----|>|--| ---- mgła
11- szaro-biały 3Pw pozycja prawy wewnętrzny------|----
12- czarno-biały 4Lz stop lewy zewnętrzny obrys lewy
T17r brązowa kostka EU US
5- szaro-żółty 3Lw pozycja lewy kufer
6- szaro-biały 3Lz pozycja lewy zewnętrzny stop lewy
8- biały
9- biało-niebieski 2Lw kierunek lewy kufer
10- szary 2Pz kierunek prawy zewnętrzny
11- szaro-czarny 4Lw stop lewy wewnętrzny-----|>|--| ---- mgła
12- szaro-niebieski 3Pz pozycja prawy zewnętrzny------|---- stop prawy
13- czarno-zielony 4Pz stop prawy kufer obrys prawy
14- czarno-niebieski 5Lw cofanie lewy kufer
T32i
30- czarny xx mgła prawy kufer---------szaro-żółty czarna pin 10
31- czarno-żółty mgła lewy kufer----------szaro-czarny brązowa pin 11
T32g
19-szaro-żółty sekwencja kierunki dynamiczne
OBECNE USA: moduł 46 BCM2 J393
4H0907064HN
Zmiany w kodowaniu podane w kodzie hexadecymalnym i binarnym, kto chce zrobić zmiany pod VAG-iem musi je sobie przekonwertować na system dziesiętny
Edytor A6 klub.pl źle przyjmuje kody tabulacji w tekście.
181 - 65535 0 FF FF
182 - 7 7 00 07
183 - 53247 53247
184 - 3 3
185 - 65535 65535
186 - 7 7
187 - 0 0
188 - 0 0
189 - 0 0
190 - 4 4
191 - 65535 0
192 - 3 3
193 - 6 6 było jest
194 - 7 7 HEX HEX
195 - 9 5 stop lewy klapa 00 09 STOP L IN 00 05 0000 0101
196 - 41 37 stop prawy klapa 00 29 STOP R IN 00 25 0010 0101
197 - 20488 133 stop lewy zew 50 08 STOP L OU 00 85 1000 0101 50 08 obrys
198 - 20520 165 stop prawy zew 50 28 STOP R OU 00 A5 1010 0101 50 28 obrys
199 - 134 12 kierunek lewy klapa 00 86 TURN L IN 00 0C 0000 1100
200 - 166 44 kierunek prawy klapa 00 A6 TURN R IN 00 2C 0010 1100
201 - 6 12 kierunek lewy zew 00 06 TURN L OU 00 0C 0000 1100
202 - 38 44 kierunek prawy zew 00 26 TURN R OU 00 2C 0010 1100
203 - 20615 51201 pozycja lewa klapa 50 87 DAY L IN C8 01 0000 0001 ? 0001 20481
204 - 20647 51233 pozycja prawa klapa 50 A7 DAY R IN C8 21 0010 0001 20513
205 - 13 13 wsteczny lewy 00 0D REVERSE L 00 0D 0000 1101
206 - 45 45 wsteczny prawy 00 2D REVERSE R 00 2D 0010 1101
207 - 51201 51201 pozycja lewy zew C8 01 DAY L OU C8 01 0000 0001
208 - 51233 51233 pozycja prawy zew C8 21 DAY R OU C8 21 0010 0001
209 - 0 73 mgła lewy klapa EU 00 00 FOG L IN 00 49 0100 1001
210 - 32 105 mgła prawy klapa EU 00 20 FOG R IN 00 69 0110 1001
211 - 51214 51214 tablica rejestracyjna C8 0E REG PLATE C8 0E 0000 1110
212 - 51215 51215 środkowy 3 stop C8 0F STOP MIDLE C8 0F 0000 1111
213 - 12616 12616
214 - 3 3
lampa zewnętrzna EU US lewa prawa
1- masa brąz brąz
2- kierunek niebiesko-biały szary
3- stop stop + kierunek szaro-biały szaro-niebieski
4- pozycja (obrysówka ) czarno-biały czarno-zielony
5- sekwencja dyn
lampa wewnętrzna kufer po przeróbce = US
US EU lewa prawa
1- masa masa brąz brąz
2- kierunek kierunek biało-niebieski szaro-niebieski
3- pozycja (+ stop) stop szaro-żółty szaro-biały
4- mgła pozycja szaro-czarny szaro-żółty
5- cofanie mgła czarno-niebieski czarno-niebieski
6- cofanie
7- sekwencja dyn
moduł BCM2
T17s czarna kostka EU US
1- czarno-niebieski 5Pw cofanie prawy kufer
5- zielono-pomarańczowy
6- niebieski
7- niebiesko-czarny
8- szaro-niebieski 2Pw kierunek prawy kufer
9- niebiesko-biały 2Lz kierunek lewy zewnętrzny
10- szaro-żółty 4Pw stop prawy wewnętrzny----|>|--| ---- mgła
11- szaro-biały 3Pw pozycja prawy wewnętrzny------|----
12- czarno-biały 4Lz stop lewy zewnętrzny obrys lewy
T17r brązowa kostka EU US
5- szaro-żółty 3Lw pozycja lewy kufer
6- szaro-biały 3Lz pozycja lewy zewnętrzny stop lewy
8- biały
9- biało-niebieski 2Lw kierunek lewy kufer
10- szary 2Pz kierunek prawy zewnętrzny
11- szaro-czarny 4Lw stop lewy wewnętrzny-----|>|--| ---- mgła
12- szaro-niebieski 3Pz pozycja prawy zewnętrzny------|---- stop prawy
13- czarno-zielony 4Pz stop prawy kufer obrys prawy
14- czarno-niebieski 5Lw cofanie lewy kufer
T32i
30- czarny xx mgła prawy kufer---------szaro-żółty czarna pin 10
31- czarno-żółty mgła lewy kufer----------szaro-czarny brązowa pin 11
T32g
19-szaro-żółty sekwencja kierunki dynamiczne