Od około 3 miesięcy walczę z DPF w Audi A6 C6 2.7 TDI Kombi automat rok produkcji 2009 pojawił się błąd czujnika różnicy ciśnień - wymieniłem czujnik mierzący ciśnienie przed/za DPF (w sumie wymieniłem 2 czujniki).
Potem wyskoczył P2002 (Particulate trap, bank 1 – efficiency below threshold) związany z filtrem DPF. Auto 190k km przebiegu i teoretycznie wysoki poziom popiołu (granice nie były przekroczone) więc umówiłem się na regenerację filtra DPF. Filtr został wypalony w piecu i po odbiorze samochodu przez około 1000 km wszystko było ok (trasa), a potem problem błędu zaczał powracać. Obecnie po skasowaniu wskakuje mi ponownie po przejechaniu 30-100km (generalnie odcinki się skracają). Auto traci mocy, spalanie +/- na tym samym poziomie, wypalanie filtra DPF co kilkaset kilometów (jak nie ma błędu). Oprócz tego demontaż i czyszczenie kolektora i ventyla Rgr po złożeniu znów komputer i ustawianie dodatkowo czyszczenie środkiem K2 DPF clean nadal są błędy P2002 , P2463 i tylko alarmowy tryb jazdy ! Dodatkowo dołączam zdjęcia może ktoś też miał taki problem i wie jak to naprawić!!!
Problem z dpf A6 C6
- tomnik
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 502
- Rejestracja: 17 wrz 2010, 01:54
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2010
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Re: Problem z dpf A6 C6
Na początek podaj dane z grupy :
-104
-102 (na biegu jałowym)
-102 nieporuszające się auto - na obrotach na jakie pozwoli Ci sterownik silnika (około 2,5 tys.)
Dane te konieczne są do przeprowadzenia próby zdiagnozowania problemu.
PS Ta metoda "piecowa" nie brzmi za ciekawie...
-104
-102 (na biegu jałowym)
-102 nieporuszające się auto - na obrotach na jakie pozwoli Ci sterownik silnika (około 2,5 tys.)
Dane te konieczne są do przeprowadzenia próby zdiagnozowania problemu.
PS Ta metoda "piecowa" nie brzmi za ciekawie...
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga