Czesć ,
Po włączeniu klimatyzacji , jest bardzo duże obciązenie paska PK . Zaczyna się slizgac i smierdzi spaloną gumą z nawiewów.
Klimatyzacja działa , chłodzi bardzo dobrze . Jeżdze z wyłączoną klimatyzacją i nie ma problemu z slizganiem sie paska etc.
Miesiąc temu zerwał się pasek PK , wymieniony kompletny zestaw INA (napinacz i 4 rolki )
4-5 lat temu robiłem remont klimy nowy nie regenerowany kompresor Denso , nowy osuszacz , plukanie itd.
Czy można coś zaradzić ? Wymienić zawór rozpręzny , osuszacz , pojechać na serwis żeby wypompowali czynnik i dodali olej i czynnik od nowa ?
Jakieś inne propozycje ?
Dziekuje za pomoc
Problem z klimatyzacja - obciąza pasek PK
- Doc
- Administrator
- Posty: 2715
- Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
Re: Problem z klimatyzacja - obciąza pasek PK
barteklca, a jakie masz auto? Audi A6 C6, rok... silnik, itd itd?
2007-12-08, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi A6 / A7 w Polsce. Kontakt z redakcją.
Re: Problem z klimatyzacja - obciąza pasek PK
A6 C6 Allroad 2006 , silnik 3.0 diesel ASB.
Zastanawiam się czy nie wymienić osuszacza i zaworu rozprężonego , mogę u znajomego sciągnąć czynnik i na miejscu wymienić sobie obie rzeczy .
Klima działa po włączeniu bardzo dobrze , może coś się przytkało .
Zastanawiam się czy nie wymienić osuszacza i zaworu rozprężonego , mogę u znajomego sciągnąć czynnik i na miejscu wymienić sobie obie rzeczy .
Klima działa po włączeniu bardzo dobrze , może coś się przytkało .
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 75
- Rejestracja: 19 lut 2023, 22:50
- Imię: Łukasz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Problem z klimatyzacja - obciąza pasek PK
Tam jest dysza dławiąca a nie zawór rozprężny.
Jeżeli masz poprawiony typ kompresora to ma on wzmocnioną tarczkę w stosunk.u do oryginału i zanim się zerwie może obciążać mocniej silnik.
Po włączeniu A/C oba wentylatory startują ?
Sprawdzić na wzierniku czystość czynnika czy nie ma metalicznej poświaty.
Jeżeli masz poprawiony typ kompresora to ma on wzmocnioną tarczkę w stosunk.u do oryginału i zanim się zerwie może obciążać mocniej silnik.
Po włączeniu A/C oba wentylatory startują ?
Sprawdzić na wzierniku czystość czynnika czy nie ma metalicznej poświaty.
Re: Problem z klimatyzacja - obciąza pasek PK
Po włączeniu startuje jeden wentylator . Kompresor Denso kupiony 5lat temu. Czyli pewnie pada kompresor
. Czyli oryginalny wytrzymał 2x dłużej .
Aktualnie jeżdżę z wyłączoną klimatyzacją , przy zwalnianiu do zera i wyłączonej klimatyzacji słychać skrzypienie paska .
![<wnerw> <wnerw>](https://a6klub.pl/images/smilies/wnerw.gif)
Aktualnie jeżdżę z wyłączoną klimatyzacją , przy zwalnianiu do zera i wyłączonej klimatyzacji słychać skrzypienie paska .
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga