Witam.
To mamy takie same instalację LPG (2x reduktory STAG- czerwone + barakudy 130Nl) z tym, że ja mam jeszcze na sterowniku Landi Renzo.
Nie będę się rozpisywał (bo to Twój temat) ale jak interesuje Cię to zapraszam
topic101792.html
Pamiętaj, że masz razem 4 sondy, więc musisz wiedzieć którą trzeba ewentualnie wymienić.
Nie wiem jaki masz kod silnika ale sondy:
Grupa 030 - wartości logowane
Grupa 031 - napięcia z sond
1. 1K0 998 262 AB = zestaw napr. sondy lambda (przed katalizatorem) ARE
2. 078 906 265 M = sonda-lambda (przed katalizatorem) ARE
3. 1K0 998 262 Q = zestaw naprawczy do sondy lambda (przed katalizatorem) ARE, BES
4. 030 906 262 L = sonda lambda (przed katalizatorem) ARE, BES
5. 1K0 998 262 F = zestaw napr. sondy lambda (przed katalizatorem) BAS
6. 06A 906 262 BE = sonda-lambda (przed katalizatorem) BAS
7. 1K0 998 262 AB = zestaw napr. sondy lambda (za katalizatorem) ARE
8. 078 906 265 P = sonda-lambda (za katalizatorem) ARE
9. 078 906 265 N = sonda-lambda (za katalizatorem) ARE
10. 1K0 998 262 = zestaw naprawczy do sondy lambda (za katalizatorem) ARE, BES, BAS
11. 078 906 265 T = sonda-lambda (za katalizatorem) ARE, BES, BAS
12. 078 906 265 AA = sonda-lambda (za katalizatorem) ARE, BES, BAS
SONDY
B1 i B2 to są banki (rzędy cylindrów), odpowiednio: B1 - strona pasażera; B2 - strona kierowcy
S1 i S2 to jest wskazanie, która sonda, odpowiednio S1 - przed katalizatorem; S2 - za katalizatorem
Co do numerów, to obie sondy przed katalizatorem mają ten sam numer części.
Logowanie
Grupa 033 - sonda regulacyjna
Grupa 036 - sonda diagnostyczna
Korekta długa to stała dodana (w Vagu VCDS procentowa) do czasu wtrysku, uprzednio wyliczona na podstawie korekty krótkiej, akceptowalna w przedziale +-10% a dla wychodzącej po za +-25% wyskakuje check engine
Korekta krótka to procentowa korekta do czasu wtrysku wyliczona na podstawie odczytów z sondy lambda, prawidłowo powinna oscylować w okolicach 0% i nie przekraczać +-25%.
P/S
Jak będzie jakaś potrzebna pomoc to pytaj, to na swoje możliwości pomogę.
Pozdrawiam.