Ogólnie auto śmiga, hobbystycznie coś ogarnąłem przy lakierze, bo zacząłem uczyć się sztuk detailingu, więc fura będzie zadbana jeszcze bardziej

Działo się
W sprawach technicznych wygląda to tak:
Maj 2021 - kompletna regeneracja zaciskow przód + klocki textar, wymiana klocków tył textar.
Czerwiec 2021 - serwis klimatyzacji, ale trochę temat rzeka z tym, chyba że po prostu ten typ tak ma... wentylator nowy, działa tylko na 2 biegu. 3 razy wymienialem opornice na sprawdzoną używke.
Ponadto wymieniona chłodnica klimy. Uciekał czynnik i były trzy malutkie punkty rozszczelnienia.
A oryginał wcześniej wytrzymał 18 lat do 2018 roku.

Stuknelo równe 300 000 na liczniku więc wpadł tuż przed wyjazdem na urlop nowy olej z filtrem.
Przed tym aplikowalem powłokę ceramiczną FX protect.
Tania i super łatwa w aplikacji
Jesienią zdecydowałem się na polerke kloszy i zabezpieczenie powłoka, ale koniec końców parę miesięcy później reflektory poszły na przeróbke...
Styczeń 2022
Zaczęło się kiepsko ponieważ lampy wysłane, oj były z nimi przeboje, że szkoda opisywać. Najadłem się nerwów, tym bardziej że podupadlem na zdrowiu, poważna kontuzja kręgosłupa ...
Mimo wszystko conieco było zaplanowane i to już był mus.
Przebieg 312 000
- wymiana rozrządu, olej Meguin 5w40 + filtr oleju + filtr paliwa.
- czyszczenie turbo, wymiana uszczelek kolektorów i turbo,
- zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodniczego + płyn.
Całość zrobione w Czornycustoms.
Do tego odpowietrzenie hamulców maszyną w pobliskim warsztacie.
Borykalem się z problemem czujnika ABS tylnego koła ponieważ sporadycznie świeciła kontrolka i swirowaly hamulce... okazało się po moich wnikliwych oględzinach, że wymiany wymaga łożysko z piasta w lewym tylnym kole.
Stare oryginalne było przegnite w miejscu gdzie wchodził czujnik.
W lutym więc przy pomocy kolegi z pracy wymiana piasty firmy FAG + tarcza kotwiczna.
Z prawej strony narazie jest ok, ale w niedługim czasie też się wymieni.
Dotarly wkoncu na gotowo lampy, założone, zabezpieczylem na nowo powłoką Carpro Dlux.
Soczewki Hella 3", bihalogen z możliwością przejścia na bixenon.
Żarówki tungsram H7 4000k.
Nadal się nie poddaje, dużo rzeczy zdążyłem zrobić sam, ale muszę się cały czas rehabilitowac, bo operacja NFZ za 2 lata...
Do tego muszę się przekwalifikowac
Pozdrawiam
