A6 C4 ---2.5 TDI (AEL) --- Początek
- Wurst
- Moderator
- Posty: 256
- Rejestracja: 21 lip 2024, 16:47
- Imię: Marcin
- Moje auto: Allroad C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: ZST
Re: A6 C4 ---2.5 TDI (AEL) --- Początek
A my tu czekamy, obserwujemy i kibicujemy
moja mydelniczka--->>> c6/a6-c6-allroad-3-0tdi-quattro-2007-t108134-15.html
- Wurst
- Moderator
- Posty: 256
- Rejestracja: 21 lip 2024, 16:47
- Imię: Marcin
- Moje auto: Allroad C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: ZST
Re: A6 C4 ---2.5 TDI (AEL) --- Początek
Kolego dzieje sie cos u ciebie?
moja mydelniczka--->>> c6/a6-c6-allroad-3-0tdi-quattro-2007-t108134-15.html
- MANiEK_13
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 30
- Rejestracja: 18 sty 2024, 03:08
- Imię: Mariusz
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1997
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: A6 C4 ---2.5 TDI (AEL) --- Początek
Witam po dłuższej przerwie
DOC , WURST jestem jestem a gdzie byłem
a zaaaaagraaaniiiccąąąą
na dalsze inwestycje w moją Piękną Babunię nazbierać a jak wiecie cokolwiek do Niej to.......no cóż..........tanio już było
A tak poważnie to wiedziałem co biorę i zrobił bym teraz to samo
To jest moje dziecko i moja przygoda
nie wiem czy pisałem wcześniej ale chyba nie wiec napiszę >>>
--- Wymieniona 2Masa ale niestety falujące obroty na luzie nie ustały
----- Sprężyny przód
-------Geometria i zbieżność ok Nadal zostawiam 2 ślady a nie 3 lub 4
-----Linka ręcznego
------Kabel masy do aku + nowy aku z bmw x6 (no wiem wiem bmw ale akurat sie trafił prawie nówka i po taniości )
------Wachacz (po małym krawężniku niestety ) + Tuleje przód
-------Zamki przed zimą nasmarowane specjalnym czymś do zamków
Zakupy dokonane przez moją Panią >>>
----- Nakrętki na wentylki *chrom* z logo Audi 0000
Generalnie borykam sie wlaśnie z tymi falującymi obrotami i zacznę na dniach od nastawnika, kąta wtrysku , może zawór ciśnienia paliwa (mam nadzieję że nie pompa) a od paru dni nie działa mi elektryka w przednich szybkach.....
ADMINISTRATORZY MODERATORZY!!ja już nie mam siły na te zdjęcia i zmiejszanie i pixelowanie no za cholerę mi to nie wychodzi i ciągLE plik jest za duży i za duży..... Wklejam link do zdjęć na elektrodzie Ogarnijcie to proszę i dodajcie te zdjęcia normalnie jak należy do tego postu
Z GÓRY DZIĘKUJĘ I POZDRAWIAM
https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewt ... 2#21342272
DOC , WURST jestem jestem a gdzie byłem
a zaaaaagraaaniiiccąąąą
na dalsze inwestycje w moją Piękną Babunię nazbierać a jak wiecie cokolwiek do Niej to.......no cóż..........tanio już było
A tak poważnie to wiedziałem co biorę i zrobił bym teraz to samo
To jest moje dziecko i moja przygoda
nie wiem czy pisałem wcześniej ale chyba nie wiec napiszę >>>
--- Wymieniona 2Masa ale niestety falujące obroty na luzie nie ustały
----- Sprężyny przód
-------Geometria i zbieżność ok Nadal zostawiam 2 ślady a nie 3 lub 4
-----Linka ręcznego
------Kabel masy do aku + nowy aku z bmw x6 (no wiem wiem bmw ale akurat sie trafił prawie nówka i po taniości )
------Wachacz (po małym krawężniku niestety ) + Tuleje przód
-------Zamki przed zimą nasmarowane specjalnym czymś do zamków
Zakupy dokonane przez moją Panią >>>
----- Nakrętki na wentylki *chrom* z logo Audi 0000
Generalnie borykam sie wlaśnie z tymi falującymi obrotami i zacznę na dniach od nastawnika, kąta wtrysku , może zawór ciśnienia paliwa (mam nadzieję że nie pompa) a od paru dni nie działa mi elektryka w przednich szybkach.....
ADMINISTRATORZY MODERATORZY!!ja już nie mam siły na te zdjęcia i zmiejszanie i pixelowanie no za cholerę mi to nie wychodzi i ciągLE plik jest za duży i za duży..... Wklejam link do zdjęć na elektrodzie Ogarnijcie to proszę i dodajcie te zdjęcia normalnie jak należy do tego postu
Z GÓRY DZIĘKUJĘ I POZDRAWIAM
https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewt ... 2#21342272
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
M@NiEK - A6 - C4
-
OnlineDoc
- Administrator
- Posty: 2836
- Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
Re: A6 C4 ---2.5 TDI (AEL) --- Początek
MANiEK_13! gdzie ty byłeś kurna olek!. Niech ten post wypełniony efektywnymi spotkaniami i dobrymi decyzjami na naszym forum...: Wróć, czekaj nie tak...
Twoje zdjęcia wyglądają jak na płótnie. Hmm, czemu? Z grafiką tak robisz?
Tak czy inaczej wysłałeś i jest git. A duże zdjęcia możesz zarejestrować się i wysyłać z fotosik.pl ewentualnie na forum mając ok 600x, stąd nie ma problemu.
Próbka w załączniku.
Twoje zdjęcia wyglądają jak na płótnie. Hmm, czemu? Z grafiką tak robisz?
Tak czy inaczej wysłałeś i jest git. A duże zdjęcia możesz zarejestrować się i wysyłać z fotosik.pl ewentualnie na forum mając ok 600x, stąd nie ma problemu.
Próbka w załączniku.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
2007-12-08, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi A6 / A7 w Polsce. Kontakt z redakcją.
- MANiEK_13
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 30
- Rejestracja: 18 sty 2024, 03:08
- Imię: Mariusz
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1997
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: A6 C4 ---2.5 TDI (AEL) --- Początek
próbowałem też przez fotosik ale podobnie czyli raz się uda a raz łydka
w każdym razie elektryka w szybkach spowrotem hula i jak by się ktoś borykał z tym problemem to mała podpowiedż ----- SPRAWDŻ NAJPIERW BEZPIECZNIKI W DRZWIACH KIEROWCY A TEN OD SZYB WYMIEŃ!!!!!!
NAWET JAK JEST DOBRY!!!!!!!!
U mnie to kolejna sytuacja z <<DOBRYM>> bezpiecznikiem !!
Wcześniej tak miałem z gniazdem zapalniczki
Bezpiecznik cały a jednak autko chciało nowy niehulany i dopiero zadziałało spowrotem
Pozdrawiam
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
M@NiEK - A6 - C4
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 219
- Rejestracja: 07 cze 2020, 21:35
- Imię: Łukasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: A6 C4 ---2.5 TDI (AEL) --- Początek
Bezpiecznik topikowy (wkładka druciana) ma dwie funkcje: pali się natychmiastowo na zwarciu (błyskawiczne przepalenie) oraz powoli odparowuje / wypala się (zmniejsza swój przekrój) podczas przetężenia (zwiększenie obciążenia prądem ponad obliczoną wytrzymałość długotrwałą). Komplet wszystkich mini i standardowych bezpieczników (poza tzw. maxi) wyniesie Cię 20zł z Allegro, to powinno być w standardzie wymienione po zakupie auta, garść zostanie na ewentualną podmiankę w trasie, nowe bezpieczniki sprawdza się pod obciążeniem (np. żarówką 12V), multimetr pokaże przejście nawet na średnio zapuszczonym styku elektrycznym (niemiarodajne, np. podnoszenie szyby pragnie trochę mocy).
Teraz zaskoczyły Cię szyby, wcześniej zapalniczka, nie życzę Ci, aby następne bezpieczniki poddały się od ABS/ECU/pompy paliwa bo to wpływa na twoje bezpieczeństwo, w domu też przecież nie trzymasz żadnych zabezpieczeń instalacji sprzed 27 lat (w domu i tak brak wibracji i zmian temperatury/wilgotności).