Napięcia w instalacji
- 
				
				NorthWesterN
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 94
 - Rejestracja: 08 lis 2020, 11:00
 - Imię: Hubert
 - Rocznik: 2005
 - Moje auto: A6 C6
 - Nadwozie: Avant
 - Silnik: 2.0TDI 140KM
 - Napęd: FWD
 - Skrzynia: Manual
 - Paliwo: Diesel
 - Lokalizacja: Łosice
 
Napięcia w instalacji
Siema, przy sprawdzaniu ładowania alternatora odkryłem że w zapalniczce z przodu mam dziwne wahania napięcia. Na alternatorze mam 14,2v, słupek na kielichu 13,75v w bagażniku na akumulatorze 13,5v, natomiast w zapalniczce skacze między 13v a 13,7v. Jak włączyłem obciążenie czyli światła, dmuchawa, grzanie szyby, fotele to w zapaliczce miałem 12,9v na aku 13,35v, alternator 14,12v, słupek na kielichu 13.7. Wiem że mam niezbyt dobre połączenie na słupku przy kielichu bo podczas próby z obciążeniem zaczęło się grzać i to będę robił, pytanie mam dlaczego są takie spadki na samej zapalniczce. Jakieś zaśniedziałe połączenia? Słabe zakucia przewodów?
			
			
									
									Moje daily: Audi A6 C6 2006 2.0 TDI BRE "420k km na blacie"
Taty: 2017 SQ7 4M 4.0 V8 TDI CZAC
Nowy nabytek: Q5 8R 2.0 TDI CNHA
						Taty: 2017 SQ7 4M 4.0 V8 TDI CZAC
Nowy nabytek: Q5 8R 2.0 TDI CNHA
- 
				
				carlos666
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 414
 - Rejestracja: 29 cze 2010, 06:24
 - Imię: Karol
 - Rocznik: 2015
 - Moje auto: A6 C7
 - Nadwozie: Avant
 - Silnik: 3.6 326KM
 - Napęd: Quattro
 - Skrzynia: S-tronic
 - Paliwo: Diesel
 - Lokalizacja: Wałbrzych
 
Re: Napięcia w instalacji
podłącz oscyloskop. będzie wina czy to wina sprżetu, operatora czy problem lezy w aucie.
			
			
									
									
						
							







