Witam.
Z tego względu, że po trzydniowym odpoczynku jazdy auto z przodu z prawej strony zaczęło opadać pojechałem nie dawno na stacji diagnostycznej, aby sprawdzić, co mi stuka z przodu w zawieszeniu.
Diagnosta powiedział mi, że koszt to 120 zł. (Q-szlag by ich trafił, że aż tyle) Badanie techniczne to chyba nie całe 100 zł. Oszustwo w biały dzień, a przecież ta sama usługa. No dobra zapłaciłem i wyszło - banan (prawa strona)
Zakupiłem też całą górę wahaczy na prawą i lewą stronę firmy MAYLE HD + jedną poduszkę (miech) + banan firmy SRLine (118 zł.) a wybity był LEMFORDER (totalna porażka może 1.5 roku wytrzymał a kosztował ponad 300 zł.) a jeszcze wcześniej zakupiłem banany TRW i też kiepskiej jakości.
Choć górne wahacze MS były dobre, to i tak je wymieniłem na nowe.
Środkowe zdjęcie to miech od strony wewnętrznej, tam wchodzi amortyzator.
Dziś wszystko wymieniłem tzn. tylko prawą przednią stronę.
Pozdrawiam.
Audi A6 C5 Allroad 2.7biturbo 2002 Quattro .....
- sabuk2006
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 757
- Rejestracja: 14 mar 2020, 16:16
- Imię: Kazimierz
- Rocznik: 2001
- Moje auto: Allroad C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 250KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Kłodzko
Re: Audi A6 C5 Allroad 2.7biturbo 2002 Quattro .....
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 27 kwie 2025, 05:51 przez sabuk2006, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 266
- Rejestracja: 31 gru 2021, 12:37
- Imię: bgroni
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: Audi A6 C5 Allroad 2.7biturbo 2002 Quattro .....
Jeżeli musisz rozpinacz zawieszenia, najlepiej wymienić wszystko. Ponieważ póżniej robota będzie X2. Gratuluję wytrwałość i dobrą robotę!