Siema, mam A6 C6 polifta 2009r. Miałem w nim fotele w full wersji (grzanie, elektryka, podśwetlenie i pamięć) wszystko sprawne, ale były to zwykłe placki które postanowiłem wymienić na sporty.
Kupiłem na oddzielnych aukcjach stelaże foteli i na innych pokrycie. Przełożyłem kabelkologię ze starych foteli. Po złożeniu fotel kierowcy działa a w fotelu pasażera nie działa grzanie i czujnik zajętości fotela pokazuje cały czas "zajęte" i trzeba zapiąć pas. 
Pytania:
-czy są różnice we wtyczkach od grzania fotela pasażera przedlift (pokrycie siedzenia wraz z matami) a polift (instalacja w aucie)?
-czy przedlift i polift miał tak samo podłączony czujnik zajętości fotela? 
Sprzedawcy zarzekali się, że wszystko działało wcześniej. Jak coś mam maty na podmianę i czujnik zajętości fotela też.
Błędów brak na kompie.
			
			
									
									
						Różnice okablowania foteli przed i polift (grzanie i czujnik zajętości).
- 
				
				KubaA6C6
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 66
 - Rejestracja: 18 mar 2021, 08:27
 - Imię: Jakub
 - Rocznik: 2016
 - Moje auto: A6 C7
 - Nadwozie: Avant
 - Silnik: 3.0 TDI 272KM
 - Napęd: Quattro
 - Skrzynia: S-tronic
 - Paliwo: Diesel
 - Lokalizacja: Łódź
 
Re: Różnice okablowania foteli przed i polift (grzanie i czujnik zajętości).
Ok, już wszystko działa. Problem był wręcz śmieszny- identyczne wtyczki w instalacji fotela od czujnika zajętości i maty grzejnej pleców- podłączyłem odwrotnie. Po podmianie ogrzewanie zaczęło działać. Czujnik niestety nie. Niby pokazywał właściwą oporność, ale po wyjęciu okazało się, że prąd grzania fizycznie go przepalił. Na szczęście miałem go w zapasie i po podmianie wszystko działa. Do wymiany wystarczy tylko odpiąć mocowanie obicia siedziska (podłużna czarna listwa od tyłu fotela, przecisnąć ją między oparciem i siedziskiem, a następnie odpiąć kilka kółek mocowania obicia do pianki przy pomocy szczypców. Podmiana czujnika i składamy w odwrotnej kolejności.
			
			
									
									
						
							







