Audi A6 C5 Allroad 2.7biturbo 2002 Quattro .....
- ZyWiecki
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 219
- Rejestracja: 05 lis 2019, 17:30
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
Re: Audi A6 C5 Allroad 2.7biturbo 2002 Quattro .....
To ja zrobię wcześniej, może w tym miesiącu i dam znać. Możesz i 14 i na ciepło wkładaj i opaska.. Musisz potestować
- sabuk2006
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 670
- Rejestracja: 14 mar 2020, 16:16
- Imię: Kazimierz
- Moje auto: Allroad C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 250KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Kłodzko
Re: Audi A6 C5 Allroad 2.7biturbo 2002 Quattro .....
Witam.
Coś będę kombinował aby to było na tip - top.
Też jestem ciekaw jak to wyjdzie u mnie ale także poczytam jak poszło u Ciebie z ta płukanką.
W pierwszej kolejności zmienię drugiego bana a także uporam się z całą odmą, oczywiście zdam relację czy wszystko poszło gładko.
Nie wiem ile wchodzi oleju do Twojego silnika (2.4) bo do mnie wchodzi około 7L (dlatego zakupiłem 3 szt.) więc dam 1.5 płukanki aby dało to pozytywny efekt.
Pozdrawiam.
- ZyWiecki
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 219
- Rejestracja: 05 lis 2019, 17:30
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
Re: Audi A6 C5 Allroad 2.7biturbo 2002 Quattro .....
U mnie również około 7l.. Płukanka mała z k2 lałem nawet 2 szt ale to troche przy dużo. Najpierw spróbuje zalać płukankę na tłoki a potem wleje w olej i zobaczymy Nic złego nie powinno się stać:D
- sabuk2006
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 670
- Rejestracja: 14 mar 2020, 16:16
- Imię: Kazimierz
- Moje auto: Allroad C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 250KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Kłodzko
Re: Audi A6 C5 Allroad 2.7biturbo 2002 Quattro .....
Witam.
Właśnie jestem (częściowo) po wymianie przewodu odmy bo w sumie tylko jeden odcinek był do wymiany.
Reszta przewodów była w porządku choć przyznam, że dostęp do dalszej części jest bardziej utrudniony i wymagałby demontaż pompy SAI.
Stary przewód (ten łączący prawą głowicę z jakimś tam rozdzielaczem) rozpadał się w rękach co było utrudnione z sunięciem go z rozdzielacza i przy króćcu głowicy ale, że miałem haczyki z rączką poszło dość gładko. Wąż zakupiony wszedł dość ciasno ale mimo to założyłem po opasce na końcach tak profilaktycznie. W sumie tego wężyka (przewodu) na ten odcinek starczyłoby z 30 cm (a ja zakupiłem aż 2mb. ale przyda się)
Tam z rozdzielacza idzie jeszcze przewód o mniejszej średnicy (to tak dla potomnych)
Z tego względu, że uporałem się z tym dość szybko to i wymieniłem wahacz (banan) z lewej strony.
Mała próba z najazdami na nie wysoki krawężnik przy domu totalna cisza.
Jestem zadowolony.
Pozdrawiam.
Nadal czeka mnie płukanka ale to jeszcze potrwa ze względu , że robię male przebiegi.
Właśnie jestem (częściowo) po wymianie przewodu odmy bo w sumie tylko jeden odcinek był do wymiany.
Reszta przewodów była w porządku choć przyznam, że dostęp do dalszej części jest bardziej utrudniony i wymagałby demontaż pompy SAI.
Stary przewód (ten łączący prawą głowicę z jakimś tam rozdzielaczem) rozpadał się w rękach co było utrudnione z sunięciem go z rozdzielacza i przy króćcu głowicy ale, że miałem haczyki z rączką poszło dość gładko. Wąż zakupiony wszedł dość ciasno ale mimo to założyłem po opasce na końcach tak profilaktycznie. W sumie tego wężyka (przewodu) na ten odcinek starczyłoby z 30 cm (a ja zakupiłem aż 2mb. ale przyda się)
Tam z rozdzielacza idzie jeszcze przewód o mniejszej średnicy (to tak dla potomnych)
Z tego względu, że uporałem się z tym dość szybko to i wymieniłem wahacz (banan) z lewej strony.
Mała próba z najazdami na nie wysoki krawężnik przy domu totalna cisza.
Jestem zadowolony.
Pozdrawiam.
Nadal czeka mnie płukanka ale to jeszcze potrwa ze względu , że robię male przebiegi.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- sabuk2006
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 670
- Rejestracja: 14 mar 2020, 16:16
- Imię: Kazimierz
- Moje auto: Allroad C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 250KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Kłodzko
Re: Audi A6 C5 Allroad 2.7biturbo 2002 Quattro .....
Witam.
Dawno nic nie pisałem, bo auto jeździ bez zastrzeżeń, nie opada, silnik równo pracuje itd. ale zaczęło coś mi popukiwać z przodu z lewej strony jadąc po dziurach, więc dziś po pracy podjechałem na stację diagnostyczną. Pytam, jaki koszt sprawdzenia zawieszenia, odp. 60zł. Wjechali, sprawdzili i okazała się wybita lewa końcówka przekładni kierowniczej. Idę do kasy a tam mówią, że płacę tylko 40zł więc OK. Końcówki obecnie mam firmy Master Sport i już jedna stuka? Więc zamówiłem teraz (dwie szt.) innej firmy czyli MEYLE HD 116 020 0008/HD jak przyjdą (chyba we wtorek) to biorę się za wymianę i jadę na zbieżność koszt 150 zł. Na chwilę obecną to tyle.
Pozdrawiam.
Dawno nic nie pisałem, bo auto jeździ bez zastrzeżeń, nie opada, silnik równo pracuje itd. ale zaczęło coś mi popukiwać z przodu z lewej strony jadąc po dziurach, więc dziś po pracy podjechałem na stację diagnostyczną. Pytam, jaki koszt sprawdzenia zawieszenia, odp. 60zł. Wjechali, sprawdzili i okazała się wybita lewa końcówka przekładni kierowniczej. Idę do kasy a tam mówią, że płacę tylko 40zł więc OK. Końcówki obecnie mam firmy Master Sport i już jedna stuka? Więc zamówiłem teraz (dwie szt.) innej firmy czyli MEYLE HD 116 020 0008/HD jak przyjdą (chyba we wtorek) to biorę się za wymianę i jadę na zbieżność koszt 150 zł. Na chwilę obecną to tyle.
Pozdrawiam.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 26 kwie 2021, 07:26
- Imię: Arek
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 335KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Audi A6 C5 Allroad 2.7biturbo 2002 Quattro .....
Cześć,
na wstępie wielki podziw i szacunek za pracę którą wkładasz w swoją Roladę. Mogę tylko pozazdrościć wiedzy i zapału.
Czy wymieniłeś już olej w przednim mechanizmie różnicowym? W torsenie i w tylnym udało mi się bez problemu, ale z przodu nie widzę korka spustowego i wg schematów które oglądałem, w ogóle go nie ma. Zastanawiam się jak się do tego zabrać, bo samo dolewanie nowego oleju do starego, mnie nie ineteresuje.
Pozdrawiam!
na wstępie wielki podziw i szacunek za pracę którą wkładasz w swoją Roladę. Mogę tylko pozazdrościć wiedzy i zapału.
Czy wymieniłeś już olej w przednim mechanizmie różnicowym? W torsenie i w tylnym udało mi się bez problemu, ale z przodu nie widzę korka spustowego i wg schematów które oglądałem, w ogóle go nie ma. Zastanawiam się jak się do tego zabrać, bo samo dolewanie nowego oleju do starego, mnie nie ineteresuje.
Pozdrawiam!
- sabuk2006
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 670
- Rejestracja: 14 mar 2020, 16:16
- Imię: Kazimierz
- Moje auto: Allroad C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 250KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Kłodzko
Re: Audi A6 C5 Allroad 2.7biturbo 2002 Quattro .....
Witam.
Dawno mnie tu nie było, ale dotrzymując słowa i mając trochę czasu (aby nie być gołosłownym) zrobiłem płukankę swojego silnika 2.7T przy stanie 290 tyś.
A więc, przed wymianą oleju sprawdziłem ciśnienie na rozgrzanym silniku na cylindrach 1-2-3 i 4-5-6 V6 (jak wyszło jest poniżej) rozrusznik dostał trochę, choć podłączyłem prostownik.
Po sprawdzeniu ciśnienia i po zakręceniu świec, zalałem silnik płukanką TEC2000 około 563 ml (1+0,5 puszki) i odpaliłem silnik i tak pracował jakieś 17-18 min. na wolnych obrotach. I zaś sprawdzenie ciśnienia, wykręcanie świec itd. sprawdzam ciśnienie i zaskoczenie, bo na niektórych cylindrach a zwłaszcza na 2 i 3 (gdzie wcześniej na tych cylindrach miałem wypadanie zapłonu) ciśnienie dość dużo podskoczyło) Także przyrost ciśnienia nad treścią jest bardzo dobra. Jestem bardzo zadowolony i przy następnej wymianie zaś zaleję płukankę ale już nie będę męczył rozrusznika i gniazd świec iskrowych. Po tej drugiej płukance chyba zrobię logi dynamiczne, tak dla czystej ciekawości.
Przed
1 cylinder - 10,0
2 cylinder - 9,2
3 cylinder - 9,0
4 cylinder - 10,0
5 cylinder - 9,7
6 cylinder - 9,8
Po
1 cylinder - (+0,2) - 10,2
2 cylinder - (+ 0,9) - 10,1
3 cylinder - (+1,1) - 10,1
4 cylinder - (+0,1) - 10,1
5 cylinder - (+0,4) - 10,1
6 cylinder - (+ 0,4) - 10,2
P/S
Jeżdżąc na krótkich odcinkach dochodziły do mnie stuki w przednim zawieszeniu, więc pojechałem na stację diagnostyczną i faktycznie wyszły luzy w zawieszeniu (80 zł) a więc dwa banany oraz prawa strona dwóch górnych wahaczy 975 zł. Dziś już całe przednie zawieszenie jest nowe MS (na jak długo, to czas pokarze)
Dawno mnie tu nie było, ale dotrzymując słowa i mając trochę czasu (aby nie być gołosłownym) zrobiłem płukankę swojego silnika 2.7T przy stanie 290 tyś.
A więc, przed wymianą oleju sprawdziłem ciśnienie na rozgrzanym silniku na cylindrach 1-2-3 i 4-5-6 V6 (jak wyszło jest poniżej) rozrusznik dostał trochę, choć podłączyłem prostownik.
Po sprawdzeniu ciśnienia i po zakręceniu świec, zalałem silnik płukanką TEC2000 około 563 ml (1+0,5 puszki) i odpaliłem silnik i tak pracował jakieś 17-18 min. na wolnych obrotach. I zaś sprawdzenie ciśnienia, wykręcanie świec itd. sprawdzam ciśnienie i zaskoczenie, bo na niektórych cylindrach a zwłaszcza na 2 i 3 (gdzie wcześniej na tych cylindrach miałem wypadanie zapłonu) ciśnienie dość dużo podskoczyło) Także przyrost ciśnienia nad treścią jest bardzo dobra. Jestem bardzo zadowolony i przy następnej wymianie zaś zaleję płukankę ale już nie będę męczył rozrusznika i gniazd świec iskrowych. Po tej drugiej płukance chyba zrobię logi dynamiczne, tak dla czystej ciekawości.
Przed
1 cylinder - 10,0
2 cylinder - 9,2
3 cylinder - 9,0
4 cylinder - 10,0
5 cylinder - 9,7
6 cylinder - 9,8
Po
1 cylinder - (+0,2) - 10,2
2 cylinder - (+ 0,9) - 10,1
3 cylinder - (+1,1) - 10,1
4 cylinder - (+0,1) - 10,1
5 cylinder - (+0,4) - 10,1
6 cylinder - (+ 0,4) - 10,2
P/S
Jeżdżąc na krótkich odcinkach dochodziły do mnie stuki w przednim zawieszeniu, więc pojechałem na stację diagnostyczną i faktycznie wyszły luzy w zawieszeniu (80 zł) a więc dwa banany oraz prawa strona dwóch górnych wahaczy 975 zł. Dziś już całe przednie zawieszenie jest nowe MS (na jak długo, to czas pokarze)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 154
- Rejestracja: 31 gru 2021, 12:37
- Imię: bgroni
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: Audi A6 C5 Allroad 2.7biturbo 2002 Quattro .....
Dziękuję za dzieleniem się wyniki płukańki. Najprawdopodobniej zastosuję również do silnika, już jest ponad 460kkm, same krótkie odcinki ostatnio.
Przy pomiarze odkręcałeś tylko świeca mierzonego cylindra czy wszystkie świece głowicy były odkręcone?
Przy pomiarze odkręcałeś tylko świeca mierzonego cylindra czy wszystkie świece głowicy były odkręcone?
Jestem obcokrajowca, także wybaczcie pisownia.
- sabuk2006
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 670
- Rejestracja: 14 mar 2020, 16:16
- Imię: Kazimierz
- Moje auto: Allroad C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 250KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Kłodzko
Re: Audi A6 C5 Allroad 2.7biturbo 2002 Quattro .....
Witam.
Odkręciłem wszystkie świece, aby lżej było rozrusznikowi kręcić.
Przy 460tyś (a tym bardziej jeżdżąc na krótkich trasach) aż się prosi silnik o płukankę.
Daj znać jak u Ciebie to wyszło.
P/S
Panowie, mam starą maglownicę ze swojego auta i chciałbym ją dać do regeneracji (ma poprzeczny luz na końcówce listwy, lewa strona) tak wszystko jest OK.
Czy ktoś zna dobrą firmę, która wykona to rzetelnie ?
Bardzo proszę o linka lub nazwę danej firmy.
Pozdrawiam.
-
OnlineDoc
- Administrator
- Posty: 2671
- Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
Re: Audi A6 C5 Allroad 2.7biturbo 2002 Quattro .....
sabuk2006, z reklamą, współpracą, barterem na naszym forum dostałem zregenerowaną maglownice A6 C5 i A6 C6. Dobra firma: regeneracjaprzekladni.pl
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
2007-12-08, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi A6 / A7 w Polsce. Kontakt z redakcją i Multifonika.
Ps: Polecam iParts.pl
Ps: Polecam iParts.pl
- sabuk2006
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 670
- Rejestracja: 14 mar 2020, 16:16
- Imię: Kazimierz
- Moje auto: Allroad C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 250KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Kłodzko
Re: Audi A6 C5 Allroad 2.7biturbo 2002 Quattro .....
Wielkie dzięki Doc.
A więc wyślę tam.
Pozdrawiam.
A więc wyślę tam.
Pozdrawiam.
-
OnlineDoc
- Administrator
- Posty: 2671
- Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
Re: Audi A6 C5 Allroad 2.7biturbo 2002 Quattro .....
Spoko.
Ps: Przy okazji, przed zmianą maglownicy A6 C6 2.7TDI z "stukaniem".
Film:
https://youtube.com/shorts/mEsRJrsb1ks?feature=share
Fotki:
Ps: Przy okazji, przed zmianą maglownicy A6 C6 2.7TDI z "stukaniem".
Film:
https://youtube.com/shorts/mEsRJrsb1ks?feature=share
Fotki:
2007-12-08, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi A6 / A7 w Polsce. Kontakt z redakcją i Multifonika.
Ps: Polecam iParts.pl
Ps: Polecam iParts.pl
- sabuk2006
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 670
- Rejestracja: 14 mar 2020, 16:16
- Imię: Kazimierz
- Moje auto: Allroad C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 250KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Kłodzko
Re: Audi A6 C5 Allroad 2.7biturbo 2002 Quattro .....
Witam.
Wcześniej już zmieniłem maglownicę na używaną (wcześniejsze posty - ponad rok) ale teraz i ta ma jakiś luz i też z lewej strony.
Po wymianie wszystkich przednich wahaczy i skręceniu wszystkich tulei (auto na kanale II poziom) wjeżdżając na krawężnik słychać delikatne stuknięcie i mam coś podobnego (stukanie) jak na tym filmiku tylko, że nie co cichsze. Także i tak będę zmuszony ją zmienić.
Dlatego prosiłem o rzetelną firmę, która zajmuje się regeneracją maglownic, bo zaś kupować używaną nie wiem w jakim będzie stanie.
Mając starą - swoją maglownicę, która i tak leży na półce, wyślę ją do regeneracji nie uziemiając auta.
Jak wszystko już będzie OK to wiadomo, że trzeba pojechać na zbieżność.
Wielkie dzięki.
Pozdrawiam.
Wcześniej już zmieniłem maglownicę na używaną (wcześniejsze posty - ponad rok) ale teraz i ta ma jakiś luz i też z lewej strony.
Po wymianie wszystkich przednich wahaczy i skręceniu wszystkich tulei (auto na kanale II poziom) wjeżdżając na krawężnik słychać delikatne stuknięcie i mam coś podobnego (stukanie) jak na tym filmiku tylko, że nie co cichsze. Także i tak będę zmuszony ją zmienić.
Dlatego prosiłem o rzetelną firmę, która zajmuje się regeneracją maglownic, bo zaś kupować używaną nie wiem w jakim będzie stanie.
Mając starą - swoją maglownicę, która i tak leży na półce, wyślę ją do regeneracji nie uziemiając auta.
Jak wszystko już będzie OK to wiadomo, że trzeba pojechać na zbieżność.
Wielkie dzięki.
Pozdrawiam.
- sabuk2006
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 670
- Rejestracja: 14 mar 2020, 16:16
- Imię: Kazimierz
- Moje auto: Allroad C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 250KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Kłodzko
Re: Audi A6 C5 Allroad 2.7biturbo 2002 Quattro .....
Witam.
Mam prośbę o podanie nr odboju (bałwanek) z tyłu zakładanego na amortyzator, na który zakładana jest poduszka pneumatyczna (jak jest możliwość to proszę o nr odboju i z przodu)
Choć nie mam pewności ale wg mnie powinien tam być odbój, bo jak się złoży cały amortyzator to uderza w tą metalową podkładkę.
Jadąc po tak zwanej pralce, słyszę stuki z tyłu z prawej strony. Podejrzewam że, zaś odkleiła się podkładki metalowa od miecha.
Miałem już taki przypadek (również z tej samej strony) ale po wymianie miecha była już cisza.
Choć nie mam pewności ale powinien tam być odbój.
Także czeka mnie wymiana miecha (choć jest szczelny) oraz odboju amortyzatora.
Pozdrawiam.
Zdjęcie z wcześniejszej wymiany poduszki.
Mam prośbę o podanie nr odboju (bałwanek) z tyłu zakładanego na amortyzator, na który zakładana jest poduszka pneumatyczna (jak jest możliwość to proszę o nr odboju i z przodu)
Choć nie mam pewności ale wg mnie powinien tam być odbój, bo jak się złoży cały amortyzator to uderza w tą metalową podkładkę.
Jadąc po tak zwanej pralce, słyszę stuki z tyłu z prawej strony. Podejrzewam że, zaś odkleiła się podkładki metalowa od miecha.
Miałem już taki przypadek (również z tej samej strony) ale po wymianie miecha była już cisza.
Choć nie mam pewności ale powinien tam być odbój.
Także czeka mnie wymiana miecha (choć jest szczelny) oraz odboju amortyzatora.
Pozdrawiam.
Zdjęcie z wcześniejszej wymiany poduszki.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 154
- Rejestracja: 31 gru 2021, 12:37
- Imię: bgroni
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: Audi A6 C5 Allroad 2.7biturbo 2002 Quattro .....
Dziękuję za poradę z płukanką Sabuk.
Zastosowałem przy wymiany oleju, nie mierzyłem stopień sprzężania, ale:
Korekty paliwowe na obu bankach byli 3.9% i 0%.
Po zastosowania płulanki 1.6% i 0% po 60km na PB.
MAP (z lpg) przed był 0.38, teraz jest 0.35.
Także poprawa jest bez wątpliwości. Jeszcze raz dziękuję.
Zastosowałem przy wymiany oleju, nie mierzyłem stopień sprzężania, ale:
Korekty paliwowe na obu bankach byli 3.9% i 0%.
Po zastosowania płulanki 1.6% i 0% po 60km na PB.
MAP (z lpg) przed był 0.38, teraz jest 0.35.
Także poprawa jest bez wątpliwości. Jeszcze raz dziękuję.
Jestem obcokrajowca, także wybaczcie pisownia.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga