Montaż fabrycznego pcd parktronic'a a6 c5 tył
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7183
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Moje auto: Inne
- Rocznik: 2019
- Nadwozie: Inne
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Września
no to pin 1 i 9 muszą mieć plus po zapłonie - zasilanie rozdziela się za 6 pinową wtyczką białą na prawym przednim słupku koło nóg pasażera
Ostatnio zmieniony 15 maja 2019, 20:26 przez bendzji, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 13
- Rejestracja: 10 lis 2019, 13:41
- Imię: Jakub
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Kielce
- zarzyk
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 891
- Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Montaż fabrycznego pcd parktronic'a a6 c5 tył
Podepnę się pod temat bo od długiego czasu nie mogę dojść do sedna sprawy... Mam założone zderzaki z czujnikami z przed lifta. Przód i tył. Kupiłem moduł pod czujniki przednie i tylne Jak to spiąć na krótko by sprawdzić wszystko? Czy wiązka tylnych czujników jest inna między wiązką tylko na tył a na przód i tył? Czy ewentualnie można ją jakoś zaadoptować? Moduł na przód i tył ma dużo więcej pinów w sobie.
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 9
- Rejestracja: 22 kwie 2021, 21:37
- Imię: Paweł Błyskal
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2004
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 170KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Humniska
Re: Montaż fabrycznego pcd parktronic'a a6 c5 tył
Cześć. W pierwszej kolejności chciałbym podziękować autorowi za temat, który stał się dla mnie motywacją do montażu fabrycznego PDC, zamiast chińskich niewiadomej jakości czujników. Temat dotyczy montażu w przedlifcie, ja posiadam wersję poliftową auta, więc sam sterownik jest inny oraz podłączenie do auta wygląda nieco inaczej. Nie znalazłem nigdzie instrukcji jak wykonać montaż w wersji po lifcie. Na konkurencyjnym forum znalazłem jedynie schemat PDC w wersji przód + tył. Na podstawie tego schematu, materiałów z internetu oraz własnych prób, opracowałem listę potrzebnych elementów, schemat połączenia oraz sposób kodowania w aucie. Auto jest już leciwe, ale może znajdzie się jeszcze ktoś kto będzie chciał zamontować PDC do swojego gruzika. Myślę że post ten będzie dobrym uzupełnieniem tematu, który i tak jest już kopalnią wiedzy.
Moje auto to A6 C5 Avant 2.4 quattro manual 2004r z hakiem holowniczym i to ono posłuży jako przykład do montażu PDC tył.
Potrzebne elementy (AVANT):
- Moduł PDC - 8Z0 919 283
- Podstawa pod moduł PDC - 4Z7 907 368
- Wiązka do tylnych czujników - 4F9 971 085
- Dokładka tylnego zderzaka quattro - 4B9 807 379 R
- Czujniki wewnętrzne (90st) - 7H0 919 275 C (2szt)
- Czujniki zewnętrzne (45st) - 7H0 919 275 D (2szt)
- Głośnik - 8E0 919 279 lub 4B0 919 279 (lub podobny o impedancji 50ohm)
- Podstawa głośnika - 8D0 035 243 A
- Wtyk 16 pin - 443 971 833 A lub 8E0 972 416 jest to wtyk kątowy, można użyć prostego ale numeru tego wtyku nie pamiętam.
- Trochę blachowkrętów, przewodów, trytek i taśmy izolacyjnej do zrobienia wiązki.
Pinout modułu PDC 8Z0 919 283 (wtyk brązowy 16 pin):
1 - zasilanie KL15 (czarno-czerwony)
2 - głośnik tył (brązowo-czerwony)
3 - zasilanie KL30 (czerwono-zielony)
4 - n/a
5 - sygnał podłączenia przyczepy (czerwono-biały)
6 - sygnał biegu wstecznego (niebiesko-czerwony)
7 - CANL (pomarańczowo-brązowy)
8 - GND (brązowy)
9 - n/a
10 - głośnik tył (żółto-czerwony)
11 - sygnał prędkości (biało-niebieski)
12 - linia K (zielono-czarny lub zielono-czerwony)
13 -
14 - CANH (pomarańczowo-zielony)
15 - n/a
16 - n/a
Schemat podłączenia (wtyk brązowy 16 pin):
Moduł PDC ---> Lokalizacja w aucie
1 ---> Bezpiecznik nr 5 w skrzynce bezpieczników (+ po stacyjce)
2 ---> głośnik PDC tył
3 ---> Bezpiecznik nr 17 w skrzynce bezpieczników (+ z akumulatora)
4 ---> nie używany
5 ---> do modułu haka jeśli występuje (aktywacja stanem niskim)
6 ---> czerwona kostka pod skrzynką bezpieczników, przewód niebiesko czerwony (aktywacja stanem wysokim 12V)
7 ---> Zegary 23 pin w zielonej kostce
8 ---> do Punktu masy na karoserii np. za skrzynką bezpieczników
9 ---> nie używany
10 ---> głośnik PDC tył
11 ---> Zegary 3 pin w niebieskiej kostce
12 ---> Złącze diagnostyczne 7 pin lub Zegary 28 pin w zielonej kostce
13 ---> nie używany
14 ---> Zegary 22 pin w zielonej kostce
15 ---> nie używany
16 ---> nie używany
Jeżeli mamy wszystkie graty, przystępujemy do montażu. W pierwszej kolejności należy odłączyć akumulator. Następnie demontujemy lewy boczek w bagażniku. Kolejny etap to montaż podstawy pod moduł oraz głośnika.
Podmieniamy dokładkę zderzaka i przeciągamy wiązkę do kabiny, nie będę opisywał tej części ponieważ jest dobrze opisana w pierwszym poście. Jedyna różnica jest taka, że w polifcie nie ma potrzeby rzeźbienia, po prostu demontujemy dokładkę ze zderzaka i zakładamy nową. Kolejnym etapem jest wykonie wiązki elektrycznej. Oryginalnie wiązka modułu PDC wpinana jest do instalacji samochodu do białej kostki w miejscu obok nóg pasażera. W moim aucie nie ma tej kostki, nie chciałem również rozbierać całego wnętrza. Połączenie zrobiłem pod skrzynką bezpieczników obok nóg kierowcy. Dodatkowo dołożyłem kostkę, dzięki której będzie można odpiąć całość od instalacji samochodu. Przy robieniu wiązki należy pamiętać aby przewody CAN-H i CAN-L były ze sobą skręcone (można wykonać przy pomocy wkrętarki). Wiązkę przeprowadziłem pod wykładziną po lewej stronie auta wykorzystując oryginalne mocowania istniejącej wiązki. W tym celu należy zdemontować fotel kierowcy, nakładkę progu, maskownicę obok nóg kierowcy, następnie podnieść dywanik do góry. Należy również zdemontować zegary gdyż musimy się wpiąć w ich instalację.
Przystępujemy do wpięcia się w instalację samochodu:
1. Odnajdujemy punkt masy znajdujący za skrzynką bezpieczników i podpinamy tam brązowy przewód.
2. Lokalizujemy czerwoną kostkę i wpinamy się w przewód niebiesko-czerwony, jest to sygnał biegu wstecznego.
3. Wpinamy się pod linię K, pin 7 złącza OBD lub 28 pin zielonej kostki zegarów.
4. Jeżeli w aucie jest zamontowany hak holowniczy, należy wpiąć się przewodem czerwono-białym z pinu 5 modułu PDC do modułu haka. W moim aucie nie ma oryginalnego sterownika haka więc nie będę opisywał tej części. Sygnał ten służy do dezaktywacji systemu w czasie gdy do auta podpięta jest przyczepa.
5. Wpinamy się przewodem biało-niebieskim w 3 pin niebieskiej koski zegarów, jest to sygnał prędkości . Co ciekawe, podczas prób na stole okazało się, że po mimo nie podpięcia tego przewodu moduł PDC miał informację o prędkości samochodu z magistrali CAN.
6. Podpinamy magistralę CAN pod piny 22 i 23 zielonej kostki zegarów. W moim aucie nie było tej magistrali więc musiałem dołożyć piny we wtyku. Styki wykorzystałem z innego wtyku.
7. Podpinamy się przewodem czerwono-zielonym w bezpiecznik nr 17 (+ z akumulatora) oraz przewodem czarno-czerwonym w bezpiecznik nr 5 (+ po stacyjce). W moim aucie nie było bezpiecznika nr 5 dlatego musiałem dołożyć styki w to miejsce. Styk to standardowy styk znajdujący się chociażby w kostkach ISO radia, nie znam jego symbolu.
8. Sprawdzamy poprawność podłączenia, podpinamy zegary i akumulator.
Przed kodowaniem modułu PDC musimy zakodować zegary, ponieważ jeżeli w aucie nie ma żadnych urządzeń pracujących na magistrali CAN-Comfort, magistrala ta jest nieaktywna i moduł PDC się nie wybudzi. Włączamy stacyjkę
Kodowanie Zegarów:
1. Łączymy się z zestawem wskaźników „17 – Zest. Wskaźników”.
2. Klikamy „Adaptacja - 10”.
3. Rozwijamy listę i wybieramy „Comfort CAN-Databus”.
4. Najeżdżamy kursorem na pole „Nowa wartość” powinna wyświetlić się podpowiedź:
+00256 – Instrument cluster
+00512 – Tire pressure
+16384 – Parking assistance
+32768 – Auxiliary heating
W zależności od wyposażenia do „Wartość zapisana” dodajemy 16384. Jeżeli w aucie mamy tylko PDC, jako „Nowa wartość” wpisujemy 16640 (Instrument cluster + Parking assistance).
5. Klikamy „Testuj” następnie „Zapisz” oraz „TAK”.
6. Sprawdzamy czy nie ma błędów.
7. Klikamy „Gotowe, powrót” następnie „Koniec odczytu, powrót - 06"
Jeżeli poprawnie wykonaliśmy połączenia w aucie, możemy połączyć się z modułem PDC.
Kodowanie i sprawdzenie modułu PDC:
1. Łączmy się z „76-Asyst. Parkowania”
2. Klikamy „Kodowanie - 07"
3. Najeżdżamy kursorem na pole „Kodowanie” powinna wyświetlić się podpowiedź:
?xxxx: Trailer Hitch (0 = No / 1 =Yes) – hak holowniczy
x?xxx: Transmission – rodzaj skrzyni biegów
0 = Manual Transmission
1 = Automatic Transmission
xx?xx: Confirmation Sound (0 = No / 1 =Yes) – dźwięk aktywacji po włączeniu biegu wstecznego
xxx?x: Chassis – rodzaj nadwozia
0 = Limousine (sedan) rest of World
1 = Avant (kombi) rest of World
2 = Limousine (sedan) North America
3 = Avant (kombi) North America
4 = S-Variant Limousine (sedan) rest of World
5 = S-Variant Avant (kombi) rest of World
6 = S-Variant Limousine (sedan) North America
7 = S-Variant Avant (kombi) North America
8 = allroad
Xxxx?: Model – model auta (tego nie da się zmienić)
2 = Audi A2 (8Z)
3 = Audi A4 (8E)
4 = Audi A4 Cabrio (8H)
6 = Audi A6 (4B)
4. W zależności od posiadanego auta wpisujemy odpowiednie kodowanie i klikamy „Wykonaj!”. W moim przypadku kodowanie to 10116. Czyli: zamontowany hak, skrzynia manualna, dźwięk aktywacji sytemu po wbiciu wstecznego, nadwozie Avant reszta świata, model Audi A6 (4B).
5. Sprawdzamy czy moduł przyjął kodowanie.
6. Sprawdzamy czy nie ma błędów.
7. Klikamy „Bloki pomiarowe - 08"
8. Wybieramy grupy 1 i 3.
9. W grupie 3 w pierwszym polu mamy informacje o napięciu zasilania, wartość powinna być zbliżona do napięcia akumulatora.
10. Wbijamy wsteczny, w tym momencie powinniśmy usłyszeć dźwięk aktywacji systemu (jeśli wybrano taka opcję), w grupie 3 w drugim polu powinna pojawić się informacja o włączeniu biegu wstecznego.
11. W grupie 1 mamy informację o odległościach zmierzonych przez każdy z czujników, zbliżając przeszkodę do każdego czujników możemy sprawdzić ich działanie. Oczywiście tylko gdy mamy włączony bieg wsteczny.
12. Jeżeli w aucie jest hak podpinamy do gniazda haka oświetlenie przyczepy. W grupie 3 na polu 3 pojawi się informacja o podpięciu przyczepy.
13. Klikamy „Gotowe, powrót”.
14. Po kliknięciu „Adaptacja -10” możemy zmienić głośność oraz częstotliwość sygnału z Głośnika.
15. Klikając „Testy el. wyk - 03" możemy sprawdzić działanie głośnika.
To wszystko po tych czynnościach system PDC w naszym Audi jest w pełni sprawny i gotowy do użycia.
Moje auto to A6 C5 Avant 2.4 quattro manual 2004r z hakiem holowniczym i to ono posłuży jako przykład do montażu PDC tył.
Potrzebne elementy (AVANT):
- Moduł PDC - 8Z0 919 283
- Podstawa pod moduł PDC - 4Z7 907 368
- Wiązka do tylnych czujników - 4F9 971 085
- Dokładka tylnego zderzaka quattro - 4B9 807 379 R
- Czujniki wewnętrzne (90st) - 7H0 919 275 C (2szt)
- Czujniki zewnętrzne (45st) - 7H0 919 275 D (2szt)
- Głośnik - 8E0 919 279 lub 4B0 919 279 (lub podobny o impedancji 50ohm)
- Podstawa głośnika - 8D0 035 243 A
- Wtyk 16 pin - 443 971 833 A lub 8E0 972 416 jest to wtyk kątowy, można użyć prostego ale numeru tego wtyku nie pamiętam.
- Trochę blachowkrętów, przewodów, trytek i taśmy izolacyjnej do zrobienia wiązki.
Pinout modułu PDC 8Z0 919 283 (wtyk brązowy 16 pin):
1 - zasilanie KL15 (czarno-czerwony)
2 - głośnik tył (brązowo-czerwony)
3 - zasilanie KL30 (czerwono-zielony)
4 - n/a
5 - sygnał podłączenia przyczepy (czerwono-biały)
6 - sygnał biegu wstecznego (niebiesko-czerwony)
7 - CANL (pomarańczowo-brązowy)
8 - GND (brązowy)
9 - n/a
10 - głośnik tył (żółto-czerwony)
11 - sygnał prędkości (biało-niebieski)
12 - linia K (zielono-czarny lub zielono-czerwony)
13 -
14 - CANH (pomarańczowo-zielony)
15 - n/a
16 - n/a
Schemat podłączenia (wtyk brązowy 16 pin):
Moduł PDC ---> Lokalizacja w aucie
1 ---> Bezpiecznik nr 5 w skrzynce bezpieczników (+ po stacyjce)
2 ---> głośnik PDC tył
3 ---> Bezpiecznik nr 17 w skrzynce bezpieczników (+ z akumulatora)
4 ---> nie używany
5 ---> do modułu haka jeśli występuje (aktywacja stanem niskim)
6 ---> czerwona kostka pod skrzynką bezpieczników, przewód niebiesko czerwony (aktywacja stanem wysokim 12V)
7 ---> Zegary 23 pin w zielonej kostce
8 ---> do Punktu masy na karoserii np. za skrzynką bezpieczników
9 ---> nie używany
10 ---> głośnik PDC tył
11 ---> Zegary 3 pin w niebieskiej kostce
12 ---> Złącze diagnostyczne 7 pin lub Zegary 28 pin w zielonej kostce
13 ---> nie używany
14 ---> Zegary 22 pin w zielonej kostce
15 ---> nie używany
16 ---> nie używany
Jeżeli mamy wszystkie graty, przystępujemy do montażu. W pierwszej kolejności należy odłączyć akumulator. Następnie demontujemy lewy boczek w bagażniku. Kolejny etap to montaż podstawy pod moduł oraz głośnika.
Podmieniamy dokładkę zderzaka i przeciągamy wiązkę do kabiny, nie będę opisywał tej części ponieważ jest dobrze opisana w pierwszym poście. Jedyna różnica jest taka, że w polifcie nie ma potrzeby rzeźbienia, po prostu demontujemy dokładkę ze zderzaka i zakładamy nową. Kolejnym etapem jest wykonie wiązki elektrycznej. Oryginalnie wiązka modułu PDC wpinana jest do instalacji samochodu do białej kostki w miejscu obok nóg pasażera. W moim aucie nie ma tej kostki, nie chciałem również rozbierać całego wnętrza. Połączenie zrobiłem pod skrzynką bezpieczników obok nóg kierowcy. Dodatkowo dołożyłem kostkę, dzięki której będzie można odpiąć całość od instalacji samochodu. Przy robieniu wiązki należy pamiętać aby przewody CAN-H i CAN-L były ze sobą skręcone (można wykonać przy pomocy wkrętarki). Wiązkę przeprowadziłem pod wykładziną po lewej stronie auta wykorzystując oryginalne mocowania istniejącej wiązki. W tym celu należy zdemontować fotel kierowcy, nakładkę progu, maskownicę obok nóg kierowcy, następnie podnieść dywanik do góry. Należy również zdemontować zegary gdyż musimy się wpiąć w ich instalację.
Przystępujemy do wpięcia się w instalację samochodu:
1. Odnajdujemy punkt masy znajdujący za skrzynką bezpieczników i podpinamy tam brązowy przewód.
2. Lokalizujemy czerwoną kostkę i wpinamy się w przewód niebiesko-czerwony, jest to sygnał biegu wstecznego.
3. Wpinamy się pod linię K, pin 7 złącza OBD lub 28 pin zielonej kostki zegarów.
4. Jeżeli w aucie jest zamontowany hak holowniczy, należy wpiąć się przewodem czerwono-białym z pinu 5 modułu PDC do modułu haka. W moim aucie nie ma oryginalnego sterownika haka więc nie będę opisywał tej części. Sygnał ten służy do dezaktywacji systemu w czasie gdy do auta podpięta jest przyczepa.
5. Wpinamy się przewodem biało-niebieskim w 3 pin niebieskiej koski zegarów, jest to sygnał prędkości . Co ciekawe, podczas prób na stole okazało się, że po mimo nie podpięcia tego przewodu moduł PDC miał informację o prędkości samochodu z magistrali CAN.
6. Podpinamy magistralę CAN pod piny 22 i 23 zielonej kostki zegarów. W moim aucie nie było tej magistrali więc musiałem dołożyć piny we wtyku. Styki wykorzystałem z innego wtyku.
7. Podpinamy się przewodem czerwono-zielonym w bezpiecznik nr 17 (+ z akumulatora) oraz przewodem czarno-czerwonym w bezpiecznik nr 5 (+ po stacyjce). W moim aucie nie było bezpiecznika nr 5 dlatego musiałem dołożyć styki w to miejsce. Styk to standardowy styk znajdujący się chociażby w kostkach ISO radia, nie znam jego symbolu.
8. Sprawdzamy poprawność podłączenia, podpinamy zegary i akumulator.
Przed kodowaniem modułu PDC musimy zakodować zegary, ponieważ jeżeli w aucie nie ma żadnych urządzeń pracujących na magistrali CAN-Comfort, magistrala ta jest nieaktywna i moduł PDC się nie wybudzi. Włączamy stacyjkę
Kodowanie Zegarów:
1. Łączymy się z zestawem wskaźników „17 – Zest. Wskaźników”.
2. Klikamy „Adaptacja - 10”.
3. Rozwijamy listę i wybieramy „Comfort CAN-Databus”.
4. Najeżdżamy kursorem na pole „Nowa wartość” powinna wyświetlić się podpowiedź:
+00256 – Instrument cluster
+00512 – Tire pressure
+16384 – Parking assistance
+32768 – Auxiliary heating
W zależności od wyposażenia do „Wartość zapisana” dodajemy 16384. Jeżeli w aucie mamy tylko PDC, jako „Nowa wartość” wpisujemy 16640 (Instrument cluster + Parking assistance).
5. Klikamy „Testuj” następnie „Zapisz” oraz „TAK”.
6. Sprawdzamy czy nie ma błędów.
7. Klikamy „Gotowe, powrót” następnie „Koniec odczytu, powrót - 06"
Jeżeli poprawnie wykonaliśmy połączenia w aucie, możemy połączyć się z modułem PDC.
Kodowanie i sprawdzenie modułu PDC:
1. Łączmy się z „76-Asyst. Parkowania”
2. Klikamy „Kodowanie - 07"
3. Najeżdżamy kursorem na pole „Kodowanie” powinna wyświetlić się podpowiedź:
?xxxx: Trailer Hitch (0 = No / 1 =Yes) – hak holowniczy
x?xxx: Transmission – rodzaj skrzyni biegów
0 = Manual Transmission
1 = Automatic Transmission
xx?xx: Confirmation Sound (0 = No / 1 =Yes) – dźwięk aktywacji po włączeniu biegu wstecznego
xxx?x: Chassis – rodzaj nadwozia
0 = Limousine (sedan) rest of World
1 = Avant (kombi) rest of World
2 = Limousine (sedan) North America
3 = Avant (kombi) North America
4 = S-Variant Limousine (sedan) rest of World
5 = S-Variant Avant (kombi) rest of World
6 = S-Variant Limousine (sedan) North America
7 = S-Variant Avant (kombi) North America
8 = allroad
Xxxx?: Model – model auta (tego nie da się zmienić)
2 = Audi A2 (8Z)
3 = Audi A4 (8E)
4 = Audi A4 Cabrio (8H)
6 = Audi A6 (4B)
4. W zależności od posiadanego auta wpisujemy odpowiednie kodowanie i klikamy „Wykonaj!”. W moim przypadku kodowanie to 10116. Czyli: zamontowany hak, skrzynia manualna, dźwięk aktywacji sytemu po wbiciu wstecznego, nadwozie Avant reszta świata, model Audi A6 (4B).
5. Sprawdzamy czy moduł przyjął kodowanie.
6. Sprawdzamy czy nie ma błędów.
7. Klikamy „Bloki pomiarowe - 08"
8. Wybieramy grupy 1 i 3.
9. W grupie 3 w pierwszym polu mamy informacje o napięciu zasilania, wartość powinna być zbliżona do napięcia akumulatora.
10. Wbijamy wsteczny, w tym momencie powinniśmy usłyszeć dźwięk aktywacji systemu (jeśli wybrano taka opcję), w grupie 3 w drugim polu powinna pojawić się informacja o włączeniu biegu wstecznego.
11. W grupie 1 mamy informację o odległościach zmierzonych przez każdy z czujników, zbliżając przeszkodę do każdego czujników możemy sprawdzić ich działanie. Oczywiście tylko gdy mamy włączony bieg wsteczny.
12. Jeżeli w aucie jest hak podpinamy do gniazda haka oświetlenie przyczepy. W grupie 3 na polu 3 pojawi się informacja o podpięciu przyczepy.
13. Klikamy „Gotowe, powrót”.
14. Po kliknięciu „Adaptacja -10” możemy zmienić głośność oraz częstotliwość sygnału z Głośnika.
15. Klikając „Testy el. wyk - 03" możemy sprawdzić działanie głośnika.
To wszystko po tych czynnościach system PDC w naszym Audi jest w pełni sprawny i gotowy do użycia.
Ostatnio zmieniony 26 gru 2022, 09:47 przez pawblysk, łącznie zmieniany 3 razy.
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7183
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Moje auto: Inne
- Rocznik: 2019
- Nadwozie: Inne
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Września
Re: Montaż fabrycznego pcd parktronic'a a6 c5 tył
Elegancko opisane