Problem podczas zapalania samochodu , na ciepłym silniku (Tylko)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 416
- Rejestracja: 02 lip 2021, 14:07
- Imię: Szymon
- Moje auto: S6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 5.2 435KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Lublin
Re: Problem podczas zapalania samochodu , na ciepłym silniku (Tylko)
Masz zerowe korekty w grupach 032 i 033, musiałeś skasować błędy w silniku niedługo przed zrobieniem zdjęć. Musisz pojeździć aż korekty od nowa się utworzą (myślę że 30-50km).
Dodano po 5 minutach 17 sekundach:
Teraz dopiero zauważyłem, wrzuciłeś grupę 033 dwa razy, 032 nie ma
Dodano po 5 minutach 17 sekundach:
Teraz dopiero zauważyłem, wrzuciłeś grupę 033 dwa razy, 032 nie ma
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 13
- Rejestracja: 03 wrz 2022, 23:03
- Imię: Arkadiusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
Re: Problem podczas zapalania samochodu , na ciepłym silniku (Tylko)
Teraz dodałem z wartościami wszystkimi i co jeszcze porobiłem
https://www.dropbox.com/sh/6yaceigfoa2d6sl
https://www.dropbox.com/sh/6yaceigfoa2d6sl
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 416
- Rejestracja: 02 lip 2021, 14:07
- Imię: Szymon
- Moje auto: S6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 5.2 435KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Lublin
Re: Problem podczas zapalania samochodu , na ciepłym silniku (Tylko)
Któryś z wtrysków 1-4 leje. 032 drugie pole, korekta jest -7,8%, to dosyć dużo. Na cylindrach 5-8 jest -3,1%, to jest tak na styk, ale ok
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 13
- Rejestracja: 03 wrz 2022, 23:03
- Imię: Arkadiusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
Re: Problem podczas zapalania samochodu , na ciepłym silniku (Tylko)
A może to być od pompy ? Bo ona nie była adaptowana po założeniu . Może to tez przez to być ?
A jak sprawdzi pompę ?
A jak sprawdzi pompę ?
Ostatnio zmieniony 04 wrz 2022, 16:45 przez ArekDruzik@gmail.com, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 416
- Rejestracja: 02 lip 2021, 14:07
- Imię: Szymon
- Moje auto: S6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 5.2 435KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Lublin
Re: Problem podczas zapalania samochodu , na ciepłym silniku (Tylko)
Tych pomp się nie adaptuje. Jakby był problem z pompą, to ona raczej by dawała za mało paliwa i byś miał korekty w + a nie w -. Jak chcesz zrobić eksperyment, to zamień je miejscami, skasuj błędy w silniku (nawet jeśli nic nie ma, skasowanie błędów usuwa korekty), zrób 50km i sprawdź czy się przeniesie zła korekta z jednej strony silnika na drugą
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 13
- Rejestracja: 03 wrz 2022, 23:03
- Imię: Arkadiusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
Re: Problem podczas zapalania samochodu , na ciepłym silniku (Tylko)
Rozumiem teraz dodałem zdjęcie z chmurką na włączonym silniku
https://www.dropbox.com/sh/6yaceigfoa2d ... axd0a?dl=0
Dodano po 7 minutach 7 sekundach:
Rozumiem teraz dodałem zdjęcie z chmurką na włączonym silniku i dziwkę pomp to widać która jak chodzi
https://www.dropbox.com/sh/6yaceigfoa2d ... axd0a?dl=0
https://www.dropbox.com/sh/6yaceigfoa2d ... axd0a?dl=0
Dodano po 7 minutach 7 sekundach:
Rozumiem teraz dodałem zdjęcie z chmurką na włączonym silniku i dziwkę pomp to widać która jak chodzi
https://www.dropbox.com/sh/6yaceigfoa2d ... axd0a?dl=0
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 416
- Rejestracja: 02 lip 2021, 14:07
- Imię: Szymon
- Moje auto: S6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 5.2 435KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Lublin
Re: Problem podczas zapalania samochodu , na ciepłym silniku (Tylko)
Z nagrania tak to ciężko cokolwiek ocenić szczerze mówiąc
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 13
- Rejestracja: 03 wrz 2022, 23:03
- Imię: Arkadiusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
Re: Problem podczas zapalania samochodu , na ciepłym silniku (Tylko)
Rozumiem bo mi chodziło o to stukanie co słychać. Przyłożyłem do ucha i pompy śrubokręt w celu słyszenia stuków . Stara pompa chodzi jak pompa a tamta ma metaliczne stuki . A problem w stałej był gdzie ta „sprężyna „ jest śmierdziało paliwem a według majstra nie powinno i po wymianie cały olej już nie śmierdział paliwem . A jak tryski sa umieszczone ? W sensie czy te 4 sa po prawie stronie 1-4 w stronę jazdy ? Czy na starej pompie ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 416
- Rejestracja: 02 lip 2021, 14:07
- Imię: Szymon
- Moje auto: S6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 5.2 435KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Lublin
Re: Problem podczas zapalania samochodu , na ciepłym silniku (Tylko)
Wtryski 1-4 są po stronie pasażera
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 13
- Rejestracja: 03 wrz 2022, 23:03
- Imię: Arkadiusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
Re: Problem podczas zapalania samochodu , na ciepłym silniku (Tylko)
Rozumiem , czyli pompa nie może być bo właśnie po tej stornie jest właśnie ta Ridex co tak chodzi.
Jak można teraz zdiagnozować te wtryskiwacze który zepsuty jest ?
Jak można teraz zdiagnozować te wtryskiwacze który zepsuty jest ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 416
- Rejestracja: 02 lip 2021, 14:07
- Imię: Szymon
- Moje auto: S6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 5.2 435KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Lublin
Re: Problem podczas zapalania samochodu , na ciepłym silniku (Tylko)
Nie można. Trzeba by sprawdzić je na maszynie, chyba nikt w Polsce nie ma maszyny do sprawdzenia tych wtrysków pod ciśnieniem większym niż 15-20 bar, a najlepiej jest je testować w okolicach 100 bar. Co do pompy to żeby się upewnić możesz zrobić log dynamiczny grupy 140, jak robi się logi dynamiczne znajdziesz na forum