zalałem jedną puchę na rezerwie (paliwa było na 40km) wyjeździłem jak pokazało 10km do pustego baku. Zalałem paliwem do połowy bak i wlałem jeszcze jedną puszkę. Aktualnie jeżdzę na tym mixie, a tu korekty po tej pierwszej puszcze(wyglada jakby odrobinę drgneło??) Może potrzeba większego stężenia tego specifikumat1324 pisze: ↑08 maja 2022, 23:05Spróbowałbym jeszcze z Liqui Moly Diesel Spulung 2666. Po zapaleniu się rezerwy dolać od razu dwie puszki do baku, bo masz dość mocno zapieczone wtryski. Wyjechać do praktycznie do zera, a następnie zatankować do pełna i dolać jeszcze jedną puszkę. Po wyjechaniu całego baku sprawdź ponownie korekty. Jeśli nie obniżą się, to wtryski na stół i dać je do sprawdzenia. Możliwe, że czyszczenie wystarczy.
