(dziwnie sie nazywa :lol:)
silnik to 1.8T AJL 180KM
lalo mi sie z rur odpowietrzajacych przy bloku oraz z uszczelek <smuty>
wymiana trwa (na spokojnie przy piwku) okolo 30 min.
tak w skrocie i pobieznie :mrgreen: opisalem wszyystko ponizej,
wiadomo, rozne kostki, opaski i inne drobiazgi ktore przeszkadzaja wypinamy,
odlaczamy itd. nie bawilem sie w szczegoly,
ale mysle ze zrozumiecie "o co kaman"

na pierwszy strzal trzeba odkrecic zbiorniczek wyrownawczy plynu
pozniej wyciagalem rury odpowietrzajace
oraz odkrecalem odpowietrznik (ten przy bloku)
dodatkowo polecam zaopatrzyc sie w magnes na kiju bo ciezko jest wyciagnac srubki
jak gdzies wpadna

pamietam tez ze odkrecalem sruby od rury odpowietrzajacej zeby miec
troche luzu przy obudowie zaworu i tych roznych opaskach.
i obudowa zaworu na wierzchu
Ogolnie robotka lajtowa, jedyny minus to bardzo malo miejsca,
mozna sie porysowac

foto etki oraz txt ponizej dzieki mario1278:
"Jeśli chcesz to porządnie zrobić to musisz wymienić takie numery pozycji od 1 d0 5 widoczne na zdjęciu.Nie wiem jaki masz kod motoru więc numery części mogą się nie zgadzać."