Siema, mam A6 C6 polifta 2009r. Miałem w nim fotele w full wersji (grzanie, elektryka, podśwetlenie i pamięć) wszystko sprawne, ale były to zwykłe placki które postanowiłem wymienić na sporty.
Kupiłem na oddzielnych aukcjach stelaże foteli i na innych pokrycie. Przełożyłem kabelkologię ze starych foteli. Po złożeniu fotel kierowcy działa a w fotelu pasażera nie działa grzanie i czujnik zajętości fotela pokazuje cały czas "zajęte" i trzeba zapiąć pas.
Pytania:
-czy są różnice we wtyczkach od grzania fotela pasażera przedlift (pokrycie siedzenia wraz z matami) a polift (instalacja w aucie)?
-czy przedlift i polift miał tak samo podłączony czujnik zajętości fotela?
Sprzedawcy zarzekali się, że wszystko działało wcześniej. Jak coś mam maty na podmianę i czujnik zajętości fotela też.
Błędów brak na kompie.
Różnice okablowania foteli przed i polift (grzanie i czujnik zajętości).
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 51
- Rejestracja: 18 mar 2021, 08:27
- Imię: Jakub
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2010
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
Re: Różnice okablowania foteli przed i polift (grzanie i czujnik zajętości).
Ok, już wszystko działa. Problem był wręcz śmieszny- identyczne wtyczki w instalacji fotela od czujnika zajętości i maty grzejnej pleców- podłączyłem odwrotnie. Po podmianie ogrzewanie zaczęło działać. Czujnik niestety nie. Niby pokazywał właściwą oporność, ale po wyjęciu okazało się, że prąd grzania fizycznie go przepalił. Na szczęście miałem go w zapasie i po podmianie wszystko działa. Do wymiany wystarczy tylko odpiąć mocowanie obicia siedziska (podłużna czarna listwa od tyłu fotela, przecisnąć ją między oparciem i siedziskiem, a następnie odpiąć kilka kółek mocowania obicia do pianki przy pomocy szczypców. Podmiana czujnika i składamy w odwrotnej kolejności.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga