A6 C5 1.9 TDI - misiekb4
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 214
- Rejestracja: 18 sty 2016, 18:19
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI 110KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zielona Góra
A6 C5 1.9 TDI - misiekb4
Wkoncu się zebrałem by pokazać swoje wymarzone A6
Import własny z DE w styczniu 2017 roku.
Po wielu obejrzanych egzemplarzach w PL wybór padł na znalezienie i ściągnięcie auta z zagranicy.
Zaczęło sie wiec szperanie po niemieckim e-bay'u, mobile.de, w koncu sie utrafiło coś fajnego...
Kilka telefonów, doszło więcej zdjęc na mojego e-maila i decyzja o wyjezdzie po auto prawie na drugi koniec Niemiec, hehe
Auto przywleczone niemal spod samej Kolonii, rzecz jasna od osoby prywatnej
Dwóch właścicieli w Niemczech, w sumie z jednej rodziny
Przebieg przy zakupie 236 500 km. Udokumentowane w książeczce do 2010, reszta na świstkach do roku 2016.
Dwa kluczyki z pilotem + serwisowy + kod immobilisera.
Wersja- sedan
Rocznik- 2000
Silnik- AVG 110 KM
Skrzynia- manualna 5-biegow EEN
Kolor lakieru- LZ4V
Z wyposażenia :
- Półfis nie wylany
- Wspomaganie kierownicy
- Światła przeciwmgłowe
- El. szyby
- El. lusterka + grzanie sprawne
- Fotele standard w kratę + regulacja wysokości i lędźwi(sprawne)
- Dekory srebrne std.
- Klimatyzacja automatyczna 2-strefowa
- Airbag 4x
- 2x podłokietnik
- Centralny zamek
- Domykanie i otwieranie szyb z pilota
- Immobiliser
- Grzane spryskiwacze
- Zamek tylnej klapy otwierany z pilota
- Pełen pakiet oświetlenia wnętrza
- Wszystkie szyby ori audi 2000 rok
Lakier sprawdzany ok, poza przetarciem na tylnym błotniku(zrobione)
Generalnie bardziej stawiałem na stan techniczny niż wyposażenie i najważniejsze że nawet najmniejsza pierdoła jak np sterowanie lusterek, szyb było sprawne
Wszystkie wahacze ori i dobrze się trzymają(jest papier że niektóre były wymienione w 2013).
Podczas jazdy próbnej mile zaskoczenie "jak to idzie" i brak jakichkolwiek błędów na VCDS.
Na zajutrz auto otrzymało pakiet startowy :
- rozrząd INA
- Olej 5w-40 motul
- Płyn chłodniczy
- Wszystkie filtry
Do tej pory zrobione:
- Regeneracja kompresora klimy
- Uszczelka pod deklem, pod miskę
- Wyczyszczona turbina + nowe uszczelki
- Czujnik temperatury oleju hella
- Nowa chłodnica klimy + wentylator
- Amortyzatoty tył meyle
- Łożyska kół przód FAG
- Hamulce przód komplet zimmerman + regeneracja zacisków
- Hamulce tył TRW + regeneracja zacisków + płyn
- Osłony przegubów zewnętrznych spidan + lewy przegub bo stukal przy skręcaniu.
- Rurka odmy komplet wraz z "grzybkiem", bo już olej ciurkiem leciał stamtąd.
- Nowy akumulator fiamm, a siedział jeszcze ori vw audi
Jeszcze może kilka rzeczy, o których zapomniałem.
Wymiana oleju i filtrów standardowo co 12 tys km.
W planach:
- Korekta lakieru i konkretne zabezpieczenie
- Zmiana w przyszłym sezonie felg na 17 (zrobione- ori S-line)
- Zakup nowych opon na sezon letni(zrobione - Fulda sportcontrol2)
- Naprawa regulacji lędźwi, bo się fotel wbija do środka(zrobione)
- Bezpieczne zwiększenie mocy, np jakiś chips
- Może lekka ściema szyb
- Dołożenie tempomatu
- Radio z nawigacją, rns-e, ale myślę też o czymś na androidzie.
Załączam kilka zdjęć na początek i zapraszam do komentowania koledzy i koleżanki
[ Komentarz dodany przez: mat1324: 2018-08-14, 19:36 ]
Edytowałem linki do zdjęć, aby się w ogóle wyświetlały .
[ Dodano: 2018-08-14, 20:32 ]
Mat1324 dzięki za edycję zdjęć.
Kiedyś wstawiłem z imagshack, teraz jakoś na szybko z fotosika i coś nie hulalo, dzięki
[ Dodano: 2018-09-17, 16:52 ]
Nadszedł czas zrobić coś przy zawieszeniu, bo przy wyższych prędkościach przód zaczął bujać na nierownosciach.
Po sprawdzeniu wahaczy wybór padł na łączniki stabilizatora, mimo że miały lekkie pęknięcia gumy i amortyzatory. Tam naprawdę mają świetne drogi, że to spokojnie 18 lat wytrzymało.
Tutaj dobralem takie jak siedziały ori, a więc Sachs 230535 oraz łączniki lemforder 😉
Na koniec auto dostało mycie i poleciałem quick detailerem na szybko 😁
Import własny z DE w styczniu 2017 roku.
Po wielu obejrzanych egzemplarzach w PL wybór padł na znalezienie i ściągnięcie auta z zagranicy.
Zaczęło sie wiec szperanie po niemieckim e-bay'u, mobile.de, w koncu sie utrafiło coś fajnego...
Kilka telefonów, doszło więcej zdjęc na mojego e-maila i decyzja o wyjezdzie po auto prawie na drugi koniec Niemiec, hehe
Auto przywleczone niemal spod samej Kolonii, rzecz jasna od osoby prywatnej
Dwóch właścicieli w Niemczech, w sumie z jednej rodziny
Przebieg przy zakupie 236 500 km. Udokumentowane w książeczce do 2010, reszta na świstkach do roku 2016.
Dwa kluczyki z pilotem + serwisowy + kod immobilisera.
Wersja- sedan
Rocznik- 2000
Silnik- AVG 110 KM
Skrzynia- manualna 5-biegow EEN
Kolor lakieru- LZ4V
Z wyposażenia :
- Półfis nie wylany
- Wspomaganie kierownicy
- Światła przeciwmgłowe
- El. szyby
- El. lusterka + grzanie sprawne
- Fotele standard w kratę + regulacja wysokości i lędźwi(sprawne)
- Dekory srebrne std.
- Klimatyzacja automatyczna 2-strefowa
- Airbag 4x
- 2x podłokietnik
- Centralny zamek
- Domykanie i otwieranie szyb z pilota
- Immobiliser
- Grzane spryskiwacze
- Zamek tylnej klapy otwierany z pilota
- Pełen pakiet oświetlenia wnętrza
- Wszystkie szyby ori audi 2000 rok
Lakier sprawdzany ok, poza przetarciem na tylnym błotniku(zrobione)
Generalnie bardziej stawiałem na stan techniczny niż wyposażenie i najważniejsze że nawet najmniejsza pierdoła jak np sterowanie lusterek, szyb było sprawne
Wszystkie wahacze ori i dobrze się trzymają(jest papier że niektóre były wymienione w 2013).
Podczas jazdy próbnej mile zaskoczenie "jak to idzie" i brak jakichkolwiek błędów na VCDS.
Na zajutrz auto otrzymało pakiet startowy :
- rozrząd INA
- Olej 5w-40 motul
- Płyn chłodniczy
- Wszystkie filtry
Do tej pory zrobione:
- Regeneracja kompresora klimy
- Uszczelka pod deklem, pod miskę
- Wyczyszczona turbina + nowe uszczelki
- Czujnik temperatury oleju hella
- Nowa chłodnica klimy + wentylator
- Amortyzatoty tył meyle
- Łożyska kół przód FAG
- Hamulce przód komplet zimmerman + regeneracja zacisków
- Hamulce tył TRW + regeneracja zacisków + płyn
- Osłony przegubów zewnętrznych spidan + lewy przegub bo stukal przy skręcaniu.
- Rurka odmy komplet wraz z "grzybkiem", bo już olej ciurkiem leciał stamtąd.
- Nowy akumulator fiamm, a siedział jeszcze ori vw audi
Jeszcze może kilka rzeczy, o których zapomniałem.
Wymiana oleju i filtrów standardowo co 12 tys km.
W planach:
- Korekta lakieru i konkretne zabezpieczenie
- Zmiana w przyszłym sezonie felg na 17 (zrobione- ori S-line)
- Zakup nowych opon na sezon letni(zrobione - Fulda sportcontrol2)
- Naprawa regulacji lędźwi, bo się fotel wbija do środka(zrobione)
- Bezpieczne zwiększenie mocy, np jakiś chips
- Może lekka ściema szyb
- Dołożenie tempomatu
- Radio z nawigacją, rns-e, ale myślę też o czymś na androidzie.
Załączam kilka zdjęć na początek i zapraszam do komentowania koledzy i koleżanki
[ Komentarz dodany przez: mat1324: 2018-08-14, 19:36 ]
Edytowałem linki do zdjęć, aby się w ogóle wyświetlały .
[ Dodano: 2018-08-14, 20:32 ]
Mat1324 dzięki za edycję zdjęć.
Kiedyś wstawiłem z imagshack, teraz jakoś na szybko z fotosika i coś nie hulalo, dzięki
[ Dodano: 2018-09-17, 16:52 ]
Nadszedł czas zrobić coś przy zawieszeniu, bo przy wyższych prędkościach przód zaczął bujać na nierownosciach.
Po sprawdzeniu wahaczy wybór padł na łączniki stabilizatora, mimo że miały lekkie pęknięcia gumy i amortyzatory. Tam naprawdę mają świetne drogi, że to spokojnie 18 lat wytrzymało.
Tutaj dobralem takie jak siedziały ori, a więc Sachs 230535 oraz łączniki lemforder 😉
Na koniec auto dostało mycie i poleciałem quick detailerem na szybko 😁
Ostatnio zmieniony 07 sie 2019, 18:00 przez misiekb4, łącznie zmieniany 16 razy.
Chętnie pomogę
Vag-com 3.11 itp.
Audi A6 C5 1,9 tdi AVG
Vag-com 3.11 itp.
Audi A6 C5 1,9 tdi AVG
Fajnie, że ruszyło się coś w temacie C5 , bo myślałem, że jak swoją niedługo wstawię to jakbym wrzucił monetę do kanionu i nie będzie odezwu. Fajna baza do modzenia. Skoro jest w dobrym stanie to tylko dopieścić i można zacząć doposażać lub zmieniać look o ile o to Ci chodzi. Powodzenia i bezawaryjności.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 214
- Rejestracja: 18 sty 2016, 18:19
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI 110KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zielona Góra
Wizualnie zbytnio zmieniać nie planuje. Podoba mi się tak jak jest, jedynie większa felga wpadnie na lato.
Wczoraj uporalem się z nie miłą niespodzianką.
Puszczal wąż od krocca, znajdujący się pomiędzy alternatorem, a pompą wtryskowa.
Niestety musiałem udać się do pobliskiego warsztatu, by to ogarnąć.
Szczęście w nieszczęściu, że w trasie nie wywaliło płynu, tylko w hali garażowej, do tego cały układ chłodzenia zostal przepłukany.
Wkoncu znów silniczek wolny od jakichkolwiek wycieków 😁
W międzyczasie wymiana oświetlenia wnętrza na Led, podświetlenie tablicy ogarnąłem wcześniej na czysty biały kolor 😉
AdixSz śmiało wrzucaj wątek że swoim autem 😉
Wczoraj uporalem się z nie miłą niespodzianką.
Puszczal wąż od krocca, znajdujący się pomiędzy alternatorem, a pompą wtryskowa.
Niestety musiałem udać się do pobliskiego warsztatu, by to ogarnąć.
Szczęście w nieszczęściu, że w trasie nie wywaliło płynu, tylko w hali garażowej, do tego cały układ chłodzenia zostal przepłukany.
Wkoncu znów silniczek wolny od jakichkolwiek wycieków 😁
W międzyczasie wymiana oświetlenia wnętrza na Led, podświetlenie tablicy ogarnąłem wcześniej na czysty biały kolor 😉
AdixSz śmiało wrzucaj wątek że swoim autem 😉
Chętnie pomogę
Vag-com 3.11 itp.
Audi A6 C5 1,9 tdi AVG
Vag-com 3.11 itp.
Audi A6 C5 1,9 tdi AVG
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 214
- Rejestracja: 18 sty 2016, 18:19
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI 110KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zielona Góra
Droga do pracy jest drogą przez mękę dla zawiasu, więc musiałbym się bardzo zastanowić nad obniżeniem, więc póki co zostaje tak jak jest 😉
W październiku ustawiony jestem na mycie detalingowe i zabezpieczenie na zimę konkretnym woskiem 😁
W październiku ustawiony jestem na mycie detalingowe i zabezpieczenie na zimę konkretnym woskiem 😁
Chętnie pomogę
Vag-com 3.11 itp.
Audi A6 C5 1,9 tdi AVG
Vag-com 3.11 itp.
Audi A6 C5 1,9 tdi AVG
- Doc
- Administrator
- Posty: 2672
- Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
misiekb4, git malina.
2007-12-08, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi A6 / A7 w Polsce. Kontakt z redakcją i Multifonika.
Ps: Polecam iParts.pl
Ps: Polecam iParts.pl
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 214
- Rejestracja: 18 sty 2016, 18:19
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI 110KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zielona Góra
Sezon zimowy się zbliża, więc wpadły na alusy ostatecznie opony zimowe. Do tego auto przeszło lekkie odświeżenie w postaci mycia detalingowego i zabezpieczenia nadwozia woskiem.
Ta operacja u kolegi Animal z forum a4.klub, teraz myślę że pięknie się prezentuje i coraz bardziej podoba mi się te auto 😁
Znalazłem też chwilę czasu, by zająć się zapadajacym fotelem kierowcy.
Na szczęście to linki przy mechanizmie się zsunely, przez co silniczek działał, a nic się nie pompowalo przy plecach. Poukladalem to jak należy, teraz już fajnie się siedzi i plecy nie bolą 😉
Chris1987 dzięki za cenne wskazówki
Ta operacja u kolegi Animal z forum a4.klub, teraz myślę że pięknie się prezentuje i coraz bardziej podoba mi się te auto 😁
Znalazłem też chwilę czasu, by zająć się zapadajacym fotelem kierowcy.
Na szczęście to linki przy mechanizmie się zsunely, przez co silniczek działał, a nic się nie pompowalo przy plecach. Poukladalem to jak należy, teraz już fajnie się siedzi i plecy nie bolą 😉
Chris1987 dzięki za cenne wskazówki
Ostatnio zmieniony 14 mar 2019, 18:52 przez misiekb4, łącznie zmieniany 1 raz.
Chętnie pomogę
Vag-com 3.11 itp.
Audi A6 C5 1,9 tdi AVG
Vag-com 3.11 itp.
Audi A6 C5 1,9 tdi AVG
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 214
- Rejestracja: 18 sty 2016, 18:19
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI 110KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zielona Góra
Dzięki za miłe słowo.
W miarę możliwości odlozenia PLN, będę doposazac i dopieszczac 6-teczkę
[ Dodano: 2019-03-14, 18:58 ]
Edit. 14.03.2019
W ostatnim czasie trochę się działo.
Zaczęło się stukanie w zawieszeniu, po niemalych bojach zostały wymienione dolne wahacze, aż w końcu końcówki drążków, z których to hałas się wydobywal.
Jestem zdania że wielowachacz jak jest ori, to naprawdę może znieść wiele, po 261 tyś km dopiero coś się odezwalo. Banany i proste dolne ori zostawiłem sobie na zaś, żeby je zamontować w przyszłości. I polecam jak już ktoś szuka co puka, zdjąć koło i szarpac wszystkimi wahaczami i końcówkami. Bo wielu diagnostów na stacjach nadal nie potrafi zdiagnozować tego zawieszenia.
Nastepnym razem tez zaczne od koncowek drążków, bo te wachacze spokojnie wytrzymaly by jeszcze z rok, dwa. Ps. Nowe rts/febi już tak dobrze dziur nie odbieraja...
Końcówki z drążkami założone TRW.
Po wszystkim ustawiona zbieżność i geometria na gotowo
Przy okazji wymieniony też olej Motul x-clean 5w40 + komplet filtrów.
Zakupiłem na lato felgi ori wzór s-line 17 + nowe opony Fulda sportcontrol 2 , na dniach będą na aucie
Taka przymiarka na szybko.
Poza tym wyczyscilem konkretnie wnętrze przed sezonem i poświęciłem czas na umycie auta, nie tylko cały czas na myjce bezdotykowej hehe
Setup letni
W miarę możliwości odlozenia PLN, będę doposazac i dopieszczac 6-teczkę
[ Dodano: 2019-03-14, 18:58 ]
Edit. 14.03.2019
W ostatnim czasie trochę się działo.
Zaczęło się stukanie w zawieszeniu, po niemalych bojach zostały wymienione dolne wahacze, aż w końcu końcówki drążków, z których to hałas się wydobywal.
Jestem zdania że wielowachacz jak jest ori, to naprawdę może znieść wiele, po 261 tyś km dopiero coś się odezwalo. Banany i proste dolne ori zostawiłem sobie na zaś, żeby je zamontować w przyszłości. I polecam jak już ktoś szuka co puka, zdjąć koło i szarpac wszystkimi wahaczami i końcówkami. Bo wielu diagnostów na stacjach nadal nie potrafi zdiagnozować tego zawieszenia.
Nastepnym razem tez zaczne od koncowek drążków, bo te wachacze spokojnie wytrzymaly by jeszcze z rok, dwa. Ps. Nowe rts/febi już tak dobrze dziur nie odbieraja...
Końcówki z drążkami założone TRW.
Po wszystkim ustawiona zbieżność i geometria na gotowo
Przy okazji wymieniony też olej Motul x-clean 5w40 + komplet filtrów.
Zakupiłem na lato felgi ori wzór s-line 17 + nowe opony Fulda sportcontrol 2 , na dniach będą na aucie
Taka przymiarka na szybko.
Poza tym wyczyscilem konkretnie wnętrze przed sezonem i poświęciłem czas na umycie auta, nie tylko cały czas na myjce bezdotykowej hehe
Setup letni
Ostatnio zmieniony 29 mar 2019, 17:22 przez misiekb4, łącznie zmieniany 1 raz.
Chętnie pomogę
Vag-com 3.11 itp.
Audi A6 C5 1,9 tdi AVG
Vag-com 3.11 itp.
Audi A6 C5 1,9 tdi AVG
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 214
- Rejestracja: 18 sty 2016, 18:19
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI 110KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zielona Góra
Śruby, aż dziwne ale puszczaly bez problemu.
Tylko jedna z lewej strony musiałem wymienić po demontażu zwrotnicy, aby łożysko wymienić, bo trochę się zjechala.
Marzę choć o półskorach, ale to może poczekać.
Myślę o przyciemnieniu szyb, nad jakimś chipsem, co by lepiej się auto zbierało
Tylko jedna z lewej strony musiałem wymienić po demontażu zwrotnicy, aby łożysko wymienić, bo trochę się zjechala.
Marzę choć o półskorach, ale to może poczekać.
Myślę o przyciemnieniu szyb, nad jakimś chipsem, co by lepiej się auto zbierało
Ostatnio zmieniony 02 kwie 2019, 19:58 przez misiekb4, łącznie zmieniany 1 raz.
Chętnie pomogę
Vag-com 3.11 itp.
Audi A6 C5 1,9 tdi AVG
Vag-com 3.11 itp.
Audi A6 C5 1,9 tdi AVG
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 214
- Rejestracja: 18 sty 2016, 18:19
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI 110KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zielona Góra
A6 C5 1.9 TDI - misiekb4
Na jednym kole nie miałem, bo miał połamane mocowanie, więc go nie zakładałem, bo by odpadł.
Ale już od kilku dni jest na swoim miejscu, bo dorwalem nowy za śmieszne pieniądze
Dzięki, powoli coś tam będziemy działać.
[ Dodano: 2019-06-24, 18:58 ]
22.06.2019.
A tym czasem...
Auto dostalo pakiet mycia + woskowanie i pojechaliśmy A6-ka do ślubu
Ostatnio przyszedł czas na wymianę płynu wspomagania przed czym wypłukalem układ.
Zalalem ori płynem VW oraz wymieniłem filtr przeciwpylkowy klimy na węglowy Filtrona.
Wspomaganie ciut lżej chodzi, a jadąc za kimś w korku filtr już nie przepuszcza jakichś zapachów z zewnątrz
Taki szybki screenshot
[ Dodano: 2019-08-17, 21:29 ]
Zaszła mała modyfikacja we wnętrzu, a tym samym dopełnienie, żeby jednak było ori jak fabryka przykazała
Zrezygnowałem z modzenia odbiornika 2din, bo biorąc pod uwagę już sam zakup i zastąpienie dobrych części, musiałbym wydać tyle, co wolę przeznaczyć na co innego...
Radio chorus, przerobione pod aux/usb/bluetooth/karty sd.
W pakiecie regeneracja przycisków, wyświetlacza i naprawiony problem z potencjometrem.
Gra bardzo dobrze, wygląda super i cała konsola jest teraz ori
Jestem zadowolony z przeróbki i polecam, jeśli ktoś chciałby zachować taką oryginalną jednostkę
Sory za jakość zdjęć, ale nie strzelam aparatem, bo nie mam
Przy okazji przerejestrowalem auto oficjalnie na FZ, miasto Zielona Góra, wcześniej był powiat FZI.
Ale już od kilku dni jest na swoim miejscu, bo dorwalem nowy za śmieszne pieniądze
Dzięki, powoli coś tam będziemy działać.
[ Dodano: 2019-06-24, 18:58 ]
22.06.2019.
A tym czasem...
Auto dostalo pakiet mycia + woskowanie i pojechaliśmy A6-ka do ślubu
Ostatnio przyszedł czas na wymianę płynu wspomagania przed czym wypłukalem układ.
Zalalem ori płynem VW oraz wymieniłem filtr przeciwpylkowy klimy na węglowy Filtrona.
Wspomaganie ciut lżej chodzi, a jadąc za kimś w korku filtr już nie przepuszcza jakichś zapachów z zewnątrz
Taki szybki screenshot
[ Dodano: 2019-08-17, 21:29 ]
Zaszła mała modyfikacja we wnętrzu, a tym samym dopełnienie, żeby jednak było ori jak fabryka przykazała
Zrezygnowałem z modzenia odbiornika 2din, bo biorąc pod uwagę już sam zakup i zastąpienie dobrych części, musiałbym wydać tyle, co wolę przeznaczyć na co innego...
Radio chorus, przerobione pod aux/usb/bluetooth/karty sd.
W pakiecie regeneracja przycisków, wyświetlacza i naprawiony problem z potencjometrem.
Gra bardzo dobrze, wygląda super i cała konsola jest teraz ori
Jestem zadowolony z przeróbki i polecam, jeśli ktoś chciałby zachować taką oryginalną jednostkę
Sory za jakość zdjęć, ale nie strzelam aparatem, bo nie mam
Przy okazji przerejestrowalem auto oficjalnie na FZ, miasto Zielona Góra, wcześniej był powiat FZI.
Chętnie pomogę
Vag-com 3.11 itp.
Audi A6 C5 1,9 tdi AVG
Vag-com 3.11 itp.
Audi A6 C5 1,9 tdi AVG
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 12
- Rejestracja: 20 lip 2018, 20:45
- Lokalizacja: Żagań
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga