Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Napięcia w instalacji

Elektryka
ODPOWIEDZ
Online
NorthWesterN
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 90
Rejestracja: 08 lis 2020, 11:00
Imię: Hubert
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łosice

Napięcia w instalacji

Post autor: NorthWesterN » 31 sty 2023, 20:06

Siema, przy sprawdzaniu ładowania alternatora odkryłem że w zapalniczce z przodu mam dziwne wahania napięcia. Na alternatorze mam 14,2v, słupek na kielichu 13,75v w bagażniku na akumulatorze 13,5v, natomiast w zapalniczce skacze między 13v a 13,7v. Jak włączyłem obciążenie czyli światła, dmuchawa, grzanie szyby, fotele to w zapaliczce miałem 12,9v na aku 13,35v, alternator 14,12v, słupek na kielichu 13.7. Wiem że mam niezbyt dobre połączenie na słupku przy kielichu bo podczas próby z obciążeniem zaczęło się grzać i to będę robił, pytanie mam dlaczego są takie spadki na samej zapalniczce. Jakieś zaśniedziałe połączenia? Słabe zakucia przewodów?
Moje daily: Audi A6 C6 2006 2.0 TDI BRE "420k km na blacie"
Taty: 2017 SQ7 4M 4.0 V8 TDI CZAC
Nowy nabytek: Q5 8R 2.0 TDI CNHA

carlos666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 414
Rejestracja: 29 cze 2010, 06:24
Imię: Karol
Rocznik: 2015
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.6 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wałbrzych

Re: Napięcia w instalacji

Post autor: carlos666 » 01 lut 2023, 08:43

podłącz oscyloskop. będzie wina czy to wina sprżetu, operatora czy problem lezy w aucie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja