mariusz6677 pisze: e stary tyle co powymienialem lacznie z rozrzadem to to samo a skrzynia???przeczytaj sobie co opisalem w temacie huzakowicz skrzynie w gdansku,karol doprowadzil skrzynie do stanu akceptowalnego bo ci mi robili w londynie rozwalili ja jeszcze gorzej , po trzech miesiacach spalila olej w skrzyni takie tarcie bylo,wyla na 1 i dwojce i panowie uzyli katowki zeby szlifowac zeby na 4 biegu ,tak ze wsszystko nowe lacznie z master cylindrem od hamulca bo przpuszczal i ciezko bylo ruszac plynnie a magicy w londunie wymieniali by mi tylko ciagle komplet sprzegla albo ze to dwumasa ,nie koniecznie.a pukanie zostalo i jade do mechanika ktory sie reklamuje na audmaniacs,polskie forum audi w anglii.bylem raz u niego ale bez auta i po rozmowie stwierdszil ze zadnego pukania nie moze byc na sprzegle i to nie jest normalne tak jak mowili rozkladajacy rece wszyscy mechanicy,u mnie definitywnie niesie sie z okolic laczenia silnika ze skrzynia,wiec a ze tu jz mam druga dwumase i jest tak samo to moze sie to niesie ze srodka silnika moze pompa oleju?aczkolwiek jak mi robili rozrzad to mowili ze pompa wygladala dobrze narazie jezdze tak od roku i sie nie poglebia ale jest to zagwozdka dla mechanikow.
I jak po ogledzinach u innych doktorków ? Cus wymyslislili nowego ? Udalo ci sie usunać uporczywe drgania na sprzegle i lewarku zmiany biegow ?
Ja mam to samo , zauwazylem ,ze drgania raczej sa od silnika .. jak jade i dodam gazu ponad 2 tys obr i poloze noge na sprzegle czuje jak wibruje/ mrowi pedeal sprzegla , jak wysprzegle bieg i trzymam auto na tych samych obrotach to pedal sprzegla wciaz mrowi/wibruje i drga( to samo dotyczy drazka zmiany biegow) tak samo wiec mysle ,ze to to musi pochodzic od silnika ..Mialem wymienieny dwumas , sprzeglo , cala pompe oleju , rozrzad byl robiony no i jeden PD wymieniony ..a tu dalej kupa...
pozdr