Castrol, oczywiście pełny syntetyk.
Jeśli ktoś mówi, że jego V`ka nie bierze oleju od wymiany do wymiany to kłamie.
Normalna eksploatacja 0.2-0.3 litra na 1000km, upalanie np. tor to około 0.5 do 1l po takiej dwudniowej jeździe.
Ciekawa sytuacja była 13.04 na ślicznej nowej dwupasmowej drodze w kierunku Leśnicy lśniące
A6 C6 4.2 w sedanie. Pan zdziwiony został z tyłu, jeśli miał dobry wzrok, to wyczytał 1.9 tdi na klapie eSki. Przypomne, że C6 4.2 sedan ma katalogowo 6.1 do 100.
Wszystko fajnie, ale chyba go poniosło i zagrał o życie swoje i innych ludzi, bo następne światła przeleciał na bardzo długim czerwonym (ja już prawie stałem na prawym pasie). ZERO pomyślunku, dlatego nie pozdrawiam.
Później w drodze powrotnej tuareg bez oznaczeń, ale w lusterku widziałem jak zostawia sporą czarną chmurę...
W zachodzącym słońcu wyglądał jak Stefan Batory przy wyjściu w morze.
edit: Pytałeś o szyby. Myślałem o tym, ale nie chcę z niego robic bandyckiego wozu, wole go całkowicie seryjnego, niepozornego. Upalne dni mnie nie przerażają, bo po serwisie klimy momentalnie daje 3 stopnie z kratki. Trochę przy tym było zabawy, ale warto

Pozdrawiam