A6 C6 Allroad 3.0Tdi 2007
- Wurst
- Moderator
- Posty: 193
- Rejestracja: 21 lip 2024, 16:47
- Imię: Marcin
- Moje auto: Allroad C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: ZST
A6 C6 Allroad 3.0Tdi 2007
Siemano,
Na forum a6 pierwszy raz, takze sugestie i wasze zdania jak najbardziej na miejscu.
Szukalem wiekszego auta od a4 B8 i Passata B6 w kombi, bardziej komfortowego i najwazniejsze z mocniejszym silnikiem.
Lubie duzo jezdzic w szczegolnosci w zime, dlatego padlo na 4x4. Przed tym szukalem Bmw E60 poliftowej z XD i w211 w 4maticu.
Mialem juz kilka Audi, wiec wybralem Allroada.
Wczesniej jezdzilem A4 1.9tdi 90,110km i 2.8 v6, A6 c5 1.9 tdi awx i 2.5 v6 tdi quattro, a4 b8 2.0t 270ps 408nm
Ostatnia audica przed A6 to mocna A4. Miala walniecie, ale to zupelnie nie moj styl, i nie moje gabaryty.
Pare zdjec, jak juz auto wygladalo po moich modyfikacjach.
C6 kupilem bardziej jako projekt przywrocenia to zycia, ale auto jezdzi i wyglada jakos.
Jestem pewien ze mozna wyciagnac z niej duzo wiecej.
Silnik 3.0tdi 233konie i 450nm, skrzynia automat-tip, naped Q, a kolor Lava Grey Pearl.
Wyposazenie dodatkowe raczej slabe, ale sa juz jakies plany. Najwazniejsze ze jest Bi-xenon i sprawna pneumatyka.
Ponizej zdjecia z dnia zakupu.
Do nastepnych obiecuje sie przylozyc.
Na forum a6 pierwszy raz, takze sugestie i wasze zdania jak najbardziej na miejscu.
Szukalem wiekszego auta od a4 B8 i Passata B6 w kombi, bardziej komfortowego i najwazniejsze z mocniejszym silnikiem.
Lubie duzo jezdzic w szczegolnosci w zime, dlatego padlo na 4x4. Przed tym szukalem Bmw E60 poliftowej z XD i w211 w 4maticu.
Mialem juz kilka Audi, wiec wybralem Allroada.
Wczesniej jezdzilem A4 1.9tdi 90,110km i 2.8 v6, A6 c5 1.9 tdi awx i 2.5 v6 tdi quattro, a4 b8 2.0t 270ps 408nm
Ostatnia audica przed A6 to mocna A4. Miala walniecie, ale to zupelnie nie moj styl, i nie moje gabaryty.
Pare zdjec, jak juz auto wygladalo po moich modyfikacjach.
C6 kupilem bardziej jako projekt przywrocenia to zycia, ale auto jezdzi i wyglada jakos.
Jestem pewien ze mozna wyciagnac z niej duzo wiecej.
Silnik 3.0tdi 233konie i 450nm, skrzynia automat-tip, naped Q, a kolor Lava Grey Pearl.
Wyposazenie dodatkowe raczej slabe, ale sa juz jakies plany. Najwazniejsze ze jest Bi-xenon i sprawna pneumatyka.
Ponizej zdjecia z dnia zakupu.
Do nastepnych obiecuje sie przylozyc.
Ostatnio zmieniony 25 lip 2024, 13:49 przez Wurst, łącznie zmieniany 10 razy.
Happiness depends on your mindset and attitude.
-
OnlineDoc
- Administrator
- Posty: 2747
- Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
Re: A6 C6 Allroad 3.0Tdi Quattro 2007
Wurst, super.
Jaki przebieg?
Jaki przebieg?
2007-12-08, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi A6 / A7 w Polsce. Kontakt z redakcją.
- Wurst
- Moderator
- Posty: 193
- Rejestracja: 21 lip 2024, 16:47
- Imię: Marcin
- Moje auto: Allroad C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: ZST
Re: A6 C6 Allroad 3.0Tdi Quattro 2007
Salon polska, dwanaście lat w jednych rękach. Teraz 488 tysięcy, rozrząd robiony po przejściu 300 tysięcy, i zobaczymy co dalej. Kierownica nie wyjechania w jakiś drastyczny sposób. Uważam że zadbane jak na ten przebieg.
Happiness depends on your mindset and attitude.
-
OnlineDoc
- Administrator
- Posty: 2747
- Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
Re: A6 C6 Allroad 3.0Tdi Quattro 2007
I to jest dobre. Nie 4, 5 kolejnych właścicieli.
Ok, kierownice możesz kiedyś zmienić jak znajdziesz czas, możliwości. Np w allegro ok 200, 300 zł.
Patrząc dalej na średnie zdjęcie... przydałaby się własna polerka reflektorów no i między maską i zderzakiem jest ciut szpara. Bez problemu ustawisz.
Ok, kierownice możesz kiedyś zmienić jak znajdziesz czas, możliwości. Np w allegro ok 200, 300 zł.
Patrząc dalej na średnie zdjęcie... przydałaby się własna polerka reflektorów no i między maską i zderzakiem jest ciut szpara. Bez problemu ustawisz.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
2007-12-08, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi A6 / A7 w Polsce. Kontakt z redakcją.
- Wurst
- Moderator
- Posty: 193
- Rejestracja: 21 lip 2024, 16:47
- Imię: Marcin
- Moje auto: Allroad C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: ZST
Re: A6 C6 Allroad 3.0Tdi Quattro 2007
Za kilka tygodni wracam, bede mial czas na grzebanie. Z tym ustawieniem zderzaka to racja, widze teraz roznice.
Mam na glowie pare innych rzeczy, ktore musze zrobic zaraz po zakupie, ale to kwestia czasu.
Mam na glowie pare innych rzeczy, ktore musze zrobic zaraz po zakupie, ale to kwestia czasu.
Happiness depends on your mindset and attitude.
- Wurst
- Moderator
- Posty: 193
- Rejestracja: 21 lip 2024, 16:47
- Imię: Marcin
- Moje auto: Allroad C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: ZST
Re: A6 C6 Allroad 3.0Tdi 2007
Przyszło pierwsze zamówienie. Nadkole, zaślepka do ucha od holowania przód, filtr paliwa i dodatek Millersa.
Happiness depends on your mindset and attitude.
- Wurst
- Moderator
- Posty: 193
- Rejestracja: 21 lip 2024, 16:47
- Imię: Marcin
- Moje auto: Allroad C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: ZST
Re: A6 C6 Allroad 3.0Tdi 2007
Update:
Po trzech tygodniach, została poniżona.
Po odpaleniu podniosła się, i nie wali żadnymi błędami. Stała tak dobre trzy tygodnie, mam nadzieję że miechy jeszcze wytrzymają do następnego lata.
Po trzech tygodniach, została poniżona.
Po odpaleniu podniosła się, i nie wali żadnymi błędami. Stała tak dobre trzy tygodnie, mam nadzieję że miechy jeszcze wytrzymają do następnego lata.
Happiness depends on your mindset and attitude.
- Wurst
- Moderator
- Posty: 193
- Rejestracja: 21 lip 2024, 16:47
- Imię: Marcin
- Moje auto: Allroad C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: ZST
Re: A6 C6 Allroad 3.0Tdi 2007
Dzisiaj przyszła kolejna paczka. A raczej paka.
Tomason TN9 w specyfikacji 20calowej.
Dzięki uprzejmosci ze strony firmy Tomason z siedziba w Essen (Niemcy), wysłali mi email
z pełna specyfikacją felg, a także dobranych opon do allroada.
A wystarczyło że powiedziałem, kupiłem używane felgi i
potrzebuje dobrać odpowiedni rozmiar śrub i specyfikacje opon na te felgi.
Tomason TN9 w specyfikacji 20calowej.
Dzięki uprzejmosci ze strony firmy Tomason z siedziba w Essen (Niemcy), wysłali mi email
z pełna specyfikacją felg, a także dobranych opon do allroada.
A wystarczyło że powiedziałem, kupiłem używane felgi i
potrzebuje dobrać odpowiedni rozmiar śrub i specyfikacje opon na te felgi.
Happiness depends on your mindset and attitude.
- sabuk2006
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 687
- Rejestracja: 14 mar 2020, 16:16
- Imię: Kazimierz
- Moje auto: Allroad C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 250KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Kłodzko
Re: A6 C6 Allroad 3.0Tdi 2007
Witam.
Gratulacje zakupu auta.
Widać, że auto trafiło w dobre ręce.
Będę śledził Twój temat.
Pozdrawiam.
P/S
Na chwilę obecną (jak pisałem wcześniej, że po trzech tygodniach opadł) nie przejmuj się miechami.
Ciągnij swój temat w tym poście.
Gratulacje zakupu auta.
Widać, że auto trafiło w dobre ręce.
Będę śledził Twój temat.
Pozdrawiam.
P/S
Na chwilę obecną (jak pisałem wcześniej, że po trzech tygodniach opadł) nie przejmuj się miechami.
Ciągnij swój temat w tym poście.
- Wurst
- Moderator
- Posty: 193
- Rejestracja: 21 lip 2024, 16:47
- Imię: Marcin
- Moje auto: Allroad C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: ZST
Re: A6 C6 Allroad 3.0Tdi 2007
sabuk2006 - fajnie, dzieki
postaram sie w miare mozliwosci ogarnac auto.
Zobaczymy z czasem, jakie modyfikacje uda sie zrobic.
Na powrocie do domu, zajade do kolegi w niemczech po odbior fantow ktore mu zostaly po c6.
Temat bedzie sie rozwijal, mam garaz, wiec bedzie grzebane. Jakies polki ogarne z castoramy zeby poukladac
i zrobic jak najwiecej miejsca. Duzo gratow stoi, ale wiadomo, dziadek juz starszy jest i trzeba pomoc.
postaram sie w miare mozliwosci ogarnac auto.
Zobaczymy z czasem, jakie modyfikacje uda sie zrobic.
Na powrocie do domu, zajade do kolegi w niemczech po odbior fantow ktore mu zostaly po c6.
Temat bedzie sie rozwijal, mam garaz, wiec bedzie grzebane. Jakies polki ogarne z castoramy zeby poukladac
i zrobic jak najwiecej miejsca. Duzo gratow stoi, ale wiadomo, dziadek juz starszy jest i trzeba pomoc.
Happiness depends on your mindset and attitude.
- p.velco
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 11
- Rejestracja: 12 gru 2007, 00:57
- Imię: pan Pawel
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Lokalizacja: Ukej
Re: A6 C6 Allroad 3.0Tdi 2007
Zmiana na lepsze? Z B8 na C6 ...
- Wurst
- Moderator
- Posty: 193
- Rejestracja: 21 lip 2024, 16:47
- Imię: Marcin
- Moje auto: Allroad C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: ZST
Re: A6 C6 Allroad 3.0Tdi 2007
Wysoká poprzeczké zawiesila A6 C5 1.9tdi avant AVF+ (manual dluga 5b) i 2.5tdi AKE sedan (manual 6b +Q).
Pozniej wrazenie zrobil na mnie malysz, w avancie i AVF+ 6biegowy oska.
B8 byla czyms nowszym dla mnie, swiezy powiew letniego wiatru, a jak zrobilem pod siebie to juz wgl wpadala w oko. Silnik 2.0T, byl swoistego
rodzaju przeklenstwem 1.8T. Dlaczego? Bo dawno temu, znajomy mechanik przewiozl mnie TT 1.8T 150koni, i to byl dla mnie wielki cios w plecy.
Mowa o roku 2010, wtedy jezdzilem Golfem 3 1.9 tdi 110afn. I od tamtej pory mialem duzy respekt do 1.8T.
Jeszcze przed B8 widzialem na osiedlu, jak porobiony taki silnik moze sie zbierac i jaki to ma dzwiek. Bylo to auto Seat Leon 1gen.
Zolty, obnizony na czarnych felgach. Musial miec cos porobionego, bo dzwiek byl megaaaa, a i odchodzil jakby mial strzelam od 250 do 300koni.
Wszystko sie zmienilo po zakupie B8 z 2.0T drugiej generacji. To jak sie zbiera od dolu, i jak to jezdzilo na niecale 200koni to poezja.
Kultura pracy silnika pozostawia wiele do zyczenia, jest cicho, kulturalnie ale zeby to dawalo frajde... to nie.
Zrobilem program na 280 koni i 410nm. Jezdzilo to mocno, bynajmniej jak dla mnie. Lekkie auto, calkiem dobra moc jak na oske, jakos dalo sie.
Auto male w srodku, wiadomo, buda b8 byla duzo wieksza od b5 i b6/7, ale jednak do audi a6 to dzielila ja przeprasc.
Bylo mi wiecznie czegos malo, na pewno chcialem zrobic uklad wydechowy ze stali nierdzewnej, i blow off. Problem tkwil w tym, ze razem z dziecmi
nie miescilismy sie z bagazami na weekendowy wyjazd nad jezioro. Bagaznik nie byl taki maly, ale jednak. Denerwujacy dzwiek 4 cylindrow, i pare rzeczy
ktorych brakowalo mi w wyposazeniu spowodowaly wystawienie auta na sprzedaz.
Po zakupie A6, czuje sie spelniony. Budzet pozwalal na golasa C7 albo niezlego C6. Tak zrobilem, i poszukalem odrazu allroada. To jak sie czuje w tej budzie,
jest moim spelnieniem oczekiwanych punktow. Auto jest duze, nie porownywalnie wygodniejsze od B8, lepiej wyciszone i najwazniejsze posiada wlasciwy naped.
Silnik 3.0tdi to juz nie musze chyba mowic, kultura pracy na niskich obrotach, petarda. Nie trzeba krecic wysoko zeby pojechal. Jak by tak zrobic jeszcze program,
na te 600nm i 270koni to juz lepiej by sie nie dalo wymyslec.
Po za tym, zachowanie A6 na drodze w porownaniu do B8, to inna liga. Tym autem czuje sie, ze jest bezpiecznie. W koncu wazy 500kg wiecej od B8.
Uwazam ze zmiana na lepsze, ba jestem przekonany juz po tak krotkim czasie.
Pozniej wrazenie zrobil na mnie malysz, w avancie i AVF+ 6biegowy oska.
B8 byla czyms nowszym dla mnie, swiezy powiew letniego wiatru, a jak zrobilem pod siebie to juz wgl wpadala w oko. Silnik 2.0T, byl swoistego
rodzaju przeklenstwem 1.8T. Dlaczego? Bo dawno temu, znajomy mechanik przewiozl mnie TT 1.8T 150koni, i to byl dla mnie wielki cios w plecy.
Mowa o roku 2010, wtedy jezdzilem Golfem 3 1.9 tdi 110afn. I od tamtej pory mialem duzy respekt do 1.8T.
Jeszcze przed B8 widzialem na osiedlu, jak porobiony taki silnik moze sie zbierac i jaki to ma dzwiek. Bylo to auto Seat Leon 1gen.
Zolty, obnizony na czarnych felgach. Musial miec cos porobionego, bo dzwiek byl megaaaa, a i odchodzil jakby mial strzelam od 250 do 300koni.
Wszystko sie zmienilo po zakupie B8 z 2.0T drugiej generacji. To jak sie zbiera od dolu, i jak to jezdzilo na niecale 200koni to poezja.
Kultura pracy silnika pozostawia wiele do zyczenia, jest cicho, kulturalnie ale zeby to dawalo frajde... to nie.
Zrobilem program na 280 koni i 410nm. Jezdzilo to mocno, bynajmniej jak dla mnie. Lekkie auto, calkiem dobra moc jak na oske, jakos dalo sie.
Auto male w srodku, wiadomo, buda b8 byla duzo wieksza od b5 i b6/7, ale jednak do audi a6 to dzielila ja przeprasc.
Bylo mi wiecznie czegos malo, na pewno chcialem zrobic uklad wydechowy ze stali nierdzewnej, i blow off. Problem tkwil w tym, ze razem z dziecmi
nie miescilismy sie z bagazami na weekendowy wyjazd nad jezioro. Bagaznik nie byl taki maly, ale jednak. Denerwujacy dzwiek 4 cylindrow, i pare rzeczy
ktorych brakowalo mi w wyposazeniu spowodowaly wystawienie auta na sprzedaz.
Po zakupie A6, czuje sie spelniony. Budzet pozwalal na golasa C7 albo niezlego C6. Tak zrobilem, i poszukalem odrazu allroada. To jak sie czuje w tej budzie,
jest moim spelnieniem oczekiwanych punktow. Auto jest duze, nie porownywalnie wygodniejsze od B8, lepiej wyciszone i najwazniejsze posiada wlasciwy naped.
Silnik 3.0tdi to juz nie musze chyba mowic, kultura pracy na niskich obrotach, petarda. Nie trzeba krecic wysoko zeby pojechal. Jak by tak zrobic jeszcze program,
na te 600nm i 270koni to juz lepiej by sie nie dalo wymyslec.
Po za tym, zachowanie A6 na drodze w porownaniu do B8, to inna liga. Tym autem czuje sie, ze jest bezpiecznie. W koncu wazy 500kg wiecej od B8.
Uwazam ze zmiana na lepsze, ba jestem przekonany juz po tak krotkim czasie.
Happiness depends on your mindset and attitude.
- Tabak
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 10
- Rejestracja: 21 lis 2021, 23:07
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lipiany
Re: A6 C6 Allroad 3.0Tdi 2007
Fajne autko, jakie konkretne plany?
- Wurst
- Moderator
- Posty: 193
- Rejestracja: 21 lip 2024, 16:47
- Imię: Marcin
- Moje auto: Allroad C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: ZST
Re: A6 C6 Allroad 3.0Tdi 2007
W pierwszej kolejnosci chcialbym zmienic ramki pod tablice rejestracyjne.
Te ktore sa obcecnie wygladaja bardzo slabo.
Takie cos zakupilem na alledrogo, do momentu az nie zrobia nam ramek klubowych.
Happiness depends on your mindset and attitude.
- p.velco
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 11
- Rejestracja: 12 gru 2007, 00:57
- Imię: pan Pawel
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Lokalizacja: Ukej
Re: A6 C6 Allroad 3.0Tdi 2007
Ramki spoko, klubowe lepsze