Pozdrawiam Wszystkim





 Jeśli chodzi o sam  filtr paliwa, był zmieniany ale zmienię na jeszcze jeden a nóż widelec. Jeśli chodzi o pompę paliwa , to też jest takie podejrzenie z mojej strony i nic nie zostało innego jak zmienić. Może jeszcze dopowiem tak, jeśli jadę normalnie, czy to na Gazie czy Benzynie to jest wszystko ok, lecz po wciśnięciu pedału gazu na benzynie to aż strzela w tłumik. Jakby coś było nie tak z dawką właśnie paliwa.  Na gazie jest ok, dopóki nie przełączy na benzynę. Dobrze byłoby sprawdzić ciśnienie tej pompy ale nie ma takiej możliwości, zostaje wymienić może to będzie to.
 Jeśli chodzi o sam  filtr paliwa, był zmieniany ale zmienię na jeszcze jeden a nóż widelec. Jeśli chodzi o pompę paliwa , to też jest takie podejrzenie z mojej strony i nic nie zostało innego jak zmienić. Może jeszcze dopowiem tak, jeśli jadę normalnie, czy to na Gazie czy Benzynie to jest wszystko ok, lecz po wciśnięciu pedału gazu na benzynie to aż strzela w tłumik. Jakby coś było nie tak z dawką właśnie paliwa.  Na gazie jest ok, dopóki nie przełączy na benzynę. Dobrze byłoby sprawdzić ciśnienie tej pompy ale nie ma takiej możliwości, zostaje wymienić może to będzie to.




Z Wtyczką raczej jest wszystko w porządku, pompkę normalnie było słychać, z wężyka zasilającego leciało normalnie paliwo. Listwa wtryskowa normalnie podawała paliwo. Mimo to jutro będę montował nową pompę też Magneti. Dopowiem, że Auto zaczęło tracić moc na niskich obrotach, jakby turbina nie wchodziła. Po przekroczeniu "nie wiem" 2-3tyś obrotów nie można było utrzymać kierownicy. Po czym auto straciło kompletnie moc jakby turbina została odłączona bądź weszło w tryb "awaryjny". Zgasło i dziękuje bardzo. Można było kręcić minutę, minimalnie chwytał obroty i od nowa kręcił. Jak się "napompowało" pompę kluczykiem, to łapał szybciej ale dalej kręcił.



 Okazało się, że na wszystkich cylindrach jest ciśnienie rzędu 6 barów. Po dolaniu oleju wzrasta do +/-10 barów. Zaskakujące, że stało się to na wszystkich Cylindrach.
 Okazało się, że na wszystkich cylindrach jest ciśnienie rzędu 6 barów. Po dolaniu oleju wzrasta do +/-10 barów. Zaskakujące, że stało się to na wszystkich Cylindrach.