Od pewnego czasu posiadam Audi A6 C5 2.4 V6 Quattro w sedanie, które kupiłem z założeniem, że będzie to dobra baza. Docelowo kiedyś ma siąść 2.7 Biturbo lub 4.2 V8 ale zobaczymy co czas pokaże

Przeszukałem już trochę tematów na forum i nie znalazłem jednoznacznego rozwiązania mojego problemu.
Kończą mi się tarcze i klocki z tyłu więc myślałem nad tym, żeby zmienić obecne hamulce na coś mocniejszego. Robię to z myślą o przyszłym swapie silnika. Obecnie posiadam z tyłu tarcze 255mm niewentylowane, a z przodu 288mm. Zdaję sobie sprawę, że raczej najpierw upgrade przodu, a później tył, ale klocki z przodu są praktycznie nowe więc myślę, że wraz z wymianą klocków też będę zmieniał przód na coś mocniejszego.
Na razie rozważam wsadzenie z tyłu tarczy wentylowanych 269mm z S6 C5. Z tego co mi wiadomo do takiej konwersji muszę zmienić zaciski i jarzma. No i tu pojawia się dylemat, czy zestaw z S6 C5 po zmianie wspomnianych elementów będzie plug & play?
Najwięcej problemów mam z doborem zacisków. Czy takie będą odpowiednie? Bo z opisu aukcji wynika, że spasują ale w tytule pojawia się 310mm, a ja chcę 269mm.
https://allegro.pl/oferta/zacisk-hamulc ... 1951067252
Kolejna sprawa to, czy jeżeli zmienię z tyłu zaciski i będzie tłoczek 43mm z tarczą 269mm zamiast 38mm/255mm nie wynikną żadne problemy z proporcjami siły hamowania przód/tył?