Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C4 1,9tdi] niskie obroty biegu jałowego

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
gofer1234
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 28 kwie 2009, 19:44
Lokalizacja: KROSNO

[A6 C4 1,9tdi] niskie obroty biegu jałowego

Post autor: gofer1234 » 29 kwie 2009, 13:22

Witam
Mam taki problem z obrotami na biegu jałowym, obroty przy temperaturze na zewnątrz powyżej 10 stopni C oscylują na poziomie 800 i wtedy strasznie odczuwalne są drgania nadwozia i tłumika, a jeżeli temperatura na dworze spadnie mniej więcej poniżej tych 10 stopni C to obroty trzymają się na poziomie około 900 i już jest dużo lepiej i ciszej w samochodzie
Co może być tego przyczyną, chciałem dodać że VAG-u nie ma żadnych błędów
Jak ewentualnie można podnieść te obroty żeby nie było takiej tragedii <beczy>

juchas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 94
Rejestracja: 20 sty 2009, 11:02
Lokalizacja: Dzierżoniów

Post autor: juchas » 29 kwie 2009, 15:33

normalne obroty silnika to 750 - 800 obr/min

gofer1234
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 28 kwie 2009, 19:44
Lokalizacja: KROSNO

Post autor: gofer1234 » 29 kwie 2009, 17:16

to skąd mogą się brać te wibracje?? nie jest to mój pierwszy tdi ale tylko w tym są takie drgania, poprzedni właściciel mówił ze były wymienianie poduszki pod skrzynią i silnikiem, więc jaka moze być tego przyczyna????

juchas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 94
Rejestracja: 20 sty 2009, 11:02
Lokalizacja: Dzierżoniów

Post autor: juchas » 30 kwie 2009, 11:06

może zostały wymienione źle lub wał i wogóle ich nie wymienił. hmm a może tłumik ci gdzieś drga ? spadł z jednej gumy np ? a obroty na poziomie 900 przy rozgrzanym silniku to za duzo za dużo kolego.

gofer1234
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 28 kwie 2009, 19:44
Lokalizacja: KROSNO

Post autor: gofer1234 » 30 kwie 2009, 15:23

900 obrotów jest tylko jak jest zimny i to poniżej tych 10 stopni C, bo jak już się zagrzeje to normalnie jest już 800 obrotów, jednak będę musiał jechać na podnośnik i popatrzeć czy to nie od wydechu,
Czy jest jakiś sposób żeby sprawdzić ewentualnie poduszki czy są dobre, czy tylko pozostaje ich wymiana???
jeżeli ktoś ma jeszcze jakieś pomysły oprócz tych powyżej to z góry dziękuję,

Awatar użytkownika
Voyteck
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 11 mar 2009, 12:08
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Voyteck » 26 lip 2009, 23:15

Witam! U mnie ten sam problem, co ciekawe nie zawsze i nie znalazlem żadnej żaleźości, a obroty są ok. Stoje na światlach a samochodem drga jak by miał atak padaczki. Postawiłem na poduszki bo jedna juz wylała (były olejowe - ori z zaworkami czy czujkami). Kupiłem najzwyklejsze za niecałe 100zł/szt. wymieniam w tym tygodniu wiec opisze czy pomoglo. Właściwie to zatanawiam sie czy do piecio cylindrowego diesla powinno się stosować byle gumowe poduchy, czy też nie warto oszczędzać? Może macie już jakieś doświadczenia w tym temacie ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga