Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ S6+ C4 V8 ] 4.2 manual :) FILMstory str.4

Prezentacja w/w aut.
ODPOWIEDZ
marcins237
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 02 sie 2008, 13:37
Lokalizacja: Koluszki

Post autor: marcins237 » 19 sty 2009, 22:25

1.9TDI z niespodzianką pod maską <ok> zajefajna furka :mrgreen:

Awatar użytkownika
Dawidows89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 146
Rejestracja: 21 wrz 2008, 13:26
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Dawidows89 » 20 sty 2009, 00:18

heh pewnie juz nie jeden chlopak w oratlione sie zdziwił swoja beemka :)(oczywiscie nie obrazajac kierowcow bmw)

Awatar użytkownika
toms001
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 169
Rejestracja: 15 cze 2008, 22:53
Lokalizacja: WROCŁAW
Kontakt:

Post autor: toms001 » 20 sty 2009, 13:15

Awariall pisze:...na wiosnę jak wyjdzie słonko i założysz letnie opony...
Ja cały czas mam letnie opony :-P W tym roku troche eksperymentowałem i poza sypkim śniegiem na letnich mam zdecydowanie lepsze panowanie nad autem,
Felg innych nie założe, bo to wzór Avusa z rantem produkowany tylko rok specjalnie do modelu S6+ i nigdzie indziej nie występujący. Dlatego mam polerowane ATSy na zbyciu... www.akp.toms001.superhost.pl/ATS

Miny kierowców zdziwionych mocą `1.9 tdi` bezcenne ;-) . Mój mistrz do tej pory to A6 C6 4.2 fsi w sedanie ze swoim katalogowym 6.1 do setki. Na każdych światlach 1-2 długości w tyle za starym parchem ;).
AEL C4 AEL quattro ... sprzedałem :(
...jest S6 C4 PLUS 4.2 v8 326km 6gang
Obrazek
DIAGNOSTYKA VAG przed i po kupnie ;)

Awatar użytkownika
tomestus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 31
Rejestracja: 13 paź 2008, 10:52
Imię: Tomasz
Rocznik: 2013
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: tomestus » 20 sty 2009, 14:41

Piękne cacko, nie piszesz tylko czy ta moc to nominalna bez turbo. Czy ma jakąś dopałkę?
Ostatnio zmieniony 20 sty 2009, 14:41 przez tomestus, łącznie zmieniany 1 raz.

_Marek_

Post autor: _Marek_ » 20 sty 2009, 14:41

ooo, patrzcie na tego. zostawil rodzine w domu i przyjechal rodzinnym kombi w dieselu - tak zdaje sie mowili moi znajomi widzac wjezdzajace autko na parking do slizgania ;-)

Awatar użytkownika
toms001
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 169
Rejestracja: 15 cze 2008, 22:53
Lokalizacja: WROCŁAW
Kontakt:

Post autor: toms001 » 31 sty 2009, 19:30

marekwroc pisze:ooo, patrzcie na tego. zostawil rodzine w domu i przyjechal rodzinnym kombi w dieselu - tak zdaje sie mowili moi znajomi widzac wjezdzajace autko na parking do slizgania ;-)
Marek gdybyś im nie wyklepał, to by do końca wierzyli że to 1.9 tdi :P


Tomestus to normalne wolnossące 4.2 - takie wyjechało z fabryki, więc nie wiem co miałeś na myśli. Moc i osiągi są bez żadnej dopałki. Wycinka z prospektu z 96roku
Obrazek
AEL C4 AEL quattro ... sprzedałem :(
...jest S6 C4 PLUS 4.2 v8 326km 6gang
Obrazek
DIAGNOSTYKA VAG przed i po kupnie ;)

Awatar użytkownika
tomestus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 31
Rejestracja: 13 paź 2008, 10:52
Imię: Tomasz
Rocznik: 2013
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: tomestus » 01 lut 2009, 12:23

Cześć, chodziło mi o to czy i jaką ma turbinę ( jakie ciśnienie doładowania). Jeżeli chodzi o silniki 4.2 jestem jeszcze nie do końca obeznany, a w zasadzie jeszcze niewiele o nich wiem.

_Wojtek_

Post autor: _Wojtek_ » 01 lut 2009, 13:48

tomestus pisze:Cześć, chodziło mi o to czy i jaką ma turbinę ( jakie ciśnienie doładowania). Jeżeli chodzi o silniki 4.2 jestem jeszcze nie do końca obeznany, a w zasadzie jeszcze niewiele o nich wiem.
Bardzo niewiele ;-)
To jest wolnossacy silnik bez doladowywania.

PS. Jeszcze raz powtorze.
NIezly Plusik <ok>

Awatar użytkownika
mateuszwywial
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 100
Rejestracja: 27 gru 2008, 08:58
Lokalizacja: KR,KWI,KBC

Post autor: mateuszwywial » 12 mar 2009, 21:05

No ten Plus to jest to, brakuje mi kilka koni czasami, sprzydałbymi sie taki. Ale nie jest źle. Z tym 1.9 jak sie czułes jak jeździłeś nim ? Ja nie odklejałem u siebie 4.2 i czasami widze jakieś dziwne śmiechy w lusterku, chyba myślą że to jest tylko imitacja, no ale niech sobie myślą co chcą :)

Awatar użytkownika
Pelu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 34
Rejestracja: 07 mar 2009, 16:39
Lokalizacja: Bieszczady

Post autor: Pelu » 13 mar 2009, 11:11

[quote="mateuszwywiał""]No ten Plus to jest to, brakuje mi kilka koni czasami,[/quote]

:lol: :lol: :lol: Nie no trochę przesadziłeś :lol: :lol: :lol:

Mój szerszeń lata jak szalony,a w twoim koników brakuje :mrgreen:

Może się wymienimy na jakiś miesiąc :?: <ok> :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 15 mar 2009, 13:52 przez Pelu, łącznie zmieniany 1 raz.

John
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 182
Rejestracja: 22 sty 2009, 16:33
Lokalizacja: Kraków

Post autor: John » 13 mar 2009, 12:48

Przesiadłeś się z diesla, więc pewnie ci to nie przeszkadza, ale jak ja miałem okazję się przejechać s6+ to doszedłem do wniosku, że to auto ma jedną wadę (oczywiście w moim podejściu) 6 biegową skrzynie. Może dlatego takie miałem odczucie, bo też normalnie jeżdżę dieslem, ale aby dynamicznie przyspieszyć tym autem, to trzeba mieć głowę na karku by opanować zmianę pierwszych 3 biegów i jeszcze mieć wszystko pod kontrolą na drodze. Ty jak widzę jesteś spokojnym kierowcą, który lubi mieć zapas mocy przy wyprzedzaniu, nie uważasz, że skrzynia (manual) wygodniejsza była by 5 biegówka?

Jak jechałem tym autem w mieście, to teoretycznie biegów 2 i 4 mogło by nie być.
Audi przy budowie auta, chyba doszło do wniosku, że użytkownicy tych samochodów to w 99% ludzie, którzy cały czas korzystają z dostępnej mocy i każde światełka traktują jako przyjemność rozpędzania się autem mającym pod maską 290hp. Owszem sprint do setki przyprawia o motyle w brzuchu, ale jak dla mnie skrzynia 5 biegowa była by troszkę wygodniejsza przy normalnej jeździe, a automat to już w ogóle bajka.

Awatar użytkownika
MR.A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 962
Rejestracja: 05 sie 2008, 16:43
Imię: Robert
Rocznik: 2014
Moje auto: Q7
Nadwozie: Van
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: MR.A6 » 13 mar 2009, 18:33

No,no...pogratulować 8-)
Forum internetowy a6klub.pl , a8team.pl , audi80.pl

Awatar użytkownika
toms001
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 169
Rejestracja: 15 cze 2008, 22:53
Lokalizacja: WROCŁAW
Kontakt:

Post autor: toms001 » 15 mar 2009, 12:53

Pelu to nie moje słowa zacytowałeś :)

John pisze:Przesiadłeś się z diesla, więc pewnie ci to nie przeszkadza, ale jak ja miałem okazję się przejechać s6+ to doszedłem do wniosku, że to auto ma jedną wadę (oczywiście w moim podejściu) 6 biegową skrzynie. Może dlatego takie miałem odczucie, bo też normalnie jeżdżę dieslem, ale aby dynamicznie przyspieszyć tym autem, to trzeba mieć głowę na karku by opanować zmianę pierwszych 3 biegów i jeszcze mieć wszystko pod kontrolą na drodze. Ty jak widzę jesteś spokojnym kierowcą, który lubi mieć zapas mocy przy wyprzedzaniu, nie uważasz, że skrzynia (manual) wygodniejsza była by 5 biegówka?

Jak jechałem tym autem w mieście, to teoretycznie biegów 2 i 4 mogło by nie być.
Audi przy budowie auta, chyba doszło do wniosku, że użytkownicy tych samochodów to w 99% ludzie, którzy cały czas korzystają z dostępnej mocy i każde światełka traktują jako przyjemność rozpędzania się autem mającym pod maską 290hp. Owszem sprint do setki przyprawia o motyle w brzuchu, ale jak dla mnie skrzynia 5 biegowa była by troszkę wygodniejsza przy normalnej jeździe, a automat to już w ogóle bajka.
6-cio biegowa skrzynia to napewno nie wada. Auto fabrycznie nie ma ogranicznika, jak sobie wyobrażasz 280km/h na piątym biegu? :) Ja bym z chęcią dodał i 7 bieg, wtedy przy 170 bym miał 2000rpm i spalanie 9litrów. Masz rację- zmiana 1-2-3 wymaga troszkę praktyki, ale to auto było typowo przygotowane pod konkurencje merca amg i bmw m z tamtego rocznika. 1bieg - 60, dwójka 120 :). Na codzień bardzo często jade w systemie 1-3-5, bo auto jest na tyle elastyczne, by w tłocznym wrocławiu pominąc biegi 2 i 4. Automat przepadł u mnie z jednego powodu (pomijając to, że fabrycznie w S6 PLUS C4 w ogóle nie był dostępny) automaty lat 90-tych były jeszcze mało dopracowane i zabierały sporo wigoru - S6 C4 avant 4.2 290km automat 7.3 do setki, S6 PLUS C4 avant 4.2 326km manual 5.7 do setki. Przy wartościach poniżej 8 sekund każde pół sekundy jest bardzo odczuwalne, a ja wyszedłem z założenia, że skoro auto ma mi palic około 20 litrów w mieście, to niech chociaż jedzie :)

Zalega mi jeszcze ECU od s6+ 326km, ale narazie trzymam, bo był produkowany tylko rok, a ponoc czasem potrafi się zepsuc. Niemcy się o niego zabijają, bo ze zwykłej 290km robi 326 jak w plusie :)

Obrazek
AEL C4 AEL quattro ... sprzedałem :(
...jest S6 C4 PLUS 4.2 v8 326km 6gang
Obrazek
DIAGNOSTYKA VAG przed i po kupnie ;)

Awatar użytkownika
mateuszwywial
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 100
Rejestracja: 27 gru 2008, 08:58
Lokalizacja: KR,KWI,KBC

Post autor: mateuszwywial » 15 mar 2009, 18:08

Zgadzam się w 100 % z toms001, 6-cio biegowa skrzynia to napewno nie wada, sam mam taką skrzynie i jestem z niej naprawde zadowolony, silnik jest tak elastyczny i przy oszczędnej jeździe nie trzeba używać wszystkich biegów a jak chce sie troszeczke poszalec to przyspieszenie jest rewelacyjne. U mnie 6.1 do setki.
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
toms001
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 169
Rejestracja: 15 cze 2008, 22:53
Lokalizacja: WROCŁAW
Kontakt:

Post autor: toms001 » 24 mar 2009, 09:36

W weekend miałem wene i zmontowałem taki oto filmik:



Miłego oglądania :)
AEL C4 AEL quattro ... sprzedałem :(
...jest S6 C4 PLUS 4.2 v8 326km 6gang
Obrazek
DIAGNOSTYKA VAG przed i po kupnie ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja