Napięcia w instalacji
-
Online
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 90
- Rejestracja: 08 lis 2020, 11:00
- Imię: Hubert
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łosice
Napięcia w instalacji
Siema, przy sprawdzaniu ładowania alternatora odkryłem że w zapalniczce z przodu mam dziwne wahania napięcia. Na alternatorze mam 14,2v, słupek na kielichu 13,75v w bagażniku na akumulatorze 13,5v, natomiast w zapalniczce skacze między 13v a 13,7v. Jak włączyłem obciążenie czyli światła, dmuchawa, grzanie szyby, fotele to w zapaliczce miałem 12,9v na aku 13,35v, alternator 14,12v, słupek na kielichu 13.7. Wiem że mam niezbyt dobre połączenie na słupku przy kielichu bo podczas próby z obciążeniem zaczęło się grzać i to będę robił, pytanie mam dlaczego są takie spadki na samej zapalniczce. Jakieś zaśniedziałe połączenia? Słabe zakucia przewodów?
Moje daily: Audi A6 C6 2006 2.0 TDI BRE "420k km na blacie"
Taty: 2017 SQ7 4M 4.0 V8 TDI CZAC
Nowy nabytek: Q5 8R 2.0 TDI CNHA
Taty: 2017 SQ7 4M 4.0 V8 TDI CZAC
Nowy nabytek: Q5 8R 2.0 TDI CNHA
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 414
- Rejestracja: 29 cze 2010, 06:24
- Imię: Karol
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.6 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: Napięcia w instalacji
podłącz oscyloskop. będzie wina czy to wina sprżetu, operatora czy problem lezy w aucie.