Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[C4 2.6] falowanie obrotów problem

Silniki benzynowe
Awatar użytkownika
gumisv6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 341
Rejestracja: 02 gru 2008, 19:04
Imię: Tomasz
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI 204KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Chełm

[C4 2.6] falowanie obrotów problem

Post autor: gumisv6 » 26 kwie 2009, 00:32

witam was
mam problem po odłączeniu akumulatora i ponownym podłączeniu zaczęło sie coś nie poprawnego dziać
chodzi jak na ssaniu cały czas i falują obroty miedzy 1400 a 1600
sprawdziłem wszystkie bezpieczniki wszystko ok
czekam aż zrobi sie zimny zobaczę wtedy co wybrzdąka
mieliście kiedyś coś podobnego??
co jeszcze można sprawdzić??
na benzynie i na gazie tak samo... :(
Ostatnio zmieniony 10 sie 2010, 13:20 przez gumisv6, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
artur v6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 106
Rejestracja: 06 kwie 2009, 22:17
Lokalizacja: Chełm

Post autor: artur v6 » 26 kwie 2009, 22:01

prawdopodobnie krokowy ci siada ale nie jestem pewien miałem to przy zmianie aku tylko po 15 min. wrócił do normy zgaś odczekaj i odpal na ciepłym silniku.
Poturbowany

Awatar użytkownika
gumisv6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 341
Rejestracja: 02 gru 2008, 19:04
Imię: Tomasz
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI 204KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Chełm

Post autor: gumisv6 » 27 kwie 2009, 12:29

a ktos wie może gdzie sie znajduje ten silnik krokowy bo wyczytałem że można go wyczyścić ale pojęcia nie mam jak on wygląda i gdzie sie znajduje

Awatar użytkownika
artur v6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 106
Rejestracja: 06 kwie 2009, 22:17
Lokalizacja: Chełm

Post autor: artur v6 » 27 kwie 2009, 13:17

to taki mały dinks lokalizacja pod przepustnicą za obudową rury ssącej
Poturbowany

Awatar użytkownika
gumisv6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 341
Rejestracja: 02 gru 2008, 19:04
Imię: Tomasz
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI 204KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Chełm

Post autor: gumisv6 » 27 kwie 2009, 14:49

no dzięki już go wyjąłem przeczyściłem ale dalej tak jak było żadnych zmian

nie wiem czy to ma jakiś związek ale jak włączam klimatyzacje to zaczyna trzymać obroty tyle że ma ich aż 1444, ludzie pomóżcie samochód mi potrzebny co to może być??

Awatar użytkownika
dziq111
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 417
Rejestracja: 18 mar 2008, 21:17
Imię: Paweł
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Bieruń

Post autor: dziq111 » 28 kwie 2009, 23:02

zresetuj kompa jeszcze raz odpinajac aku. a w jakiej kolejnosci odpinasz zaciski z aku to tez ma znaczenie. pod kabel znim po odpieciu aku na ecu wyskakuje bląd - skasowac wszystkie i przywrocic nastawy podstawowe.
jak niemasz kabla sprobuj zrobic tak :
najpierw odepnij czujnik położenia przeustnicy (auto powinno wejsc w tryb awaryjny) odpal na 5 min zgaś i podłącz
potem mozesz jeszcze sprobować z czujnikiem temp cieczy.
a8team.pl to też dobre.

Awatar użytkownika
gumisv6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 341
Rejestracja: 02 gru 2008, 19:04
Imię: Tomasz
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI 204KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Chełm

Post autor: gumisv6 » 29 kwie 2009, 13:22

z reguły zawsze najpierw odpinam czarny ale teraz nie wiem może odpiełem pierwszy czerwony... koleżko dzięki za odpowiedź tylko jeszcze jakbyś mnie uświadomił gdzie sie znajduje ten kabel od przepustnicy to byłbym bardzo wdzięczny bo nie za bardzo sie znam...

miras49
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 22 mar 2008, 07:17
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: miras49 » 29 kwie 2009, 13:30

Nic nie odpinaj i nic nie kombinuj !!!!!!!!
Zrób adaptację przepustnicy Vagiem i wszystko wróci do normy. Na 150% to pomoże .

all-a6kodowanie-vagiem-opisy-vt8789.htm
Pozdrawiam
miras49

Awatar użytkownika
dziq111
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 417
Rejestracja: 18 mar 2008, 21:17
Imię: Paweł
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Bieruń

Post autor: dziq111 » 29 kwie 2009, 13:39

wsumie tak jak pisze kolega przedemna najlepiej zaczac od vaga. sporo klubowiczow ma kabelek wiec problemu chyba nie powinno byc :) odpinac dopiero jak nie pomoze:)
a8team.pl to też dobre.

miras49
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 22 mar 2008, 07:17
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: miras49 » 29 kwie 2009, 13:44

4 kliknięcia myszką i po sprawie !!!!!!!
Pozdrawiam
miras49

Awatar użytkownika
gumisv6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 341
Rejestracja: 02 gru 2008, 19:04
Imię: Tomasz
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI 204KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Chełm

Post autor: gumisv6 » 29 kwie 2009, 16:03

no i koniec z problemem
w sumie to nie wiem co było przyczyna ale odłączyłem silniczek krokowy przeczyściłem styki i zaczął trzymać obroty tyle że miał ich za dużo, pochodził trochę podłączyłem go znowu i ale dalej było tak samo
pojechałem do elektronika żeby podłączył VAGa ale nie miał czasu powiedział że dopiero w poniedziałek będzie wsiadam do samochodu odpalam i problem z obrotami znikł :)
dziwne ale jak już jest dobrze to dobrze :)
dzięki za odpowiedzi

franklin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 62
Rejestracja: 08 mar 2009, 11:19
Lokalizacja: Warszawa/Latchorzew

Post autor: franklin » 18 maja 2009, 14:23

hehe, wystraszył siępewnie specjalisty i sam się naprawił :lol:

MotoRider
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 191
Rejestracja: 20 paź 2009, 23:27
Lokalizacja: Siemianowice Sląskie

Post autor: MotoRider » 10 maja 2010, 10:02

jest ktos z okolic katowic kto by mogl podpiac sie pod mojego audika i zadaptowac mi przepustnice i przy okazji posprawdzac kat wtrysku i takie tam ?
Audi A6 C4 2.6 150 KM
Audi A8 D2 4.2 299 KM
Audi A6 C5 1.9tdi 110 KM aktualnie

Awatar użytkownika
dziq111
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 417
Rejestracja: 18 mar 2008, 21:17
Imię: Paweł
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Bieruń

Post autor: dziq111 » 11 maja 2010, 10:10

kolego ja moge ci to sprawdzic 691 829 868 moj tel.

ale kat wtrysku to w dieslu jest :D chyba ze mas
auto na dwa paliwa:D
pozdrawiam.
a8team.pl to też dobre.

sojer8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 73
Rejestracja: 04 sty 2010, 21:06
Imię: Tomasz
Rocznik: 2003
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Skierniewice

Post autor: sojer8 » 09 sie 2010, 15:52

w a6 c4 nie ma możliwości zrobienia adaptacji przepustnicy. grupa silnik i nastawy podstawowe na rozgrzanym silniku. Sam się z tym problemem męczyłem. 2minuty i autko śmiga aż miło

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja