Witam nazywam się Daniel do tej pory posiadam Audi A4 B7 z 2005 roku . W tym roku powoli się rozglądam za drugim autem dla żony padło na Audi A6 C7 Avant . Kwotę jaką chcemy przeznaczyć na auto to około 50-55 tysięcy . Rozglądam się wyłącznie za model z silnikami diesla o pojemności 2.0 TDI .
Chciałbym się dowiedzieć kilka ciekawostek o tym aucie bo nie miałem nigdy z nim styczności.
- Czym się różni polift od przedlifta ( tyle wiem że polifty wychodziły od 2014 roku )
- Czy pompy oleju w 2.0 TDI w A6 C7 są wadliwe ( tak jak było fabrycznie u mnie w A4 BLB ołówek który się wymienia )
- Czy bać się aut sprowadzanych z Belgi i Szwecji
- Czy bać się dużych przebiegów w ogłoszeniach typu 360kkm? ( lepiej tak niż niepotwierdzone 210kkm? )
- Czy te auta miały jakieś wady fabryczne ?
- Jak rozpoznać full opcję np w przedlifcie ? żeby nie kupić bieda edyszon ? :D
Pewnie o czymś zapomniałem żeby zapytać możecie napisać wady i zalety tego pojazdu .
Audi A6 C7 2.0 TDI
Re: Audi A6 C7 2.0 TDI
Cześć, mam te same pytania szczególnie o Szwecję i korozję. Do tego w Szwecji przez kamyczki i wypadające kolce prawdopodobnie może być zniszczony odpryskami przód. Może ktoś ma jakieś doświadczenia w tym temacie ?
Jeszcze sprawa rozrządu ? Ja będę celował w roczniki 2016-2018. Robię rocznie 10-14 tys. Czy pchać się w tdi czy jednak 2.0 tfsi?
Jeszcze sprawa rozrządu ? Ja będę celował w roczniki 2016-2018. Robię rocznie 10-14 tys. Czy pchać się w tdi czy jednak 2.0 tfsi?
Pozdrawiam.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 21
- Rejestracja: 11 sty 2011, 18:42
- Imię: Marek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TDI
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ozorków
Re: Audi A6 C7 2.0 TDI
Czym się różni polift od przedlifta ( tyle wiem że polifty wychodziły od 2014 roku )
--- lampy przód i tył oraz ich technologia (polift ma xenon lub ledy z przodu - brak zwykłych żarówek) pakiety "s" też inaczej wyglądają
- Czy pompy oleju w 2.0 TDI w A6 C7 są wadliwe ( tak jak było fabrycznie u mnie w A4 BLB ołówek który się wymienia )
--- po lifcie pompa w dieslu jest napędzana paskiem który pracuje w oleju 200 tys. km spokojnie wytrzymuje przed liftem nie wiem jak było
- Czy bać się aut sprowadzanych z Belgi i Szwecji
--- Zależy od samochodu i jego stanu
- Czy bać się dużych przebiegów w ogłoszeniach typu 360kkm? ( lepiej tak niż niepotwierdzone 210kkm? )
--- jeśli auto było szanowane tzn. ma historię napraw a olej był wymieniany co 15 tys. km to będzie jeździć
- Czy te auta miały jakieś wady fabryczne ?
--- no sam nie wiem ponad 3 lata już śmigam c7 po lifcie i z takich dziwnych przypadłości mogę powiedzieć że zbieżność kół robiłem 2 razy ten typ podobno tak ma ale zawias jest jeszcze oryginalny a ma już ponad 200 tys. km przebiegu. Spokojnie mogę powiedzieć, że jakość wykonania w porównaniu do Passata B7 jest dużo dużo lepsza niż VW
Daj znać czy coś kupiłeś
--- lampy przód i tył oraz ich technologia (polift ma xenon lub ledy z przodu - brak zwykłych żarówek) pakiety "s" też inaczej wyglądają
- Czy pompy oleju w 2.0 TDI w A6 C7 są wadliwe ( tak jak było fabrycznie u mnie w A4 BLB ołówek który się wymienia )
--- po lifcie pompa w dieslu jest napędzana paskiem który pracuje w oleju 200 tys. km spokojnie wytrzymuje przed liftem nie wiem jak było
- Czy bać się aut sprowadzanych z Belgi i Szwecji
--- Zależy od samochodu i jego stanu
- Czy bać się dużych przebiegów w ogłoszeniach typu 360kkm? ( lepiej tak niż niepotwierdzone 210kkm? )
--- jeśli auto było szanowane tzn. ma historię napraw a olej był wymieniany co 15 tys. km to będzie jeździć
- Czy te auta miały jakieś wady fabryczne ?
--- no sam nie wiem ponad 3 lata już śmigam c7 po lifcie i z takich dziwnych przypadłości mogę powiedzieć że zbieżność kół robiłem 2 razy ten typ podobno tak ma ale zawias jest jeszcze oryginalny a ma już ponad 200 tys. km przebiegu. Spokojnie mogę powiedzieć, że jakość wykonania w porównaniu do Passata B7 jest dużo dużo lepsza niż VW
Daj znać czy coś kupiłeś
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 13 cze 2024, 22:17
- Imię: TurboPtyś
- Moje auto: Inne
- Rocznik: 2014
- Nadwozie: Liftback
- Silnik: 1.9D 1Y 68KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: Audi A6 C7 2.0 TDI
Witam
podepnę się pod temat.
Po A4 przyszedł czas na A6 - Prawdopodobnie 2.0 - naczytałem się negatywnych opinii o 3.0 tdi z dużym przebiegiem
W a4 było kilka silników kompletnie niedopracowanych awaryjnych i generalnie do bani.
Po wykonaniu kilku zabiegów które najczęściej wiązały się z wydatkami , takie motory robiły spokojnie 300k-400k
Pytanie - czy w A6 C7 2.0 (2015-2016) też występują silniki które lepiej omijać szerokim łukiem ?
Czy jest A6 na pneumatyce jeśli tak to który roczniki i czy są z tym tematem problemy ?
pozrawiam
podepnę się pod temat.
Po A4 przyszedł czas na A6 - Prawdopodobnie 2.0 - naczytałem się negatywnych opinii o 3.0 tdi z dużym przebiegiem
W a4 było kilka silników kompletnie niedopracowanych awaryjnych i generalnie do bani.
Po wykonaniu kilku zabiegów które najczęściej wiązały się z wydatkami , takie motory robiły spokojnie 300k-400k
Pytanie - czy w A6 C7 2.0 (2015-2016) też występują silniki które lepiej omijać szerokim łukiem ?
Czy jest A6 na pneumatyce jeśli tak to który roczniki i czy są z tym tematem problemy ?
pozrawiam
- Edddisz
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 183
- Rejestracja: 22 lis 2013, 09:15
- Imię: Emem
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
Re: Audi A6 C7 2.0 TDI
Pneumatyka to zależy od danego egzemplarza. Musisz w każdym sprawdzać.