
[ S6+ C4 V8 ] 4.2 manual :) FILMstory str.4
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 18
- Rejestracja: 02 sie 2008, 13:37
- Lokalizacja: Koluszki
- Dawidows89
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 146
- Rejestracja: 21 wrz 2008, 13:26
- Lokalizacja: Białystok
Ja cały czas mam letnie opony :-P W tym roku troche eksperymentowałem i poza sypkim śniegiem na letnich mam zdecydowanie lepsze panowanie nad autem,Awariall pisze:...na wiosnę jak wyjdzie słonko i założysz letnie opony...
Felg innych nie założe, bo to wzór Avusa z rantem produkowany tylko rok specjalnie do modelu S6+ i nigdzie indziej nie występujący. Dlatego mam polerowane ATSy na zbyciu... www.akp.toms001.superhost.pl/ATS
Miny kierowców zdziwionych mocą `1.9 tdi` bezcenne


AEL C4 AEL quattro ... sprzedałem
...jest S6 C4 PLUS 4.2 v8 326km 6gang
![Obrazek]()
DIAGNOSTYKA VAG przed i po kupnie

...jest S6 C4 PLUS 4.2 v8 326km 6gang
DIAGNOSTYKA VAG przed i po kupnie

- tomestus
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 31
- Rejestracja: 13 paź 2008, 10:52
- Imię: Tomasz
- Rocznik: 2013
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Legionowo
Piękne cacko, nie piszesz tylko czy ta moc to nominalna bez turbo. Czy ma jakąś dopałkę?
Ostatnio zmieniony 20 sty 2009, 14:41 przez tomestus, łącznie zmieniany 1 raz.
Marek gdybyś im nie wyklepał, to by do końca wierzyli że to 1.9 tdi :Pmarekwroc pisze:ooo, patrzcie na tego. zostawil rodzine w domu i przyjechal rodzinnym kombi w dieselu - tak zdaje sie mowili moi znajomi widzac wjezdzajace autko na parking do slizgania
Tomestus to normalne wolnossące 4.2 - takie wyjechało z fabryki, więc nie wiem co miałeś na myśli. Moc i osiągi są bez żadnej dopałki. Wycinka z prospektu z 96roku
AEL C4 AEL quattro ... sprzedałem
...jest S6 C4 PLUS 4.2 v8 326km 6gang
![Obrazek]()
DIAGNOSTYKA VAG przed i po kupnie

...jest S6 C4 PLUS 4.2 v8 326km 6gang
DIAGNOSTYKA VAG przed i po kupnie

Bardzo niewieletomestus pisze:Cześć, chodziło mi o to czy i jaką ma turbinę ( jakie ciśnienie doładowania). Jeżeli chodzi o silniki 4.2 jestem jeszcze nie do końca obeznany, a w zasadzie jeszcze niewiele o nich wiem.

To jest wolnossacy silnik bez doladowywania.
PS. Jeszcze raz powtorze.
NIezly Plusik

- mateuszwywial
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 100
- Rejestracja: 27 gru 2008, 08:58
- Lokalizacja: KR,KWI,KBC
[quote="mateuszwywiał""]No ten Plus to jest to, brakuje mi kilka koni czasami,[/quote]
:lol: :lol: :lol: Nie no trochę przesadziłeś :lol: :lol: :lol:
Mój szerszeń lata jak szalony,a w twoim koników brakuje :mrgreen:
Może się wymienimy na jakiś miesiąc :?:
:mrgreen:
:lol: :lol: :lol: Nie no trochę przesadziłeś :lol: :lol: :lol:
Mój szerszeń lata jak szalony,a w twoim koników brakuje :mrgreen:
Może się wymienimy na jakiś miesiąc :?:

Ostatnio zmieniony 15 mar 2009, 13:52 przez Pelu, łącznie zmieniany 1 raz.
Przesiadłeś się z diesla, więc pewnie ci to nie przeszkadza, ale jak ja miałem okazję się przejechać s6+ to doszedłem do wniosku, że to auto ma jedną wadę (oczywiście w moim podejściu) 6 biegową skrzynie. Może dlatego takie miałem odczucie, bo też normalnie jeżdżę dieslem, ale aby dynamicznie przyspieszyć tym autem, to trzeba mieć głowę na karku by opanować zmianę pierwszych 3 biegów i jeszcze mieć wszystko pod kontrolą na drodze. Ty jak widzę jesteś spokojnym kierowcą, który lubi mieć zapas mocy przy wyprzedzaniu, nie uważasz, że skrzynia (manual) wygodniejsza była by 5 biegówka?
Jak jechałem tym autem w mieście, to teoretycznie biegów 2 i 4 mogło by nie być.
Audi przy budowie auta, chyba doszło do wniosku, że użytkownicy tych samochodów to w 99% ludzie, którzy cały czas korzystają z dostępnej mocy i każde światełka traktują jako przyjemność rozpędzania się autem mającym pod maską 290hp. Owszem sprint do setki przyprawia o motyle w brzuchu, ale jak dla mnie skrzynia 5 biegowa była by troszkę wygodniejsza przy normalnej jeździe, a automat to już w ogóle bajka.
Jak jechałem tym autem w mieście, to teoretycznie biegów 2 i 4 mogło by nie być.
Audi przy budowie auta, chyba doszło do wniosku, że użytkownicy tych samochodów to w 99% ludzie, którzy cały czas korzystają z dostępnej mocy i każde światełka traktują jako przyjemność rozpędzania się autem mającym pod maską 290hp. Owszem sprint do setki przyprawia o motyle w brzuchu, ale jak dla mnie skrzynia 5 biegowa była by troszkę wygodniejsza przy normalnej jeździe, a automat to już w ogóle bajka.
Pelu to nie moje słowa zacytowałeś 
Ja bym z chęcią dodał i 7 bieg, wtedy przy 170 bym miał 2000rpm i spalanie 9litrów. Masz rację- zmiana 1-2-3 wymaga troszkę praktyki, ale to auto było typowo przygotowane pod konkurencje merca amg i bmw m z tamtego rocznika. 1bieg - 60, dwójka 120
. Na codzień bardzo często jade w systemie 1-3-5, bo auto jest na tyle elastyczne, by w tłocznym wrocławiu pominąc biegi 2 i 4. Automat przepadł u mnie z jednego powodu (pomijając to, że fabrycznie w S6 PLUS C4 w ogóle nie był dostępny) automaty lat 90-tych były jeszcze mało dopracowane i zabierały sporo wigoru - S6 C4 avant 4.2 290km automat 7.3 do setki, S6 PLUS C4 avant 4.2 326km manual 5.7 do setki. Przy wartościach poniżej 8 sekund każde pół sekundy jest bardzo odczuwalne, a ja wyszedłem z założenia, że skoro auto ma mi palic około 20 litrów w mieście, to niech chociaż jedzie 
Zalega mi jeszcze ECU od s6+ 326km, ale narazie trzymam, bo był produkowany tylko rok, a ponoc czasem potrafi się zepsuc. Niemcy się o niego zabijają, bo ze zwykłej 290km robi 326 jak w plusie
![Obrazek]()

6-cio biegowa skrzynia to napewno nie wada. Auto fabrycznie nie ma ogranicznika, jak sobie wyobrażasz 280km/h na piątym biegu?John pisze:Przesiadłeś się z diesla, więc pewnie ci to nie przeszkadza, ale jak ja miałem okazję się przejechać s6+ to doszedłem do wniosku, że to auto ma jedną wadę (oczywiście w moim podejściu) 6 biegową skrzynie. Może dlatego takie miałem odczucie, bo też normalnie jeżdżę dieslem, ale aby dynamicznie przyspieszyć tym autem, to trzeba mieć głowę na karku by opanować zmianę pierwszych 3 biegów i jeszcze mieć wszystko pod kontrolą na drodze. Ty jak widzę jesteś spokojnym kierowcą, który lubi mieć zapas mocy przy wyprzedzaniu, nie uważasz, że skrzynia (manual) wygodniejsza była by 5 biegówka?
Jak jechałem tym autem w mieście, to teoretycznie biegów 2 i 4 mogło by nie być.
Audi przy budowie auta, chyba doszło do wniosku, że użytkownicy tych samochodów to w 99% ludzie, którzy cały czas korzystają z dostępnej mocy i każde światełka traktują jako przyjemność rozpędzania się autem mającym pod maską 290hp. Owszem sprint do setki przyprawia o motyle w brzuchu, ale jak dla mnie skrzynia 5 biegowa była by troszkę wygodniejsza przy normalnej jeździe, a automat to już w ogóle bajka.



Zalega mi jeszcze ECU od s6+ 326km, ale narazie trzymam, bo był produkowany tylko rok, a ponoc czasem potrafi się zepsuc. Niemcy się o niego zabijają, bo ze zwykłej 290km robi 326 jak w plusie

AEL C4 AEL quattro ... sprzedałem
...jest S6 C4 PLUS 4.2 v8 326km 6gang
![Obrazek]()
DIAGNOSTYKA VAG przed i po kupnie

...jest S6 C4 PLUS 4.2 v8 326km 6gang
DIAGNOSTYKA VAG przed i po kupnie

- mateuszwywial
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 100
- Rejestracja: 27 gru 2008, 08:58
- Lokalizacja: KR,KWI,KBC
Zgadzam się w 100 % z toms001, 6-cio biegowa skrzynia to napewno nie wada, sam mam taką skrzynie i jestem z niej naprawde zadowolony, silnik jest tak elastyczny i przy oszczędnej jeździe nie trzeba używać wszystkich biegów a jak chce sie troszeczke poszalec to przyspieszenie jest rewelacyjne. U mnie 6.1 do setki.
Pozdrawiam
Pozdrawiam