[A6 C7] Przeróbka lamp tylnych USA na europe
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 73
- Rejestracja: 12 mar 2018, 12:25
- Lokalizacja: Kraków/Kielce
Mam tak zrobionecarlos777 pisze:Moduł komfortu.
Kanał 209 wpisz 12
Kanał 210 wpisz 44
Moje pytanie to właśnie jak to zrobić? Nie wiem gdzie te przewody się kończą? W module komfortu? Która wtyczka?carlos777 pisze:Przewody z obrysowek podłączasz pod niedziałające kierunki.
Edit:
Jakoś sobie poradziłem, lampy już działają jak trzeba. Dzięki za pomoc.
Dzięki Twojemu kodowaniu moje lampy również działają jak należy.pacholekck pisze:Mam tak zrobionecarlos777 pisze:Moduł komfortu.
Kanał 209 wpisz 12
Kanał 210 wpisz 44
Moje pytanie to właśnie jak to zrobić? Nie wiem gdzie te przewody się kończą? W module komfortu? Która wtyczka?carlos777 pisze:Przewody z obrysowek podłączasz pod niedziałające kierunki.
Edit:
Jakoś sobie poradziłem, lampy już działają jak trzeba. Dzięki za pomoc.
Obrysówki zostawiłem w spokoju, tzn świecą jak świeciły, jakoś bardziej mi to pasuje.
Jedyna kwestia oprócz kodowania, to pociągniecie po jednym kabelku od zew. do wew. lamp (kierunek). Lampy kupiłem europejskie od RS w sumie koszty takie same jak przerobienie US + dynamic ale te ciemne bardziej przypadły mi do gustu
-=Lukas G=-
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 07 mar 2020, 19:40
- Lokalizacja: Bełchatów
- Kontakt:
Witam
Zrobioną miałem przeróbkę z USA na EU + dynamiki i zewnętrzny migacz zapala się wraz z zewnętrznym STOP co mogłem źle zakodować?
Czy mozna odłączyć zewnetrzny stop ?
zrobiłem wszystko zgodni z instrucją :
209: wartość 0 (OUTER LEFT) wyłączenie obrysówek włączenie kierunku wpisujemy (12)
210:wartość 32 (OUTER RIGHT) podobnie wpisujemy wartość (44)
następmie
kodujemy takie wartośći
199: 51201 (TAIL LIGHT BULB INNER LEFT)
200: 51233 (TAIL LIGHT BULB INNER RIGHT)
201: 51202 (TAIL LIGHT BULB + PARKING LIGHT OUTER LEFT)
202: 51234 (TAIL LIGHT BULB + PARKING LIGHT OUTER RIGHT)
195 : 133
196: 165
203: 12
204: 44
Zrobioną miałem przeróbkę z USA na EU + dynamiki i zewnętrzny migacz zapala się wraz z zewnętrznym STOP co mogłem źle zakodować?
Czy mozna odłączyć zewnetrzny stop ?
zrobiłem wszystko zgodni z instrucją :
209: wartość 0 (OUTER LEFT) wyłączenie obrysówek włączenie kierunku wpisujemy (12)
210:wartość 32 (OUTER RIGHT) podobnie wpisujemy wartość (44)
następmie
kodujemy takie wartośći
199: 51201 (TAIL LIGHT BULB INNER LEFT)
200: 51233 (TAIL LIGHT BULB INNER RIGHT)
201: 51202 (TAIL LIGHT BULB + PARKING LIGHT OUTER LEFT)
202: 51234 (TAIL LIGHT BULB + PARKING LIGHT OUTER RIGHT)
195 : 133
196: 165
203: 12
204: 44
Re: [A6 C7] Przeróbka lamp tylnych USA na europe
Wie ktoś jak dolożyć okablowanie do kierunków, jak zmienic piny ? I poprawne kodowanie przez vcds? Myśle nad zakupem obd eleven- ktoś wspomniał w tym wątku ze sie da zmienic przez adaptacje....
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 5
- Rejestracja: 23 kwie 2021, 18:36
- Imię: Przemek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2014
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI
- Napęd: 4WD
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Gorlice
Re: [A6 C7] Przeróbka lamp tylnych USA na europe
Witam, ma ktoś może zdjęcie lub schemat jak rozdzielić kierunek od stopu a6 C7 przedlift?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 8
- Rejestracja: 11 wrz 2023, 23:10
- Imię: Oskar
- Moje auto: S6 C7
- Rocznik: 2017
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.0 TFSI
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Szczecinek
Re: [A6 C7] Przeróbka lamp tylnych USA na europe
Witam, Odgrzewam bo nie chce zakładać nowego tematu. Czy ktoś uporał sie z problemem adaptacji tylnych lamp USA do polifta ( sedan ) poprzez VCDS ? Posiadam przerobione lampy przez firmę i z tego co wiem sygnał od obrysu lampy poszedł jako kierunek pływający, natomiast żadna adaptacja podana tutaj czy na forum podrzuconym w linku wcześniej nie przechodzi. Nie zgadzają się tak jakby u mnie kanały odpowiadające za poszczególne funkcje w lampach, czy ktoś jest w stanie to objaśnić i jakoś dobrze rozpisać? Wiem że programem VCP nie ma tego problemu natomiast przy vcds nie znalazłem dokładnej instrukcji pasującej aby wszystko działało.
Z BCM2 kable mam dołożone do lamp w klapie PIN31 i 32 jak dobrze pamiętam. Dziękuje z góry za pomoc.
Z BCM2 kable mam dołożone do lamp w klapie PIN31 i 32 jak dobrze pamiętam. Dziękuje z góry za pomoc.
Re: [A6 C7] Przeróbka lamp tylnych USA na europe
Wymieniłem w swoim A7 rocznik 2011 silnik 3.0 TDI 245 KM silnik CDUC lampy tylne full led na poliftowe matrix z pływającym kierunkowskazem. Piny we wtyczkach pozmieniałem zgodnie ze schematem wersji po lift, dołożyłem też nowy przewód do dynamicznych kierunków wspólny dla wszystkich lamp oraz przewód do drugiej lampy światła wstecznego bo tak było na schemacie w elsawin.
Czy ktoś z was może się podzielić jakie ma wartości w kanałach adaptacji przedstawionych na zdjęciu w module komfortu 46 ?
Czy ktoś podpowie czy poza zmianą wartości poniższych kanałów trzeba coś jeszcze kodować po zmianie lamp na polift >2015r
Adapatcja według wartości na załączonych zdjeciach nie działa w moim przypadku.
Moje obecne kodowanie EU :
195 - 9
195- 133
196 - 165
197 - 5
198 - 37
199 - 51201
200 - 51233
201 - 51202
202 - 51234
203 - 9
204 - 41
205 - 13
206 - 45
207 - 12
208 - 44
209 - 12
210- 44
Czy ktoś z was może się podzielić jakie ma wartości w kanałach adaptacji przedstawionych na zdjęciu w module komfortu 46 ?
Czy ktoś podpowie czy poza zmianą wartości poniższych kanałów trzeba coś jeszcze kodować po zmianie lamp na polift >2015r
Adapatcja według wartości na załączonych zdjeciach nie działa w moim przypadku.
Moje obecne kodowanie EU :
195 - 9
195- 133
196 - 165
197 - 5
198 - 37
199 - 51201
200 - 51233
201 - 51202
202 - 51234
203 - 9
204 - 41
205 - 13
206 - 45
207 - 12
208 - 44
209 - 12
210- 44
- Załączniki
-
- Zrzut ekranu 2024-03-6 o 15.25.41.jpeg (237.39 KiB) Przejrzano 1863 razy
-
- IMG_4746.jpeg (162.91 KiB) Przejrzano 1863 razy
Re: [A6 C7] Przeróbka lamp tylnych USA na europe
Podepnę się pod temat, ale w kwestii lifta.
Ktoś podpowie jak przerobić lampy tylne (mam na myśli fizyczną przeróbkę)? Przelutowanie ledów to jasna sprawa, ale pozostaje kwestia rozdzielenia kierunkowskazu od stopu, oraz przepięcia pinu obrysówek na kierunkowskazy.
Z góry dzięki
Ktoś podpowie jak przerobić lampy tylne (mam na myśli fizyczną przeróbkę)? Przelutowanie ledów to jasna sprawa, ale pozostaje kwestia rozdzielenia kierunkowskazu od stopu, oraz przepięcia pinu obrysówek na kierunkowskazy.
Z góry dzięki
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 07 cze 2024, 19:57
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A7 4G
- Rocznik: 2018
- Nadwozie: Liftback
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łódź
Re: [A6 C7] Przeróbka lamp tylnych USA na europe
Cześć,
Ja też chciałem się podłączyć do tematu. Czy mógłby ktoś podpowiedzieć jak i skąd sobie pociągnąć kable do kierunkowskazów w A7 C7 lift. Też będę wdzięczny za pomoc
Ja też chciałem się podłączyć do tematu. Czy mógłby ktoś podpowiedzieć jak i skąd sobie pociągnąć kable do kierunkowskazów w A7 C7 lift. Też będę wdzięczny za pomoc
Re: [A6 C7] Przeróbka lamp tylnych USA na europe
Robisz to wykomnując adapatcje w kanałach opisane wyżejmacko93 pisze: ↑13 cze 2024, 19:41Podepnę się pod temat, ale w kwestii lifta.
Ktoś podpowie jak przerobić lampy tylne (mam na myśli fizyczną przeróbkę)? Przelutowanie ledów to jasna sprawa, ale pozostaje kwestia rozdzielenia kierunkowskazu od stopu, oraz przepięcia pinu obrysówek na kierunkowskazy.
Z góry dzięki
Dodano po 1 minucie 54 sekundach:
Kable do kierunków i poszczególnych lamp idą z modułu komfortu czyli 46, musisz mieć schemat czyli najlepiej program elsawin poszukaj np. na chomikuj pl
Re: [A6 C7] Przeróbka lamp tylnych USA na europe
Stop I kierunkowskaz są ze sobą połączone fizycznie. Adaptacje nie rozwiązują problemuJohnRambo pisze: ↑24 wrz 2024, 23:48Robisz to wykomnując adapatcje w kanałach opisane wyżejmacko93 pisze: ↑13 cze 2024, 19:41Podepnę się pod temat, ale w kwestii lifta.
Ktoś podpowie jak przerobić lampy tylne (mam na myśli fizyczną przeróbkę)? Przelutowanie ledów to jasna sprawa, ale pozostaje kwestia rozdzielenia kierunkowskazu od stopu, oraz przepięcia pinu obrysówek na kierunkowskazy.
Z góry dzięki