Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi A6 C5 Allroad 2.7biturbo 2002 Quattro .....

Prezentacja w/w aut.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
sabuk2006
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 670
Rejestracja: 14 mar 2020, 16:16
Imię: Kazimierz
Moje auto: Allroad C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Kłodzko

Audi A6 C5 Allroad 2.7biturbo 2002 Quattro .....

Post autor: sabuk2006 » 05 gru 2020, 22:59

Witam.
Jakieś 4-6 miesięcy temu kupiłem Allroada z 2002 z silnikiem 2.7BiT + LPG.
Zaraz po zakupie wymieniłem wszystkie oleje, filtry, świece, oraz jedną sondę B1 S1, także doprowadziłem auto to stanu jazdy na benzynie.
W aucie była instalacja LPG Landi Renzo gdzie gość (wg mnie) przejechał około 125.000 km była niesprawna i instalacja już miała blisko 10 lat.
Nie mając pojęcia o instalacji LPG, podjąłem decyzję o jej wymianie we własnym zakresie, ale żeby się nie rozpisywać zapraszam na forum LPG z tego linku:
https://lpg-forum.pl/a6-c5-allroad-v6-2 ... 76388.html
i
http://omegas-reader.fmcx.pl/forum/view ... ?f=9&t=268

Z tego względu, że lubię sam dojść (mam warunki techniczne i narzędzia i troszeczkę wiedzy) doszedłem swoim uporem do celu, aby auto w 100% jeździło tak, jak fabryka dała. Doprowadzając auto jeżdżące już na LPG (linki wyżej - wymieniłem całą instalację oprócz sterownika) zabrałem się za mechanikę i kosmetykę. W pierwszej kolejności poszła wymiana jednego miecha (pisałem na tym forum)

topic101371.html

Następnie wymiana wszystkich manszet (osłony przegubów) oraz wymiana uszczelniacza prawej piasty półosi.
Wymieniłem wszystkie wahacze zawieszenia przedniego (banan TRW reszta MS)
Mając już opanowane sprawy mechaniczne, zabrałem się za światła mijania (krótkie) link:

nadwozie-c6/slabe-swiatlo-ksenon-w-audi ... 1-270.html

Kupiłem używane soczewki z odbłyśnikami (z tego względu, że potrzebuję codziennie auto) wymieniłem, a stare odbłyśniki czekają na regenerację. Po tym zabiegu (aż dziwne, zakupione odbłyśniki były w miarę dobre choć) nie świeciły tak jak powinny. A więc kupiłem nowe żarówki H9 (dla długich) i D2S mijania) po wymianie i ustawieniu, droga zrobiła się jasna.
Mając już auto jeżdżące na LPG oraz dość dobre oświetlenie dochodziły słuchy (furkania) układu wydechowego. no to Auto na kanał i szukam przyczyny. Wszystkie połączenia rury z tłumikami (kapie woda - myślę pospawam, ale jak dojrzałem sitka, to (zaś kasa) zamówiłem (od głównych katów) zestaw wydechowy, który dziś wymieniłem. Pasował prawie idealnie (musiałem z 4-5cm uciąć rurę, (lepsze to jak dokładać)
Jedno co mnie zaskoczyło, że ( jeśli to oryginał) jest przelot (tzw. pipe H) a w zakupionym wydechu tego nie ma (sprawdzałem kamerką) Na słuch, zmienił się nie co dźwięk (czy dobrze, czy źle napiszę Wam później) Po wymianie układu wydechowego (wyjeżdżając już z garażu (z kanału), słyszę nadal furgotanie (wjazd i obserwacja, nasłuch itd. furczy przy łączeniu głównego katalizatora z downpipe. A więc po rozkręceniu widać gdzie powietrze (kompresja) uchodzi. Mając troch czasu i możliwości, rozkręciłem (między gł. katem - łącznik elastyczny) a pre katem i jest dziura (otwór) ale ze strony pre kat (zdjęcie) oczywiście rozkręciłem wszystko (dojście do odkręcenia nakrętek nie łatwe, ale do zakręcenia (4 szt. M10 klucz 17) jeszcze trudniejsze), ale co się nie robi dla OLKA. Jedno co mnie dziwi, mając pre kat (zdjęcia) a down pipe (które sprzedają na ) (.... xxxx....) zawsze są tam tulejki sond B1 S1 i B2 S1 (przy kołnierzu montażu). Oczywiście mam cztery sondy, ale te pierwsze są wyżej (bliżej turbin) o co tu chodzi - nie wiem.

OK, na razie tyle i zdjęcia (może wejdą wszystkie)

p/s
Podziękowanie dla ADMINA mat1324 (bardzo pomocna osoba)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 07 maja 2021, 15:55 przez sabuk2006, łącznie zmieniany 16 razy.

Awatar użytkownika
sabuk2006
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 670
Rejestracja: 14 mar 2020, 16:16
Imię: Kazimierz
Moje auto: Allroad C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Kłodzko

Re: Audi A6 C5 Allroad 2.7BiT

Post autor: sabuk2006 » 05 gru 2020, 23:51

No i Allroad (zdjęcia przed zakupem)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
ZyWiecki
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 219
Rejestracja: 05 lis 2019, 17:30
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lublin

Re: Audi A6 C5 Allroad 2.7BiT

Post autor: ZyWiecki » 06 gru 2020, 09:04

Tyłem wymieniałeś odbłyśniki z soczewkami ? W przed lificie jak zaglądałem to bez rozklejenia lampy nie idzie tego wyciągnąć tyłem .. Kup nowe uszczelki metalowe do podłączenia tłumików .. Dużo kosztowały tłumiki ? Sporo pracy na plus !

Awatar użytkownika
sabuk2006
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 670
Rejestracja: 14 mar 2020, 16:16
Imię: Kazimierz
Moje auto: Allroad C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Kłodzko

Re: Audi A6 C5 Allroad 2.7BiT

Post autor: sabuk2006 » 06 gru 2020, 11:19

ZyWiecki pisze:
06 gru 2020, 09:04
Tyłem wymieniałeś odbłyśniki z soczewkami ? W przed lificie jak zaglądałem to bez rozklejenia lampy nie idzie tego wyciągnąć tyłem .. Kup nowe uszczelki metalowe do podłączenia tłumików .. Dużo kosztowały tłumiki ? Sporo pracy na plus !
Witam,

Soczewki z odbłyśnikami wyjąłem od tyłu (w lampie rozkręciłem - oddzieliłem odbłyśnik od soczewki) i wszystko wyszło.
Przy skręcaniu złożonej soczewki, trzeba zwrócić uwagę na dokręcanie nakrętek (są tam czerwone gumki) aby światła mijania były niżej jak światła długie.
Tłumiki kupiłem na portalu A....ro koszt 770zł. (dzwoniąc do nich, przesyłka masz gratis) Trzeba dokupić cybanty i obejmy na rurę fi50.

Co masz na myśli cyt. "Kup nowe uszczelki metalowe do podłączenia tłumików .." ???
Mam wszystkie nowe, oprócz cybantów łączących katalizatory, muszę je wymienić.

Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
ZyWiecki
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 219
Rejestracja: 05 lis 2019, 17:30
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lublin

Re: Audi A6 C5 Allroad 2.7BiT

Post autor: ZyWiecki » 06 gru 2020, 11:26

Chodziło mi o taką uszczelkę ale pewnie ją zmieniłeś jak wszystko miałeś rozkręcane :
Obrazek

Jutro spróbuję na zastępczej lampę wyciągnąć odbłyśnik z soczewką skoro da się

Pozdrawiam!

Awatar użytkownika
sabuk2006
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 670
Rejestracja: 14 mar 2020, 16:16
Imię: Kazimierz
Moje auto: Allroad C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Kłodzko

Re: Audi A6 C5 Allroad 2.7BiT

Post autor: sabuk2006 » 06 gru 2020, 11:45

Tak szczerze to nie mam takiej uszczelki w całym układzie wydechowym.
Też dziwne jest to, że sondy pierwsze mam wkręcone jeszcze wcześniej.

Czy masz też takie lampy jak ja

Dodano po 1 godzinie 19 minutach 28 sekundach:
Witam,

Tak kontynuując swój temat, to jeszcze zrobiłem wiele rzeczy o których jeszcze nie wspomniałem.
Po kupnie byłem zmuszony kupić nowy akumulator (w końcu automat) bateria to podstawa.
Sprawdziłem szczelność w całym układzie ssącym (nie było nieszczelności)
Założyłem wskaźnik elektryczny Turbo Boost do 2.0bar (był ładny, wiele kolorów itd.) ale nie działał tak jak powinien (wskazówka skakała) a więc zakupiłem i wymieniłem na mechaniczny do 1,5bar. Reakcja tego wskaźnika jest natychmiastowa (ma gorsze nie w pełni podświetlenie) ale działa wyśmienicie.
Wymieniłem (używane) zamki we wszystkich drzwiach (mikro styczniki padły)
Przyciemniono wszystkie tylne szyby (to już ktoś robił - brak mi doświadczenia) przepuszczalność 25% 400 zł. (miało być 500, ale gościu przy odbiorze obniżył koszt)
Zmieniłem przyciski podnoszenia opuszczania OLKA, oraz panelu klimatyzacji (były bardzo powycierane)
Wymieniłem (nie wiem jak to nazwać) chromowany element zmiany biegów (był czarny - jest błyszczący chrom - nikiel)
Poprawiłem zimne luty tylnej lampki sufitowej, teraz świeci jak powinna.
Odświeżyłem kierownicę (była wytarta i chropowata) teraz jak prawie jak nowa.
Dołożyłem lusterko wsteczne z kamerą przednią i tylną z możliwością ciągłego zapisu (kable, przewody są ukryte - prawie jak oryginał)
Wymieniłem nakładkę progową zewnętrzną (plastik) od strony kierowcy, była pęknięta.
Nie mając siedzeń podgrzewanych (no bo skóra, a zwłaszcza jak jest zimno) zakupiłem matę grzewczą (coś wspaniałego), ale muszę przerobić zasilanie po zapłonie (zapomniałem kiedyś wyłączyć i bateria padła)
Zakupiłem i przykleiłem (tylna klapa) napis allroad oraz (przedni grill) założyłem emblemat quattro.

Myślę jeszcze nad założeniem haka, może czujniki z tyłu i przodu, ale na ten czas nie jest to aż tak pilne.

Dość dużo czasu i kasy pochłonęła mnie instalacja LPG (czytać wcześniejsze linki) aż decydującym problemem okazał się wielozawór (kto by pomyślał) przy butli, która i tak była obrócona tzw. na wstecznym (kończyła się legalizacja) ale bardzo cieszę się, że mam nową instalację (oprócz sterownika LR) wszystkie części kupione u "Jacusia", osobiście poznałem ustawiania map na LPG.

Pozdrawiam.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
sabuk2006
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 670
Rejestracja: 14 mar 2020, 16:16
Imię: Kazimierz
Moje auto: Allroad C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Kłodzko

Re: Audi A6 C5 Allroad 2.7BiT 2002 Quattro + LPG

Post autor: sabuk2006 » 19 gru 2020, 17:15

05.jpg
Witam,
Dziś podjąłem montaż radia CB, przeglądałem wcześniejsze posty i tu i tam ale decyzje podjąłem, że radio CB będzie w miejscu popielniczki.
A więc demontaż radia, panel klimatronika i popielniczkę. Ku mojemu zdziwieniu po wyciągnięciu tych elementów, znalazłem złącze HDMI i idąc po kablu doszedłem, że jest te 8-9 kabelków wpiętych do radia.
Czy ktoś z kolegów spotkał się z tym, aby wtyczka HDMI była w aucie ?
Do czego to mogło służyć ? (nie mam TV czy nawigacji) - zdjęcie - kolor czerwony. Nie mam pojęcia, może ktoś coś z kolegów ?
I jeszcze jedno pytanie, z radia wypiąłem żółtą wtyczkę (zaznaczyłem ja na zielono) do czego służy ? Też nie wiem.

A więc po podłączeniu zasilania do CB radia (wykorzystałem zasilanie po zapalniczce) poskładałem do kupy resztę elementów.
Antenę założyłem na dachu na magnesie fi150 i bat 150cm SIRIO. Wszystko podłączyłem i wystroiłem antenę reflektometrem jest 1.1

Nie wiem jak innym osobom podoba się miejsce montażu radia, ale wg mnie najbardziej to jest odpowiednie miejsce na CB.
Zresztą sami oceńcie.
Mile widziane jakieś pomysły czy też sugestie.

Pozdrawiam.

p/s
Chciałbym zmienić żarówki wsteczne na led. Ktoś coś poleci, aby nie było błędu a dobrze świeciły ?
Już napisałem do firmy "Konektor" o modyfikację mojego (chyba 5 - lentniego Yosan 3031) radia CB.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
sabuk2006
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 670
Rejestracja: 14 mar 2020, 16:16
Imię: Kazimierz
Moje auto: Allroad C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Kłodzko

Re: Audi A6 C5 Allroad 2.7BiT 2002 Quattro + LPG

Post autor: sabuk2006 » 27 mar 2021, 05:13

Witam,
Ciągnąc swój temat szukam pomocy,
Sprawdziłem w papierach, że cały rozrząd wymieniany był przy stanie licznika 213,5 tyś. teraz mam 278 tyś. choć jeszcze do przebiegu 313 tyś km jest czas, to żywotność paska już przekroczyła 5,5 roku, więc po woli przymierzam się do wymiany rozrządu w moim V6 silniku 2.7BiT. Będę robił to osobiście, a więc blokada wałków rozrządu, oraz wału korbowego już zakupiłem.
Przymierzam się do kupienia zestawu: pasek, rolki, pompę, napinacz paska rozrządu z tłumikiem, termostat, oraz pasek wielorowkowy i jego napinacz.

Czy taki zestaw (linki) firmy INA będzie odpowiedni dla mojego silnika ?

https://allegro.pl/oferta/ina-rozrzad-p ... 24e8302eed
https://allegro.pl/oferta/ina-rozrzad-p ... 5936730805
https://allegro.pl/oferta/ina-rozrzad-p ... 6069780415

Czy ktoś tu na forum, sprzedaje kompletne dobre zestawy rozrządu np. części Gates, Continental, Hepu ?
Zawsze zakładałem pasek rozrządu firmy Continental, a w tych zestawach jest pasek INA ?

Panowie doradzicie co kupić, zamówić i ewentualnie gdzie (linki, nr tel.) jakieś namiary.

Dane z sygnaturki + VIN
WAUZZZ4Bx3N009368

Pozdrawiam.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
sabuk2006
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 670
Rejestracja: 14 mar 2020, 16:16
Imię: Kazimierz
Moje auto: Allroad C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Kłodzko

Re: Audi A6 C5 Allroad 2.7biturbo 2002 Quattro i rozrząd

Post autor: sabuk2006 » 03 kwie 2021, 05:45

Witam,

Łańcuchy i napinacze były wymieniane 63 tyś. temu, więc nie będą ruszane.

Szukając swojego rozrządu przymierzam się do takiego zestawu:

Rozrząd : Pasek Conti , Osprzęt INA , Pompa Wody HEPU = 829zl
Termostat OE - 159zl + 17zl
Pasek PK - 69zl - Conti
Napinacz paska PK - 159zl - INA
Całość około 1250 zł.

Czy to dobra cena i wybór ?

Pozdrawiam.

Nikostratus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 645
Rejestracja: 23 lip 2017, 16:59
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa

Re: Audi A6 C5 Allroad 2.7biturbo 2002 Quattro i rozrząd

Post autor: Nikostratus » 03 kwie 2021, 10:45

Taki zestaw na następne 5 lat starczy. I mała uwaga zwróć uwagę czy pompa wody ma wycięcie na bagnet oleju. Niektóre tego nie mają i nie pasują do 2.7.

Awatar użytkownika
sabuk2006
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 670
Rejestracja: 14 mar 2020, 16:16
Imię: Kazimierz
Moje auto: Allroad C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Kłodzko

Re: Audi A6 C5 Allroad 2.7biturbo 2002 Quattro i rozrząd

Post autor: sabuk2006 » 04 kwie 2021, 08:30

Nikostratus pisze:
03 kwie 2021, 10:45
Taki zestaw na następne 5 lat starczy. I mała uwaga zwróć uwagę czy pompa wody ma wycięcie na bagnet oleju. Niektóre tego nie mają i nie pasują do 2.7.
Witam,
To w takim razie trzeba to zakupić. Myślę że są to części markowe i mnie nie zawiodą.
Chyba jeszcze zakupię uszczelki pod klawiatury, bo będę przecież sprawdzał ustawienia rozrządu.
Już zamówiłem ściągacz do kół pasowych.
Pozdrawiam.

Nikostratus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 645
Rejestracja: 23 lip 2017, 16:59
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa

Re: Audi A6 C5 Allroad 2.7biturbo 2002 Quattro i rozrząd

Post autor: Nikostratus » 04 kwie 2021, 09:11

Nie musisz zdejmować dekli by sprawdzić i ustawić rozrząd. To musisz zrobić tylko przy wymianie łańcucha lub gdy cieknie...

Awatar użytkownika
sabuk2006
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 670
Rejestracja: 14 mar 2020, 16:16
Imię: Kazimierz
Moje auto: Allroad C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Kłodzko

Re: Audi A6 C5 Allroad 2.7biturbo 2002 Quattro i rozrząd

Post autor: sabuk2006 » 04 kwie 2021, 19:25

Nikostratus pisze:
04 kwie 2021, 09:11
Nie musisz zdejmować dekli by sprawdzić i ustawić rozrząd. To musisz zrobić tylko przy wymianie łańcucha lub gdy cieknie...
Witam.
Dzięki za odezwanie się i pomoc.

W tym silniku będę to robił po raz pierwszy i tu moje pytanie czy nie trzeba popuścić kół wałka rozrządu (są na stożku a ściągacz już idzie) aby prawie idealnie ustawić rozrząd, a wiąże się to z tym, że trzeba ściągnąć dekle aby sprawdzić przy łańcuchach, czy wałki rozrządu są dobrze ustawione ?
Widziałem filmy, że popuszczają koła wałków rozrządu i dekle były ściągnięte aby z tyłu znaki się zgadzały.
Napisz mi coś więcej z aktualnym ustawieniem wałków z loga 093 (ze zdjęcia wcześniejszego)
Chciałbym to zrobić dość dokładnie a nawet idealnie. Robię to dla siebie, bo bardzo lubię to V6 2,7T.
Proszę o jakieś podpowiedzi.

Pozdrawiam Kazimierz.

Nikostratus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 645
Rejestracja: 23 lip 2017, 16:59
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa

Re: Audi A6 C5 Allroad 2.7biturbo 2002 Quattro i rozrząd

Post autor: Nikostratus » 04 kwie 2021, 20:25

Nie musisz zdejmować dekla. Koło jest na stożku ALE wałek ma nacięcie w które wchodzi płytka ustalające położenie wałka ( taka z dwiema dziurkami ). Po poluzowaniu koła blokada dalej trzyma wałki a kołem zębatym można swobodnie kręcić. Do ruszenia kół polecam mały ściągacz trójramienny. Jak złożysz rozrząd na obie blokady ( wał i wałki ) i zrobisz to prawidłowo to nic nie będziesz musiał poprawiać. Podobnie luzowanie kół odbywa się bez ruszania pokrywy, są przyrządy do przytrzymania kół rozrządu ( uniwersalny też zapewnie będzie pasował ) .

Awatar użytkownika
sabuk2006
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 670
Rejestracja: 14 mar 2020, 16:16
Imię: Kazimierz
Moje auto: Allroad C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Kłodzko

Re: Audi A6 C5 Allroad 2.7biturbo 2002 Quattro i rozrząd

Post autor: sabuk2006 » 06 kwie 2021, 05:15

Witam,

No tak, masz rację.
Są pod śrubą koła zębatego owalne podkładki z wewnętrznym wycięciem i wystające na zewnątrz wałeczki na blokady wałków, a to przecież trzyma je blokada założona na dwa wałki dwóch głowic.

A czy stan rozrządu na obecną chwilę ze zdjęcia, jest do zaakceptowania ? grupa 093
Jakie mogą być odchyłki ?

Pozdrawiam.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga