Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Analiza logi logów A6 C5 2.5TDI 150KM

Diagnostyka VAG
ODPOWIEDZ
fewbit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 08 lis 2020, 15:05
Imię: Jarosław
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Piła

Analiza logi logów A6 C5 2.5TDI 150KM

Post autor: fewbit » 07 maja 2022, 21:26

Witam wszystkich forumowiczów. W aucie jak w temacie powyżej 3000 obr/min robi sie czarna zasłona dymna. Na kanale 11 wyszło że ma problemy z ciśnieniem na turbo. Jak myślicie zapieczone turbo, czy raczej nieszczelny dolot?
LOGI:
http://foto-hosting.pl/img/31/d6/41/31d ... c9fec.jpeg
http://foto-hosting.pl/img/43/8b/dc/438 ... 69bbd.jpeg
http://foto-hosting.pl/img/0d/4b/4d/0d4 ... 329da.jpeg

Awatar użytkownika
sabuk2006
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 670
Rejestracja: 14 mar 2020, 16:16
Imię: Kazimierz
Moje auto: Allroad C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Kłodzko

Re: Analiza logi logów A6 C5 2.5TDI 150KM

Post autor: sabuk2006 » 07 maja 2022, 21:40

fewbit pisze:
07 maja 2022, 21:26
Witam wszystkich forumowiczów. W aucie jak w temacie powyżej 3000 obr/min robi sie czarna zasłona dymna. Na kanale 11 wyszło że ma problemy z ciśnieniem na turbo. Jak myślicie zapieczone turbo, czy raczej nieszczelny dolot?
LOGI:
http://foto-hosting.pl/img/31/d6/41/31d ... c9fec.jpeg
http://foto-hosting.pl/img/43/8b/dc/438 ... 69bbd.jpeg
http://foto-hosting.pl/img/0d/4b/4d/0d4 ... 329da.jpeg
Witam.
Nie znam się aż tak na logach jeśli chodzi o diesel ale wydaje mi się, że turbo bardzo ale to bardzo późno wstaje.
Szukaj nieszczelności w przewodach i sprawdź szczelność całego układu ssącego.
W benzynie podłącza się kompresor w układ ssący i sprawdza szczelność, a jak jest w diesel byś może podobnie.
Chyba w diesel 2.5 są kierownice (nie jestem pewny) mogą być zapieczone, to chyba tyle ale niech się wypowiedzą inne osoby.

Pozdrawiam.

fewbit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 08 lis 2020, 15:05
Imię: Jarosław
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Piła

Re: Analiza logi logów A6 C5 2.5TDI 150KM

Post autor: fewbit » 07 maja 2022, 23:22

Tak są kierownice, pod vag na kanale 11 bs nie widać zamiany ciśnienia, chociaż sztanga pracuje.

Awatar użytkownika
sabuk2006
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 670
Rejestracja: 14 mar 2020, 16:16
Imię: Kazimierz
Moje auto: Allroad C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Kłodzko

Re: Analiza logi logów A6 C5 2.5TDI 150KM

Post autor: sabuk2006 » 08 maja 2022, 13:37

fewbit pisze:
07 maja 2022, 23:22
Tak są kierownice, pod vag na kanale 11 bs nie widać zamiany ciśnienia, chociaż sztanga pracuje.
Witam.
Jak możesz to podmień zawór N75 bo chyba on coś szwankuje.
Pozdrawiam.

fewbit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 08 lis 2020, 15:05
Imię: Jarosław
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Piła

Re: Analiza logi logów A6 C5 2.5TDI 150KM

Post autor: fewbit » 08 maja 2022, 15:29

Zawór N75 sprawny. Podłączyłem strzykawkę pod gruszkę sztangi. Przy dole sztanga podnosi sie dosyć płynnie, potem zatrzymuje się i gwałtownie unosi sie prawie na maksimum, przy tym słychać z gruszki odgłos rozciąganej gumy. Pytanie dla ludzi w temacie, zapieczona sztanga czy twarda ze starości guma w gruszce?

Awatar użytkownika
sabuk2006
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 670
Rejestracja: 14 mar 2020, 16:16
Imię: Kazimierz
Moje auto: Allroad C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Kłodzko

Re: Analiza logi logów A6 C5 2.5TDI 150KM

Post autor: sabuk2006 » 11 maja 2022, 05:28

fewbit pisze:
08 maja 2022, 15:29
Zawór N75 sprawny. Podłączyłem strzykawkę pod gruszkę sztangi. Przy dole sztanga podnosi sie dosyć płynnie, potem zatrzymuje się i gwałtownie unosi sie prawie na maksimum, przy tym słychać z gruszki odgłos rozciąganej gumy. Pytanie dla ludzi w temacie, zapieczona sztanga czy twarda ze starości guma w gruszce?
Witam.
Nadal obstawiam zaworek N75, bo nie działa jak powinien a to wychodzi z logów.
Jego zadaniem jest sterowanie turbiną i zobacz (pierwszy log) jakie masz ciśnienie zadane przez komputer a jakie masz otrzymane.
Zrobisz jak uważasz.
Pozdrawiam.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga