Audi A6 40TDI 204KM
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 17
- Rejestracja: 04 sty 2020, 23:32
- Imię: Piotr
- Rocznik: 2019
- Moje auto: A6 C8
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: DDVB 3.0 286 KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wielkopolska
Re: Audi A6 40TDI 204KM
Laser LIDAR był montowany tylko w autach z 2018 roku. Z jakichś powodów funkcjonalnych i patentowych zrezygnowano z niego. Auta wyposażone w LIDAR mają czynne spryskiwanie tego prostokąta, inne mają pustą zaślepkę. Przed akcją serwisową u wielu kierowców ten spryskiwacz był powodem opróżniania się zbiornika płynu do spryskiwaczy w kilka dni.
Nie ma żadnych realnych zalet aut z pierwszego okresu produkcji z LIDAREM nad tymi bez. Chyba nawet te późniejsze generują znacznie mniej błędów asystentów.
Nie ma żadnych realnych zalet aut z pierwszego okresu produkcji z LIDAREM nad tymi bez. Chyba nawet te późniejsze generują znacznie mniej błędów asystentów.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 5
- Rejestracja: 20 sty 2021, 10:39
- Imię: Rafal
- Rocznik: 2019
- Moje auto: A6 C8
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: DDVB 3.0 286 KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: Audi A6 40TDI 204KM
Koledzy! Objawił się taki oto klekot na zimnym silniku. Po rozgrzaniu jest wszystko ok. Świeżo po przeglądzie na 60 tyś. Problem pojawił się już kilka dni przed przeglądem i objawia się nieregularnie. Oczywiście na przeglądzie nic nie wyszło
Kilka dni z rzędu nic i nagle traktor, później znowu odpala jak należy. Na nagraniu jest to bardziej donośne niż w rzeczywistości, ale słuchać bardzo wyraźnie.
Pomijając dyskomfort przy starcie wszystko jest ok. Samochód odpycha się jak należy.
w załączeniu link z filmikiem zamieszczonym na wetransfer
https://we.tl/t-ypqOtc9LZU

Pomijając dyskomfort przy starcie wszystko jest ok. Samochód odpycha się jak należy.
w załączeniu link z filmikiem zamieszczonym na wetransfer
https://we.tl/t-ypqOtc9LZU
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 52
- Rejestracja: 04 wrz 2021, 19:46
- Imię: Bartek
- Rocznik: 2019
- Moje auto: A6 C8
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BiTDI 313KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Koszalin
Re: Audi A6 40TDI 204KM
Jak widzisz po aktywności na forum, ciężko będzie uzyskać jakąś pomoc. "Niestety" poza 3 osobami na krzyż, które mają/miały z tym modelem jakieś problemy cała reszta jeździ i nawet nie zagląda w takie miejsca.RAOOOO pisze: ↑05 kwie 2022, 12:42Koledzy! Objawił się taki oto klekot na zimnym silniku. Po rozgrzaniu jest wszystko ok. Świeżo po przeglądzie na 60 tyś. Problem pojawił się już kilka dni przed przeglądem i objawia się nieregularnie. Oczywiście na przeglądzie nic nie wyszłoKilka dni z rzędu nic i nagle traktor, później znowu odpala jak należy. Na nagraniu jest to bardziej donośne niż w rzeczywistości, ale słuchać bardzo wyraźnie.
Pomijając dyskomfort przy starcie wszystko jest ok. Samochód odpycha się jak należy.
w załączeniu link z filmikiem zamieszczonym na wetransfer
https://we.tl/t-ypqOtc9LZU
Było kupić BMW 5 G31/G31 - tam więcej usterek i o pomoc łatwiej, forum aż płonie od narzekania na ten model
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 11
- Rejestracja: 25 maja 2021, 15:57
- Imię: MICHAŁ
- Rocznik: 2019
- Moje auto: A6 C8
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 TDI 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
Re: Audi A6 40TDI 204KM
Coś tam nieco klekocze. Nie wiem co; nie pomogę. Z tymi samochodami czasem trzeba jak z jajkiem (dlatego jeżdżę z głośniejszą muzyką i nie szukam problemów - czasem ściszam na szybkie osłuchanie i tyle).
Mi właśnie woła o pierwszy serwis olejowy (wiek: 14 m-cy i przebieg 27K). Ktoś ostatnio miał? Jaki haracz ($)? Przy okazji mam jakieś inny monit o przegląd za 2700 km (na styczeń 2023)- nie wiem co to.
Mam serwis w okolicy (Poznań Ławica), gdzie 2x już byłem z usterkami (m.in. wymiana świecy żarowej, restart usług online itp.).
Mi właśnie woła o pierwszy serwis olejowy (wiek: 14 m-cy i przebieg 27K). Ktoś ostatnio miał? Jaki haracz ($)? Przy okazji mam jakieś inny monit o przegląd za 2700 km (na styczeń 2023)- nie wiem co to.
Mam serwis w okolicy (Poznań Ławica), gdzie 2x już byłem z usterkami (m.in. wymiana świecy żarowej, restart usług online itp.).
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 10
- Rejestracja: 27 wrz 2020, 17:46
- Imię: Nul
- Rocznik: 2021
- Moje auto: Inne
- Nadwozie: Inne
- Silnik: 4.2 360KM
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Brak
- Paliwo: Brak
- Lokalizacja: Wa
Re: Audi A6 40TDI 204KM
Jako ciekawostkę powiem (bo nie wiem czy było), że po ostatniej wizycie w serwisie i dużej aktualizacji oprogramowania (bo padła mi nawigacja) android auto w telefonie mi 9t pro zaczął działać bezprzewodowo w pełnym zakresie, co jest dla mnie miłym zaskoczeniem 

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 25 maja 2022, 10:57
- Imię: Włodek
- Rocznik: 2018
- Moje auto: A6 C8
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Radonie
Re: Audi A6 40TDI 204KM
Czy mógłbyś napisać w jakim serwisie? Ja dzwoniłem do Krotoskiego w Wolicy i twierdzą, że nie ma takiej aktualizacji. Jeśli możesz to napisz coś więcej o swoim samochodzie tutaj lub na priv żebym mógł się na coś powołać.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 21 lip 2021, 19:15
- Imię: cezary
- Rocznik: 2018
- Moje auto: A6 C8
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wawa
Re: Audi A6 40TDI 204KM
Z tym Twoim serwisem to wygląda na to ze olej i filtr ci zmienią a pozostała część przeglądu będzie ok 30k km. U mnie tak było, w styczniu wymiana oleju plus jakieś tam filtry chyba od klimy też a teraz właśnie jadę na resztę między innymi wymiana oleju w skrzyni biegów / przebieg 67k km.misiek_sz pisze: ↑07 kwie 2022, 10:23Coś tam nieco klekocze. Nie wiem co; nie pomogę. Z tymi samochodami czasem trzeba jak z jajkiem (dlatego jeżdżę z głośniejszą muzyką i nie szukam problemów - czasem ściszam na szybkie osłuchanie i tyle).
Mi właśnie woła o pierwszy serwis olejowy (wiek: 14 m-cy i przebieg 27K). Ktoś ostatnio miał? Jaki haracz ($)? Przy okazji mam jakieś inny monit o przegląd za 2700 km (na styczeń 2023)- nie wiem co to.
Mam serwis w okolicy (Poznań Ławica), gdzie 2x już byłem z usterkami (m.in. wymiana świecy żarowej, restart usług online itp.).
Dodano po 46 minutach 1 sekundzie:
Przydała by się informacja na ogólnym bo ja też jestem zainteresowany
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 10
- Rejestracja: 27 wrz 2020, 17:46
- Imię: Nul
- Rocznik: 2021
- Moje auto: Inne
- Nadwozie: Inne
- Silnik: 4.2 360KM
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Brak
- Paliwo: Brak
- Lokalizacja: Wa
Re: Audi A6 40TDI 204KM
Aktualizacja softu miała miejsce ok. ~20-25.04.2022 r. Pojechałem z usterką niedziałajacego aktywnego tempomatu, a tak naprawdę aktywny tempomat nie działał, bo się "posypała" nawigacja. Jak zostało mi wytłumaczone, zostało zaktualizowane oprogramowanie (do najnowszego). Od teraz telefon MI 9T PRO z włączonymi WIFI i BLUETOOTH działa całkowicie bezprzewodowo. Do szczęścia brakuje funkcjonalności z Iphone, że z poziomu samochodu jestem w stanie uruchamiać poszczególne aplikacje - niestety w Androidzie wciąż muszę najpierw włączyć aplikacje w telefonie, a następnie nią sterować z poziomu samochodu.
Samochód to Audi A6 C8 AVANT, wyprodukowano mniej więcej ~12.2020 r., zarejestrowane na początku 2021 r.
Usługa wykonana w Audi Okęcie Warszawa.
Samochód to Audi A6 C8 AVANT, wyprodukowano mniej więcej ~12.2020 r., zarejestrowane na początku 2021 r.
Usługa wykonana w Audi Okęcie Warszawa.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 414
- Rejestracja: 29 cze 2010, 06:24
- Imię: Karol
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.6 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: Audi A6 40TDI 204KM
Potwierdzam.
Jeżdziłem trochę tymi C8 i mocno się zawiodłem.
Wykończenie i twałość ma wiele do życzenia.
Wolałbym już E- trona na prąd.
Ale w polsce z elektromobilnością będzie jak z nowymi drogami,
może za kolejne trzydzieści lat

- jacob
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 437
- Rejestracja: 08 wrz 2012, 16:30
- Imię: Kuba
- Rocznik: 2009
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: MIELEC
Re: Audi A6 40TDI 204KM
I dzięki Bogu.


-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 36
- Rejestracja: 08 wrz 2021, 18:31
- Imię: Robert
- Rocznik: 2021
- Moje auto: A6 C8
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Audi A6 40TDI 204KM
Android auto uwag kilka. Otóż wybrałem się rupieciem w dłuższą wycieczkę, jechałem na mapach googla, yanosiku (w Polsce) i słuchałem (a raczej usiłowałem słuchać) Spotify i tak: yanosik działał w sumie bez zastrzeżeń, mapa często "nie nadążała" i trzeba było ją "wyśrodkowywać", połączenie zerwało się conajmniej kilka razy i to nawet na kablu. A najciekawszy numer wyciął na Spotify - w pewnym momencie uznał, że - o ile pamiętam komunikat - "trwa ładowanie pliiku" (któy to plik był uprzednio ściągnięty na telefon, potem co minutę dwie puszczał kilka sekund utworu, ale jednocześnie radio grało w najlepsze i nijak nie dało się z tym nic zrobić, dopiero, kiedy wysiadłem z auta, to telefon zaczął grać w najlepsze i po ponownym połączeniu zaczął grać prawidłowo. A już szczytem wszystkiego okazała się aktualizacja, która nastąpiła po powrocie, wskutek której auto zgubilo ustawienia telefonu..... Dodam, że jeździłem jakiś czas temu volvo S90 i tam połączenie z telefonem jest perfekcyjne, nie zrywa połączeń telefonicznych podczas uruchamiania samochodu (w audi nie ma z tym reguły, czasem działa, czasem udaje, że działa, bo na wyświetlaczu połączenie niby jest, ale nic nie słychać). Czy tylko mój egzemplarz tak ma, czy ktoś jeszcze boryka się z podobnymi problemami?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 10
- Rejestracja: 27 wrz 2020, 17:46
- Imię: Nul
- Rocznik: 2021
- Moje auto: Inne
- Nadwozie: Inne
- Silnik: 4.2 360KM
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Brak
- Paliwo: Brak
- Lokalizacja: Wa
Re: Audi A6 40TDI 204KM
Nie są zbyt stabilne te połączenia. Z mojego doświadczenia niezależnie czy iPhone czy android czy z kablem czy bez. Repertuar działań bardzo różny, te opisane powyżej to jeszcze nie wszystkie
w trasach do 2-3h działa w miarę niezawodnie, a im dłużej tym mniej stabilnie 


-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1
- Rejestracja: 26 lut 2023, 11:29
- Imię: Antek
- Rocznik: 2014
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Audi A6 40TDI 204KM
Czołem Państwu. Czytam temat C8 bo planuję zmienić już swoją C7 na coś nowszego, ale trochę mnie do C8 zniechęciliście - kiedyś mocno odchorowałem nerwowo trzeszczące auto więc dmucham na zimne 
Jazdy próbne C8 zaplanowałem na wiosnę ale w temacie codzienności z danym modelem forum jest najlepsze
Tym bardziej, że auta demonstracyjne są, co wiem z doświadczenia, poprawiane w kwestiach np. montażu wnętrza.
Ale wygląda na to, że nie tylko jak mam problem z ewentualną zamianą.
Mam natomiast kilkuletnie doświadczenie z hybrydowym NX-em a ten temat też wypłynął więc się podzielę - co prawda z poprzednią generacją z ale ze statycznych macanek w salonie widzę, że subiektywne wady tego auta przeniesiono do nowego:
1. Krótkie siedzenia i nieergonomiczne rozplanowanie kierownicy, pedałów i fotela. Nie jestem koszykarzem, 186cm, ale albo prostuję nogi i siedzę za daleko albo trzymam pewnie kierownicę i na dłuższej trasie cierpnie mi noga.
2. "Skóra", którą oklejono kokpit i drzwi wygląda szlachetnie jako nowa, w salonie. Po czasie zaczyna błyszczeć. Im częściej ją wycieram (a widac na niej kurz bardziej nić na klasycznych deskach) tym mocniej świeci i razi skajowatością, podobnie jak kierownica
3. Mały bak, co na autostradzie daje zasięg ledwie 500km. W nowym modelu jest taki sam
4. Sposób mocowania tylnych oparć - do siedziska a nie do nadwozia - na nierównościach te oparcia się trzęsą. Może nie latają ale nie tylko widzę te drgania w lusterku ale i słyszę - boki oparć w miescu dzielenia obite są skórą (?) która przy pocieraniu ich o siebie śmiesznie piszczy
Podkleiłem to ale zostaje świadomość, że te poparcia nie siedzą stabilnie.
Próbowałem natomiast modelu ES po liftingu i co zauważyłem:
1. Trochę za nisko prowadzony dach. Również z przodu robi to wrażenie ciasnoty
2. Ten sam skaj na kokpicie - wolę jednak zwykły, miękki plastik ale poskładane to jest rewelacyjnie. Chyba najlepiej w klasie. Choć jak dla mnie - trochę za dużo "się dzieje" to i tak lepsze to jest od błyszczących plastików w C8
3. Wyciszenie - trochę miałem za duże oczekiwania czytając opinie odnośnie liftingu. Wyciszenie napędu jest dobre choć silnik często pracuje na wysokich obrotach przez co może wydawać się głośny. Wyciszenie szumów powietrza jest między dobre a świetne
ale już hałas z toczenia po różnych nawierzchniach - chyba większy niż w mojej C7.
4. Dla mnie dealbreakerem okazała się praktyczność tego auta a właściwie jej brak - nieskładane tylne oparcie i niemożność przewiezienia rowerów w żaden sposób - producent nie przewiduje montażu belek dachowych ani haka pod platformę rowerową.
Powodzenia.

Jazdy próbne C8 zaplanowałem na wiosnę ale w temacie codzienności z danym modelem forum jest najlepsze

Ale wygląda na to, że nie tylko jak mam problem z ewentualną zamianą.
Mam natomiast kilkuletnie doświadczenie z hybrydowym NX-em a ten temat też wypłynął więc się podzielę - co prawda z poprzednią generacją z ale ze statycznych macanek w salonie widzę, że subiektywne wady tego auta przeniesiono do nowego:
1. Krótkie siedzenia i nieergonomiczne rozplanowanie kierownicy, pedałów i fotela. Nie jestem koszykarzem, 186cm, ale albo prostuję nogi i siedzę za daleko albo trzymam pewnie kierownicę i na dłuższej trasie cierpnie mi noga.
2. "Skóra", którą oklejono kokpit i drzwi wygląda szlachetnie jako nowa, w salonie. Po czasie zaczyna błyszczeć. Im częściej ją wycieram (a widac na niej kurz bardziej nić na klasycznych deskach) tym mocniej świeci i razi skajowatością, podobnie jak kierownica
3. Mały bak, co na autostradzie daje zasięg ledwie 500km. W nowym modelu jest taki sam
4. Sposób mocowania tylnych oparć - do siedziska a nie do nadwozia - na nierównościach te oparcia się trzęsą. Może nie latają ale nie tylko widzę te drgania w lusterku ale i słyszę - boki oparć w miescu dzielenia obite są skórą (?) która przy pocieraniu ich o siebie śmiesznie piszczy

Próbowałem natomiast modelu ES po liftingu i co zauważyłem:
1. Trochę za nisko prowadzony dach. Również z przodu robi to wrażenie ciasnoty
2. Ten sam skaj na kokpicie - wolę jednak zwykły, miękki plastik ale poskładane to jest rewelacyjnie. Chyba najlepiej w klasie. Choć jak dla mnie - trochę za dużo "się dzieje" to i tak lepsze to jest od błyszczących plastików w C8
3. Wyciszenie - trochę miałem za duże oczekiwania czytając opinie odnośnie liftingu. Wyciszenie napędu jest dobre choć silnik często pracuje na wysokich obrotach przez co może wydawać się głośny. Wyciszenie szumów powietrza jest między dobre a świetne

4. Dla mnie dealbreakerem okazała się praktyczność tego auta a właściwie jej brak - nieskładane tylne oparcie i niemożność przewiezienia rowerów w żaden sposób - producent nie przewiduje montażu belek dachowych ani haka pod platformę rowerową.
Powodzenia.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 25 maja 2022, 10:57
- Imię: Włodek
- Rocznik: 2018
- Moje auto: A6 C8
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Radonie
Re: Audi A6 40TDI 204KM
Ja mam sedana 50 tdi z 2019 i nic mi nie trzeszczy jestem bardzo zadowolony. Praktyczność bardzo dobra, celowo wybrałem sedana chodząc najpierw z miarką w salonie. Sedan ma rozkładaną tylną kanapę, otwór na narty, tę samą pojemność bagażnika i bardzo regularny kształt. Jedny problem to wysokie pudła, ale za to dużo wygodniej z małą klapą, no i tylna szyba się nie brudzi, ciszej, mniej pali. Mam 2m, jest duży w srodku, chociaż mniejszy niż Skoda Superb, którą miałem wcześniej.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 23 maja 2023, 20:53
- Imię: Darecki
- Rocznik: 2019
- Moje auto: A6 C8
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.0 V8 560KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: austria
Re: Audi A6 40TDI 204KM
Witam ,mam pytanko czy posiada ktoś instrukcje od a6 c8 byłbym wdzięczny,ieczny pozdrawiam