Od około 3 miesięcy walczę z DPF w Audi A6 C6 2.7 TDI Kombi automat rok produkcji 2009 pojawił się błąd czujnika różnicy ciśnień - wymieniłem czujnik mierzący ciśnienie przed/za DPF (w sumie wymieniłem 2 czujniki).
Potem wyskoczył P2002 (Particulate trap, bank 1 – efficiency below threshold) związany z filtrem DPF. Auto 190k km przebiegu i teoretycznie wysoki poziom popiołu (granice nie były przekroczone) więc umówiłem się na regenerację filtra DPF. Filtr został wypalony w piecu i po odbiorze samochodu przez około 1000 km wszystko było ok (trasa), a potem problem błędu zaczał powracać. Obecnie po skasowaniu wskakuje mi ponownie po przejechaniu 30-100km (generalnie odcinki się skracają). Auto traci mocy, spalanie +/- na tym samym poziomie, wypalanie filtra DPF co kilkaset kilometów (jak nie ma błędu). Oprócz tego demontaż i czyszczenie kolektora i ventyla Rgr po złożeniu znów komputer i ustawianie dodatkowo czyszczenie środkiem K2 DPF clean nadal są błędy P2002 , P2463 i tylko alarmowy tryb jazdy ! Dodatkowo dołączam zdjęcia może ktoś też miał taki problem i wie jak to naprawić!!!
Problem z dpf A6 C6
- tomnik
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 549
- Rejestracja: 17 wrz 2010, 01:54
- Imię: Tomasz
- Rocznik: 2009
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Re: Problem z dpf A6 C6
Na początek podaj dane z grupy :
-104
-102 (na biegu jałowym)
-102 nieporuszające się auto - na obrotach na jakie pozwoli Ci sterownik silnika (około 2,5 tys.)
Dane te konieczne są do przeprowadzenia próby zdiagnozowania problemu.
PS Ta metoda "piecowa" nie brzmi za ciekawie...
-104
-102 (na biegu jałowym)
-102 nieporuszające się auto - na obrotach na jakie pozwoli Ci sterownik silnika (około 2,5 tys.)
Dane te konieczne są do przeprowadzenia próby zdiagnozowania problemu.
PS Ta metoda "piecowa" nie brzmi za ciekawie...
Dedykowane Moduły LED oświetlenia wnętrza-niezawodne/bezawaryjne Kontakt : PW/Mail prolumo@yahoo.com