Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ A6 C5] ÂŚwiatła dzienne

Elektryka
ODPOWIEDZ
dukosz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 273
Rejestracja: 15 maja 2011, 19:13
Lokalizacja: MALAGA/silesia/CdSol

Post autor: dukosz » 14 lis 2014, 22:00

RomanS pisze:
boluss pisze:
Jeszcze tylko muszę wypolerować szkło halogenu, bo troszkę za piaskowane ,ale normalnie homologacje przez szybkę widać...
W praktyce nie masz żadnej bo obie lampy uległy przeróbce: przeciwmgielna- wiadomo co usunąłeś, a dzienna bo jej homologacja nie obejmuje umieszczenia jej wewnatrz innej lampy i poprzedzenia dodatkową (skośną) szybą.
U mnie ten manewr przeszedł....diagnosta chyba z 10 minut leżał przy zderzaku szukając oznaczenia RL...hehe, ale dowód podbił <hura>
wmówiłem mu, że kupiłem takie lampy....ech ci hiszpanie <milczek>
Hiszpania jest piękna....szkoda że tak daleko

Awatar użytkownika
boluss
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 212
Rejestracja: 18 mar 2008, 21:48
Lokalizacja: Świdnica

Post autor: boluss » 15 lis 2014, 08:31

Nie no oczywiście że założę oryginalną klapkę z tyłu. No wiadomo że będą się grzały takiel maki, muszą odprowadzić ciepło od Led-ów, ale raczej nie rozgrzewają się do "czerwoności" <radocha> tylko są ciepłe co w niczym nie przeszkadza. U nas w mieście nie ma problemu ze światłami dziennymi przy przeglądzie. Nikt nie kładzie się pod zderzak i nie sprawdza homologacji. Na pewno jest to bardziej legalne niż montowanie modułów świateł do jazdy dziennej w światłach drogowych, bo na kloszach lamp nie masz też homologacji świateł do jazdy dziennej... Ale każdy robi jak uważa i na swoją odpowiedzialność...

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2092
Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
Imię: Motostacja
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Motostacja pl » 15 lis 2014, 08:47

boluss, wiadomo, jest jak jest :)

Ja tylko napisałem, że akurat homologacją nie musisz sie przejmować bo i tak jej nie ma :)
A krzywdy to raczej nikomu tymi lampami nie zrobisz :)

Ze sprawdzaniem homologacji to i tak jestesmy daleko za murzynami. Wystarczy pojechać nocą na jakąś drogę międzymiastową, to tak z 1/3 aut jeździ na HIDach zamontowanych w zwykłych, niesoczewkowych reflektorach z ryflowaną szybą. Masakra.
Widać to z kilometra a nikt tego nie ściga. I przeglądy też przechodzą :)
Części samochodowe online - Motostacja pl

Awatar użytkownika
Mattez
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 30 gru 2014, 08:03
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki

Post autor: Mattez » 31 mar 2015, 00:43

Witam,

Nie chciało mi się czytać 19 stron, przejrzałem temat pobieżnie i wywnioskowałem, że jest dość duży problem z uruchomieniem świateł dziennych w długich w poliftowych lampach z bi-xenonem. Znalazłem w sieci taki moduł: http://jafra.com.pl/modul-swiatel-do-ja ... xenon.html

Wyjątkowo interesujący jest pewien zapis w opisie produktu: "(...)Moduły Plusowy Bi-Xenon stosuje się w samochodach z reflektorami Bi-Xenonowymi - sterowanie plusem, m.in BMW, Mercedes, Audi, Opel, VW, Renault, Skoda, Volvo itp.
Moduł nie powoduje błędów komputera, deaktywuje przesłonę w Bi-Xenonie(...)"

Myślicie, że da się za pomocą takiego modułu zrobić taki efekt, jak w tej beemce na zdjęciach poglądowych w moim A6?
Every problem is easy... once it's solved.

Awatar użytkownika
mwx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1486
Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań West

Post autor: mwx » 31 mar 2015, 08:41

Da się, ale nie wierzę, że napięcie magicznie ominie cewkę przesłony. Może co najwyżej być dobrze wyprostowane, przez co przesłona nie będzie drgała.

Przeróbka wewnątrz lampy gwarantująca separację przesłony jest bardzo prosta i kosztuje parę groszy (dosłownie) - wystarczy jeden mały przekaźniczek na lampę i masz bezpieczną przesłonę.

Przekaźnik podłączasz tak, żeby rozłączał napięcie na przesłonie gdy postojówki są zgaszone - proste jak konstrukcja cepa. Wtedy możesz sobie pod zasilanie długich podpiąć jakikolwiek moduł obniżający napięcie, gdziekolwiek.

Napięcie do zasilania modułu najlepiej wziąć z pinu TFL (tagfahrlicht - światła dzienne) z przełącznika świateł.

qwerty01
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 515
Rejestracja: 25 gru 2012, 19:02
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Białystok

Post autor: qwerty01 » 12 paź 2015, 18:09

Witam.
Jeżeli zrobię zworę pinu TFL z 56 to światła mijania odpalą się jak włączę zapłon, czy dopiero jak uruchomię silnik? Mam HID'y i nie chcę ich dobijać przy odpalaniu silnika.

Awatar użytkownika
mwx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1486
Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań West

Post autor: mwx » 13 paź 2015, 08:49

Jak wączysz zapłon. Czyli będą gasły podczas kręcenia rozrusznikiem - tego HIDy nie lubią.

Ja chwilę tak miałem, ale szkoda mi było palników i przetwornic. Wykombinowałem żeby użyć modułu opóźniającego załączenie (są takie do głośników Hi-FI), ale zamiast tego zamontowałem w końcu moduł który świeci długimi na 40%.

Awatar użytkownika
Dzidekw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 07 lis 2015, 21:13
Lokalizacja: Legnica

Który moduł?

Post autor: Dzidekw » 01 sty 2016, 13:15

Ostatnio zmieniony 01 sty 2016, 19:16 przez Dzidekw, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
mwx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1486
Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań West

Post autor: mwx » 03 sty 2016, 13:10

Oba robią to samo, oba są polskie, oba są przekombinowane, oba "nie są legalne". Brałbym tańszy <lol>

Awatar użytkownika
grubby_m
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 16 gru 2015, 11:46
Lokalizacja: Kutno

Post autor: grubby_m » 06 sty 2016, 21:00

Witam
Sam jestem przed takim zakupem.
Stawiam na Polski produkt a raczej składany w Polsce :)
Szybkość montażu.
Łatwość montażu
Chyba że ktoś potrzebuje bajery typu czujnik zmierzchowy, regulowanie świecenia DRL czy możliwość świateł "poganiaczy"
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez grubby_m, łącznie zmieniany 4 razy.
Audi 80 B4 ABT 2.0 90KM LPG 1994 Sedan
Audi A6 C5 BDV 2.4 170KM 2002 Sedan





Moje Audi B4 ABT LPG

Kliku
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 216
Rejestracja: 25 cze 2011, 17:35
Lokalizacja: Wrocław

Re: [ A6 C5] ÂŚwiatła dzienne

Post autor: Kliku » 26 kwie 2022, 20:52

Mam problem z a6 c5 2004 bixenon. Po zamontowaniu modułu świateł dziennych z allegro mam tzw. cykanie cewek xenonu. Czytałem, że na powrocie do przekaźnika świateł trzeba wlutować diodę prostowniczą. Jaką zastosować ?
Pytanie, w jaki kabel wlutować tą diodę pracowniczą i czy to rozwiąże problem ?
A6c4 AEL Quattro Power by' To JA
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga