Witam Panowie
Mam delikatny ubytek plynu chłodniczego widoczny na osłonie silnika co ciekawe zauważyłem że płyn ucieka tylko wtedy gdy włączony jest nawiew (w MMI ustawiona również automatyczna nagrzewnica) ,gdy nawiew jest OFF nie ma śladu wycieku spod pompy wody
Sprawdziłem endoskopem V jest sucha wiec to ślady z pod pompy tylko nie potrafię zrozumieć dlaczego tak się dzieje ttlko przy włączonym nawiewie.
Dodam że mam tylko 70tys nalatane , silnik 3.0 CRTD 272PS
Jakieś pomysły ?
z pod pompy wody 3.0tdi
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 53
- Rejestracja: 15 gru 2021, 00:21
- Imię: Adam
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Hrubieszów
Re: z pod pompy wody 3.0tdi
Jesteś pewny że to wyciek spod pompy wody? Czy uważasz tak tylko, ponieważ masz płyn na osłonie silnika?
Ja dłuższy czas szukałem (czyt. wymieniałem co najpopularniejsze), skąd u mnie ubywa płynu i przez przypadek przyłapałem jak wisi kropla chłodziwa na postawie filtra oleju. Ubywało sporadycznie i nie jakoś specjalnie regularnie, a dekiel sporo poniżej filtra oleju był uwalony razem z kawałkiem obudowy pompy wody. Skoro masz kamerke to poświęć chwilę i pokukaj dokładnie.
Aha, ja mam cduc ale budowa układu chodzenia myślę jest bardzo podobna
Ja dłuższy czas szukałem (czyt. wymieniałem co najpopularniejsze), skąd u mnie ubywa płynu i przez przypadek przyłapałem jak wisi kropla chłodziwa na postawie filtra oleju. Ubywało sporadycznie i nie jakoś specjalnie regularnie, a dekiel sporo poniżej filtra oleju był uwalony razem z kawałkiem obudowy pompy wody. Skoro masz kamerke to poświęć chwilę i pokukaj dokładnie.
Aha, ja mam cduc ale budowa układu chodzenia myślę jest bardzo podobna
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 15 mar 2022, 15:56
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2017
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Karlshausen
Re: z pod pompy wody 3.0tdi
tak jestem pewien ,pojawił się nawet ślad od pompy wody w dół na miskę olejową
Zauważyłem że problem pojawia się tylko po odpaleniu auta ,gdy silnik jest zimny z włączonym nawiewem sączy sie płyn do czasu rozgrzania ,gdy auto odpale bez nawiewu lub włączę nawiew gdy auto jest juz rozgrzane nie ma tego problemu jest dosłownie tam sucho.
Możliwe ze to uszczelka od pompy juz się poddała ?
Zauważyłem że problem pojawia się tylko po odpaleniu auta ,gdy silnik jest zimny z włączonym nawiewem sączy sie płyn do czasu rozgrzania ,gdy auto odpale bez nawiewu lub włączę nawiew gdy auto jest juz rozgrzane nie ma tego problemu jest dosłownie tam sucho.
Możliwe ze to uszczelka od pompy juz się poddała ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15144
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Re: z pod pompy wody 3.0tdi
Uszczelka jest wklejona w pompę, więc trzeba wymienić całość. Chcesz numer pompy? Jeśli tak, to podaj VIN albo podeślij go na PW.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3
- Rejestracja: 12 maja 2013, 16:02
- Imię: Rafał
- Moje auto: Q5
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: SUV
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: DSG
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Pabianice
Re: z pod pompy wody 3.0tdi
i to byla pompaLoCo pisze: ↑03 kwie 2022, 10:37tak jestem pewien ,pojawił się nawet ślad od pompy wody w dół na miskę olejową
Zauważyłem że problem pojawia się tylko po odpaleniu auta ,gdy silnik jest zimny z włączonym nawiewem sączy sie płyn do czasu rozgrzania ,gdy auto odpale bez nawiewu lub włączę nawiew gdy auto jest juz rozgrzane nie ma tego problemu jest dosłownie tam sucho.
Możliwe ze to uszczelka od pompy juz się poddała ?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga