Witam
Mam taki problem z obrotami na biegu jałowym, obroty przy temperaturze na zewnątrz powyżej 10 stopni C oscylują na poziomie 800 i wtedy strasznie odczuwalne są drgania nadwozia i tłumika, a jeżeli temperatura na dworze spadnie mniej więcej poniżej tych 10 stopni C to obroty trzymają się na poziomie około 900 i już jest dużo lepiej i ciszej w samochodzie
Co może być tego przyczyną, chciałem dodać że VAG-u nie ma żadnych błędów
Jak ewentualnie można podnieść te obroty żeby nie było takiej tragedii
[A6 C4 1,9tdi] niskie obroty biegu jałowego
900 obrotów jest tylko jak jest zimny i to poniżej tych 10 stopni C, bo jak już się zagrzeje to normalnie jest już 800 obrotów, jednak będę musiał jechać na podnośnik i popatrzeć czy to nie od wydechu,
Czy jest jakiś sposób żeby sprawdzić ewentualnie poduszki czy są dobre, czy tylko pozostaje ich wymiana???
jeżeli ktoś ma jeszcze jakieś pomysły oprócz tych powyżej to z góry dziękuję,
Czy jest jakiś sposób żeby sprawdzić ewentualnie poduszki czy są dobre, czy tylko pozostaje ich wymiana???
jeżeli ktoś ma jeszcze jakieś pomysły oprócz tych powyżej to z góry dziękuję,
Witam! U mnie ten sam problem, co ciekawe nie zawsze i nie znalazlem żadnej żaleźości, a obroty są ok. Stoje na światlach a samochodem drga jak by miał atak padaczki. Postawiłem na poduszki bo jedna juz wylała (były olejowe - ori z zaworkami czy czujkami). Kupiłem najzwyklejsze za niecałe 100zł/szt. wymieniam w tym tygodniu wiec opisze czy pomoglo. Właściwie to zatanawiam sie czy do piecio cylindrowego diesla powinno się stosować byle gumowe poduchy, czy też nie warto oszczędzać? Może macie już jakieś doświadczenia w tym temacie ?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga