Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Problem z samoczynnym wlączaniem się zapłonu

Elektryka
ODPOWIEDZ
Losowe1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 21
Rejestracja: 07 cze 2019, 19:04
Imię: Piotr
Moje auto: S6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 BCY 450KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Slask

Problem z samoczynnym wlączaniem się zapłonu

Post autor: Losowe1 » 02 sty 2024, 17:45

Witam,
mam taki problem z Audi A6 C5 2.5 TDI 180KM 2003 rok. Po wyłączeniu zapłonu, po kilku minutach samoczynnie uruchamia sie on ponownie bez kluczyka w stacyjce. Została wymieniona kostka stacyjki jednak to nie rozwiązało problemu. Po wypięciu kostki sytuacja jest dalej taka sama - wszystkie kontrolki się święcą. Czy jest gdzieś jakiś przekaźnik, który mógł się np. skleić?
Lub czy miał ktoś kiedyś podobny problem z samoczynnym włączaniem się zapłonu?
Z góry dziękuje 🙂

vredota
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 171
Rejestracja: 07 cze 2020, 21:35
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Problem z samoczynnym wlączaniem się zapłonu

Post autor: vredota » 03 sty 2024, 22:15

Losowe1 pisze:
02 sty 2024, 17:45
Witam,
mam taki problem z Audi A6 C5 2.5 TDI 180KM 2003 rok. Po wyłączeniu zapłonu, po kilku minutach samoczynnie uruchamia sie on ponownie bez kluczyka w stacyjce. Została wymieniona kostka stacyjki jednak to nie rozwiązało problemu. Po wypięciu kostki sytuacja jest dalej taka sama - wszystkie kontrolki się święcą. Czy jest gdzieś jakiś przekaźnik, który mógł się np. skleić?
Lub czy miał ktoś kiedyś podobny problem z samoczynnym włączaniem się zapłonu?
Z góry dziękuje 🙂
Półka pod kierownicą ma przekaźniki, m.in. od podania napięcia po zapłonie, kostka stacyjki jest mechaniczna i steruje tylko podaniem sygnałów, nie będziemy przecież od tej małej kostki wymagać, aby miedziane styki w środku przeniosły np. 30A prądu 12V. Jako że napięcie stałe = sklejenie styków jak najbardziej możliwe (brak przejścia przez punkt zerowy, jak w napięciu przemiennym, aby bez łuku wygasić styk łączenia pod aktualnym obciążeniem prądowym).

Google wypluwa masę for i tematów: A6 C5 nie odpala, przekaźnik zapłonu, oznaczenie śrub napięciowych pod kierownicą (tzw. półka z przekaźnikami, stałym plusem, plusem po zapłonie zanikającym w trakcie kręcenie rozrusznikiem, masą).

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga