Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ A6 C6] Przecięta opona

Koła, felgi i opony
MarcinSendi80
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 56
Rejestracja: 22 wrz 2012, 21:35
Lokalizacja: Krak/leic uk

Post autor: MarcinSendi80 » 02 paź 2012, 20:15

enduro7 pisze:co się stanie dowiesz się za30.000- 50.000km. jak chcesz wcześniej się dowiedzieć to poczytaj forum było nie raz .
z quattro jest jak z mediamarkt

Kolego drogi nie zobacze bo tyle nie zamierzam zrobic zrobie na tym max 5tys bo bedac w Polsce zamierzam wymienic oponki. Nie rozumiem tez dlaczego swoim postem tak naskoczyles. Poprostu napisalem ze sam mam taki sam problem. Pozdro

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 02 paź 2012, 20:19

MarcinSendi80 pisze:Kolego drogi nie zobacze bo tyle nie zamierzam zrobic zrobie na tym max 5tys bo bedac w Polsce zamierzam wymienic oponki. Nie rozumiem tez dlaczego swoim postem tak naskoczyles. Poprostu napisalem ze sam mam taki sam problem. Pozdro
Marcinie... myślę, że kolega chciał Ci tylko wyraźnie uzmysłowić, że nie jest to dobry pomysł... a czy wiesz ile ktoś przed Toba jeździł na takim ogumieniu? <mysli>

MarcinSendi80
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 56
Rejestracja: 22 wrz 2012, 21:35
Lokalizacja: Krak/leic uk

Post autor: MarcinSendi80 » 02 paź 2012, 21:30

Rozumiem Krzychu ale... A z reszta to forum samochodowe bez sensu umoralniac. Tak wiec prawdopodobnie bede pierwszy ktory podwazy opinie jednego rozmiaru albo zaje.. samochod i oby to pierwsze. Puki co odpukac w niemalowane nie ma stukow pukow ani szumow. Mam nadzieje ze wytrzyma najwyzej przez niemcy troche dam sobie siana. Na moja i matematyczna logike nie jest to az tak wielka roznica i obym sie nie rozczarowal
3.2 V6 Gdzie zaczyna się pasja, kończy się ekonomia :)

enduro7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1365
Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
Imię: Forum Audi
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: warminsko-mazurskie

Post autor: enduro7 » 02 paź 2012, 23:49

nie taki miałem cel aby na ciebie najeżdzać.jeśli tak to odebrałęś to przepraszam ,a z tym mediamarkt to było tak ogólnie a nie konkretnie w twoją stronę.
w a6 mamy permanentne 4x4 torsena a nie jakieś pseudo 4x4 typu haldex itp .eksploatacja na róznych oponach nie zniszczy gwałtownie napędu ale z praktyki wiem iż taka zabawa zawsze kończy się pojawienienm szarpnięć w czasie zmian biegów , dodawania czy ujmowania mocy oraz redukcji a nawet wysprzęglania.
problemy te nie nie występują w egzemplarzach które zawsze miały jednakowe opony . lekiem na te problemy jest wymiana torsena lub inny chamski sposób by ukryć wadę -zalanie torsena cięzkim i gęstym olejem .

Awatar użytkownika
brutus7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 29 lis 2021, 14:13
Imię: Roman
Rocznik: 2013
Moje auto: Nie mam
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.0 V8 560KM
Napęd: RWD
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Boleslawiec

Re: [ A6 C6] Przecięta opona

Post autor: brutus7 » 17 wrz 2024, 21:44

Witam.
Ja miałem podobnie, opona nadcięta, zeszło powietrze, ktoś mi musiał nadciąć ją albo taki pech więc zrobiłem jedno wymiana kompletu tył a starą oponę z nerwów rozciołem rękami.

Powiem wam że to dobry sposób na wkór..a :[ <bije> <bije> <tak>

https://m.youtube.com/watch?v=q4ocpnJT-VI

Awatar użytkownika
Wurst
Moderator
Moderator
Posty: 411
Rejestracja: 21 lip 2024, 16:47
Imię: Em-ka
Rocznik: 2006
Moje auto: Allroad C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Szczecin / Stargard

Re: [ A6 C6] Przecięta opona

Post autor: Wurst » 18 wrz 2024, 20:12

enduro7 pisze:
02 paź 2012, 23:49
nie taki miałem cel aby na ciebie najeżdzać.jeśli tak to odebrałęś to przepraszam ,a z tym mediamarkt to było tak ogólnie a nie konkretnie w twoją stronę.
w a6 mamy permanentne 4x4 torsena a nie jakieś pseudo 4x4 typu haldex itp .eksploatacja na róznych oponach nie zniszczy gwałtownie napędu ale z praktyki wiem iż taka zabawa zawsze kończy się pojawienienm szarpnięć w czasie zmian biegów , dodawania czy ujmowania mocy oraz redukcji a nawet wysprzęglania.
problemy te nie nie występują w egzemplarzach które zawsze miały jednakowe opony . lekiem na te problemy jest wymiana torsena lub inny chamski sposób by ukryć wadę -zalanie torsena cięzkim i gęstym olejem .
To co, potwierdzę na swoim przykładzie?
Kupiłem swoją to miała z przodu inne balony i z tyłu inne.
Do brzegu idąc, z tyłu były wyższe i szersze. Zciachane zimówki jakby ktoś jeździł na nich z 10 okresów letnich.
Zakładając 20tki, 255/35 gdzie mam cztery takie same jak przystało na auto z naprawdę na wszystkie koła, skrzynia przestała poszarpywac przy ruszeniu. Powiecie że nie ma to związku, no właśnie wydaje mi się że ma. Także podbijamy, a i jeszcze jedno. Zmieniajcie opony kiedy chcecie, wasze auto i pasażerowie. Ale jedno zdanie utkwiło mi w głowie od mojego serdecznego kolegi z BMW sport forum, że opony to jedyny kontakt auta z drogą. Od tamtej pory mam więcej pokory.

Pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja