Witam wszystkich forumowiczów. W aucie jak w temacie powyżej 3000 obr/min robi sie czarna zasłona dymna. Na kanale 11 wyszło że ma problemy z ciśnieniem na turbo. Jak myślicie zapieczone turbo, czy raczej nieszczelny dolot?
LOGI:
http://foto-hosting.pl/img/31/d6/41/31d ... c9fec.jpeg
http://foto-hosting.pl/img/43/8b/dc/438 ... 69bbd.jpeg
http://foto-hosting.pl/img/0d/4b/4d/0d4 ... 329da.jpeg
Analiza logi logów A6 C5 2.5TDI 150KM
- sabuk2006
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 736
- Rejestracja: 14 mar 2020, 16:16
- Imię: Kazimierz
- Rocznik: 2001
- Moje auto: Allroad C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 250KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Kłodzko
Re: Analiza logi logów A6 C5 2.5TDI 150KM
Witam.fewbit pisze: ↑07 maja 2022, 21:26Witam wszystkich forumowiczów. W aucie jak w temacie powyżej 3000 obr/min robi sie czarna zasłona dymna. Na kanale 11 wyszło że ma problemy z ciśnieniem na turbo. Jak myślicie zapieczone turbo, czy raczej nieszczelny dolot?
LOGI:
http://foto-hosting.pl/img/31/d6/41/31d ... c9fec.jpeg
http://foto-hosting.pl/img/43/8b/dc/438 ... 69bbd.jpeg
http://foto-hosting.pl/img/0d/4b/4d/0d4 ... 329da.jpeg
Nie znam się aż tak na logach jeśli chodzi o diesel ale wydaje mi się, że turbo bardzo ale to bardzo późno wstaje.
Szukaj nieszczelności w przewodach i sprawdź szczelność całego układu ssącego.
W benzynie podłącza się kompresor w układ ssący i sprawdza szczelność, a jak jest w diesel byś może podobnie.
Chyba w diesel 2.5 są kierownice (nie jestem pewny) mogą być zapieczone, to chyba tyle ale niech się wypowiedzą inne osoby.
Pozdrawiam.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3
- Rejestracja: 08 lis 2020, 15:05
- Imię: Jarosław
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Piła
Re: Analiza logi logów A6 C5 2.5TDI 150KM
Tak są kierownice, pod vag na kanale 11 bs nie widać zamiany ciśnienia, chociaż sztanga pracuje.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3
- Rejestracja: 08 lis 2020, 15:05
- Imię: Jarosław
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Piła
Re: Analiza logi logów A6 C5 2.5TDI 150KM
Zawór N75 sprawny. Podłączyłem strzykawkę pod gruszkę sztangi. Przy dole sztanga podnosi sie dosyć płynnie, potem zatrzymuje się i gwałtownie unosi sie prawie na maksimum, przy tym słychać z gruszki odgłos rozciąganej gumy. Pytanie dla ludzi w temacie, zapieczona sztanga czy twarda ze starości guma w gruszce?
- sabuk2006
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 736
- Rejestracja: 14 mar 2020, 16:16
- Imię: Kazimierz
- Rocznik: 2001
- Moje auto: Allroad C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 250KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Kłodzko
Re: Analiza logi logów A6 C5 2.5TDI 150KM
Witam.fewbit pisze: ↑08 maja 2022, 15:29Zawór N75 sprawny. Podłączyłem strzykawkę pod gruszkę sztangi. Przy dole sztanga podnosi sie dosyć płynnie, potem zatrzymuje się i gwałtownie unosi sie prawie na maksimum, przy tym słychać z gruszki odgłos rozciąganej gumy. Pytanie dla ludzi w temacie, zapieczona sztanga czy twarda ze starości guma w gruszce?
Nadal obstawiam zaworek N75, bo nie działa jak powinien a to wychodzi z logów.
Jego zadaniem jest sterowanie turbiną i zobacz (pierwszy log) jakie masz ciśnienie zadane przez komputer a jakie masz otrzymane.
Zrobisz jak uważasz.
Pozdrawiam.