Audi A6 C5 Allroad 2.7biturbo 2002 Quattro .....
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 645
- Rejestracja: 23 lip 2017, 16:59
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Audi A6 C5 Allroad 2.7biturbo 2002 Quattro .....
Według logów zadane ciśnienie masz pomiędzy 0.8-0.6 bar a ciśnienie aktualne masz 0.2 bara więc czemu twierdzisz że masz przeładowanie ?
-
Onlinesabuk2006
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 756
- Rejestracja: 14 mar 2020, 16:16
- Imię: Kazimierz
- Rocznik: 2001
- Moje auto: Allroad C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 250KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Kłodzko
Re: Audi A6 C5 Allroad 2.7biturbo 2002 Quattro .....
Witam.Nikostratus pisze: ↑19 cze 2021, 00:25Według logów zadane ciśnienie masz pomiędzy 0.8-0.6 bar a ciśnienie aktualne masz 0.2 bara więc czemu twierdzisz że masz przeładowanie ?
No tak, masz rację.
Znalazłem przyczynę nie doładowania. Wymieniając rozrząd, nie skręciłem opaski od intelcoolera.
Zrobiłem jeszcze raz logi i chyba wszystko jest OK. Przepływomierz również dobrze pokazuje.
Pozdrawiam.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
Onlinesabuk2006
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 756
- Rejestracja: 14 mar 2020, 16:16
- Imię: Kazimierz
- Rocznik: 2001
- Moje auto: Allroad C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 250KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Kłodzko
Re: Audi A6 C5 Allroad 2.7biturbo 2002 Quattro .....
Witam,
Mam ostatnio mały problem z wypadaniem zapłonu na III - cylindrze (V6 - najbliższy cylinder pasażera na benzynie i na LP)
Dziś sprawdziłem przy okazji przerwę na świecy i jest 0,75 (świece wymieniłem jakieś 8 tyś. km temu) więc myślę, że to będzie cewka ale dla przykładu zamieniłem cewki III z II cylindrem, aby mieć pewność, że to ona jest tym problemem.
Z tego względu, że mam dwa rodzaje cewek czyli cztery NGK a dwie jakieś czerwone bez opisu to chciałbym to jakoś uporządkować.
Cewki są tylko wciskane (bez przykręcania)
Czy ktoś mi poda firmę i nr jakie cewki powinienem zakupić ?
Czy cewka ze zdjęcia po niżej jest odpowiednia dla tego silnika ?
Silnik z sygnaturki BES.
Pozdrawiam.
Mam ostatnio mały problem z wypadaniem zapłonu na III - cylindrze (V6 - najbliższy cylinder pasażera na benzynie i na LP)
Dziś sprawdziłem przy okazji przerwę na świecy i jest 0,75 (świece wymieniłem jakieś 8 tyś. km temu) więc myślę, że to będzie cewka ale dla przykładu zamieniłem cewki III z II cylindrem, aby mieć pewność, że to ona jest tym problemem.
Z tego względu, że mam dwa rodzaje cewek czyli cztery NGK a dwie jakieś czerwone bez opisu to chciałbym to jakoś uporządkować.
Cewki są tylko wciskane (bez przykręcania)
Czy ktoś mi poda firmę i nr jakie cewki powinienem zakupić ?
Czy cewka ze zdjęcia po niżej jest odpowiednia dla tego silnika ?
Silnik z sygnaturki BES.
Pozdrawiam.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Re: Audi A6 C5 Allroad 2.7biturbo 2002 Quattro .....
Najnowsze oznaczenie cewek to 06A905115D.
-
Onlinesabuk2006
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 756
- Rejestracja: 14 mar 2020, 16:16
- Imię: Kazimierz
- Rocznik: 2001
- Moje auto: Allroad C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 250KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Kłodzko
Re: Audi A6 C5 Allroad 2.7biturbo 2002 Quattro .....
Witam,
Dzięki mat1324 za podanie numeru.
Więc szukam i kupuję.
Ma to jakieś znaczenie jaka firma:
Beru, Bosch, NGK ?
Pozdrawiam
Dzięki mat1324 za podanie numeru.
Więc szukam i kupuję.
Ma to jakieś znaczenie jaka firma:
Beru, Bosch, NGK ?
Pozdrawiam
-
Onlinesabuk2006
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 756
- Rejestracja: 14 mar 2020, 16:16
- Imię: Kazimierz
- Rocznik: 2001
- Moje auto: Allroad C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 250KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Kłodzko
Re: Audi A6 C5 Allroad 2.7biturbo 2002 Quattro .....
Witam,
Dziś po paru depnięciach lampka alladyna zaczęła mrugać, więc VCDS i zaś wyszło wypadanie zapłonu na III cylindrze, więc wg mnie cewki są dobre i zostaje świeca. Nie zauważyłem, że jechałem na LPG a chciałem to zrobić na benzynie, no trudno trzeba będzie teraz troszkę pojeździć na benzynie, aby mieć pewność, że to świeca a nie cewka lub jeszcze raz zrobić mapę gazową.
Pozdrawiam.
Dziś po paru depnięciach lampka alladyna zaczęła mrugać, więc VCDS i zaś wyszło wypadanie zapłonu na III cylindrze, więc wg mnie cewki są dobre i zostaje świeca. Nie zauważyłem, że jechałem na LPG a chciałem to zrobić na benzynie, no trudno trzeba będzie teraz troszkę pojeździć na benzynie, aby mieć pewność, że to świeca a nie cewka lub jeszcze raz zrobić mapę gazową.
Pozdrawiam.
-
Onlinesabuk2006
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 756
- Rejestracja: 14 mar 2020, 16:16
- Imię: Kazimierz
- Rocznik: 2001
- Moje auto: Allroad C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 250KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Kłodzko
Re: Audi A6 C5 Allroad 2.7biturbo 2002 Quattro .....
Witam.
Kalibracja i ustawienie map LPG zażegnała wypadanie zapłonu a zrobiłem z 700-800km.
W tym czasie prawy przód zaczął opadać a więc zakupiłem 2x miech za 598 (dwie szt.)
Po wyciągnięciu starego miech w środku ktoś uszczelniał jakimś specyfikiem do opon (tak myślę) bo był cały jakiś zielony.
Po wymianie (prawa strona) już nie opada ale także wymienią i prawą, będzie na jakiś czas spokój z kompletnym zawieszeniem.
Pozdrawiam.
Kalibracja i ustawienie map LPG zażegnała wypadanie zapłonu a zrobiłem z 700-800km.
W tym czasie prawy przód zaczął opadać a więc zakupiłem 2x miech za 598 (dwie szt.)
Po wyciągnięciu starego miech w środku ktoś uszczelniał jakimś specyfikiem do opon (tak myślę) bo był cały jakiś zielony.
Po wymianie (prawa strona) już nie opada ale także wymienią i prawą, będzie na jakiś czas spokój z kompletnym zawieszeniem.
Pozdrawiam.
-
Onlinesabuk2006
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 756
- Rejestracja: 14 mar 2020, 16:16
- Imię: Kazimierz
- Rocznik: 2001
- Moje auto: Allroad C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 250KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Kłodzko
Re: Audi A6 C5 Allroad 2.7biturbo 2002 Quattro .....
Witam.
Szukam pomocy z Waszej strony a mianowicie chodzi o przekładnie kierowniczą (magiel)
Moja maglownica ZFO posiada servotronic a jej nr to 4B1 422 066 M (zdjęcie)
W ETKA nie znalazłem takiego nr a inne są np.
4B1 4220 53 X
4B2 422 052 EX
4B2 422 053
4B2 422 053 X
Wspomaganie działa jak i servotronic również, nie mam wycieków, płyn nie ubywa, pompa wspomagania cicha ale mam stuki z lewej strony na listwie wychodzącej z przekładni (góra - dół, sprawdziłem osobiście) i tak, co nie co skasowałem luz, ale stuki nadal występują a jak już dociągnę mocniej, to kierownica nie odbija.
Czytając forum znalazłem, że admin " Doc - Andrzej " poleca firmę zajmującą się regeneracją regeneracjaprzekladni.pl i przymierzam się do wymiany maglownicy. Na tej stronie stronie podane są dwa typy servotroniców czyli: okrągły lub kwadratowy z 12 m-cą gwarancją.
VIN: WAUZZZ4BX3N009368
I teraz pytanie, którą powinienem wybrać przekładnię, aby tylko wymienić z nowym płynem i zbieżnością włącznie. Pozdrawiam.
Dodano po 7 minutach 39 sekundach:
Auto potrzebuje codziennie.
Szukam pomocy z Waszej strony a mianowicie chodzi o przekładnie kierowniczą (magiel)
Moja maglownica ZFO posiada servotronic a jej nr to 4B1 422 066 M (zdjęcie)
W ETKA nie znalazłem takiego nr a inne są np.
4B1 4220 53 X
4B2 422 052 EX
4B2 422 053
4B2 422 053 X
Wspomaganie działa jak i servotronic również, nie mam wycieków, płyn nie ubywa, pompa wspomagania cicha ale mam stuki z lewej strony na listwie wychodzącej z przekładni (góra - dół, sprawdziłem osobiście) i tak, co nie co skasowałem luz, ale stuki nadal występują a jak już dociągnę mocniej, to kierownica nie odbija.
Czytając forum znalazłem, że admin " Doc - Andrzej " poleca firmę zajmującą się regeneracją regeneracjaprzekladni.pl i przymierzam się do wymiany maglownicy. Na tej stronie stronie podane są dwa typy servotroniców czyli: okrągły lub kwadratowy z 12 m-cą gwarancją.
VIN: WAUZZZ4BX3N009368
I teraz pytanie, którą powinienem wybrać przekładnię, aby tylko wymienić z nowym płynem i zbieżnością włącznie. Pozdrawiam.
Dodano po 7 minutach 39 sekundach:
Auto potrzebuje codziennie.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- ZyWiecki
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 219
- Rejestracja: 05 lis 2019, 17:30
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
Re: Audi A6 C5 Allroad 2.7biturbo 2002 Quattro .....
Mi po takich serwisach magiel wytrzymał rok a dokładnie 2 tygodnie po gwarancji zaczęła cieknąć a gdy masz osłonę uszkodzoną na drążku to pożar przy rozgrzanym silniku gwarantowany (spraktykowane) . Nie daleko mnie jest magik od maglownic, mi robił i działa bez zarzutu. Wydaję mi się że działa on również wysyłkowo. Jeśli coś wyśle Ci na PW dane do niego .. Wymienia listwy na nowe, komplet uszczelnień itp.,
Przy Naszych autach dostęp do wszystkiego jest utrudniony ..
Przy Naszych autach dostęp do wszystkiego jest utrudniony ..

-
Onlinesabuk2006
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 756
- Rejestracja: 14 mar 2020, 16:16
- Imię: Kazimierz
- Rocznik: 2001
- Moje auto: Allroad C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 250KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Kłodzko
Re: Audi A6 C5 Allroad 2.7biturbo 2002 Quattro .....
Witam.ZyWiecki pisze: ↑22 lis 2021, 20:00Mi po takich serwisach magiel wytrzymał rok a dokładnie 2 tygodnie po gwarancji zaczęła cieknąć a gdy masz osłonę uszkodzoną na drążku to pożar przy rozgrzanym silniku gwarantowany (spraktykowane) . Nie daleko mnie jest magik od maglownic, mi robił i działa bez zarzutu. Wydaję mi się że działa on również wysyłkowo. Jeśli coś wyśle Ci na PW dane do niego .. Wymienia listwy na nowe, komplet uszczelnień itp.,
Przy Naszych autach dostęp do wszystkiego jest utrudniony ..![]()
Dzięki za zainteresowanie i za linka.
Zależy mi aby maglownica była na wymianę, ale zadzwonię i zobaczymy co powie.
Może ktoś ma jeszcze jakieś linki do dobrego serwisu ( z kaucją) maglownic) na wymianę, auto w tygodniu potrzebne.
Pozdrawiam.
-
Onlinesabuk2006
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 756
- Rejestracja: 14 mar 2020, 16:16
- Imię: Kazimierz
- Rocznik: 2001
- Moje auto: Allroad C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 250KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Kłodzko
Re: Audi A6 C5 Allroad 2.7biturbo 2002 Quattro .....
Witam.
Rozmawiałem z gościem, nie wysyła maglownic a ja potrzebuję auto od poniedziałku do piątku włącznie. Na wymianę (jeden dzień - sobota) i w poniedziałek odesłanie.
Może ktoś poratuje jakimś linkiem lub sprawną maglownicą w 100% z servotronic.
Pozdrawiam.
Rozmawiałem z gościem, nie wysyła maglownic a ja potrzebuję auto od poniedziałku do piątku włącznie. Na wymianę (jeden dzień - sobota) i w poniedziałek odesłanie.
Może ktoś poratuje jakimś linkiem lub sprawną maglownicą w 100% z servotronic.
Pozdrawiam.
-
Onlinesabuk2006
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 756
- Rejestracja: 14 mar 2020, 16:16
- Imię: Kazimierz
- Rocznik: 2001
- Moje auto: Allroad C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 250KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Kłodzko
Re: Audi A6 C5 Allroad 2.7biturbo 2002 Quattro .....
Witam,
Czy ktoś ma w dobrym stanie do sprzedania maglownicę z servotronic ?
Pozdrawiam.
Czy ktoś ma w dobrym stanie do sprzedania maglownicę z servotronic ?
Pozdrawiam.
-
Onlinesabuk2006
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 756
- Rejestracja: 14 mar 2020, 16:16
- Imię: Kazimierz
- Rocznik: 2001
- Moje auto: Allroad C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 250KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Kłodzko
Re: Audi A6 C5 Allroad 2.7biturbo 2002 Quattro .....
Witam.
Z racji wejścia nowych przepisów i stawek drogowych, chciałbym naprawić tempomat w swoim aucie (wcześniej działał)
Po podpięciu VCDS wyskoczył błąd 17977.... zrobiłem testy blok 066 i wygląda, że wszystko jest ok a tempomat nie działa.
Co może być przyczyną, że tempomat nie działa ? Czy wymiana manetki coś pomoże (8L0953513J) z tego linku
https://allegro.pl/oferta/manetka-tempo ... 1087405832
P/S
Jeszcze raz sprawdziłem VCDS i po włączeniu tempomatu (tak wyczytałem) powinno być 00000011 a mam 00000001
Ale jak włączę lewy kierunkowskaz i trochę go nagnę to robię się ........11 czyli wychodzi że manetka do wymiany.
Jutro spróbuję ją rozebrać (bez ściągania kierownicy) i zajrzę do środka, może na taśmie znajdę jakąś przerwę.
=====================================================================
Tak informacyjnie, najnowszy VCDS Wersja 21.9.0 z kablem HEX-V2 i VCDSLoader 9.2 działa bez problemu.
=====================================================================
Pozdrawiam.
Z racji wejścia nowych przepisów i stawek drogowych, chciałbym naprawić tempomat w swoim aucie (wcześniej działał)
Po podpięciu VCDS wyskoczył błąd 17977.... zrobiłem testy blok 066 i wygląda, że wszystko jest ok a tempomat nie działa.
Co może być przyczyną, że tempomat nie działa ? Czy wymiana manetki coś pomoże (8L0953513J) z tego linku
https://allegro.pl/oferta/manetka-tempo ... 1087405832
P/S
Jeszcze raz sprawdziłem VCDS i po włączeniu tempomatu (tak wyczytałem) powinno być 00000011 a mam 00000001
Ale jak włączę lewy kierunkowskaz i trochę go nagnę to robię się ........11 czyli wychodzi że manetka do wymiany.
Jutro spróbuję ją rozebrać (bez ściągania kierownicy) i zajrzę do środka, może na taśmie znajdę jakąś przerwę.
=====================================================================
Tak informacyjnie, najnowszy VCDS Wersja 21.9.0 z kablem HEX-V2 i VCDSLoader 9.2 działa bez problemu.
=====================================================================
Pozdrawiam.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
Onlinesabuk2006
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 756
- Rejestracja: 14 mar 2020, 16:16
- Imię: Kazimierz
- Rocznik: 2001
- Moje auto: Allroad C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 250KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Kłodzko
Re: Audi A6 C5 Allroad 2.7biturbo 2002 Quattro .....
Witam.
No i mam przyczynę nie działającego tempomatu, po prostu taśma się już całkowicie urwała.
Przełącznik już zamówiony, więc w tygodniu będzie wymiana.
No i mam przyczynę nie działającego tempomatu, po prostu taśma się już całkowicie urwała.
Przełącznik już zamówiony, więc w tygodniu będzie wymiana.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
Onlinesabuk2006
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 756
- Rejestracja: 14 mar 2020, 16:16
- Imię: Kazimierz
- Rocznik: 2001
- Moje auto: Allroad C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 250KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Kłodzko
Re: Audi A6 C5 Allroad 2.7biturbo 2002 Quattro .....
Witam.
Zakupiłem używaną przekładnie kierowniczą o tych samych numerach i dziś byłem umówiony z mechanikiem aby wymienił i od razu ustawiał zbieżność (ma do tego sprzęt)
Po godzinie zadzwonił do mnie, że dojście do jednej śruby od spodu jest nie możliwe i że trzeba wyciągać silnik, bo mam skrzynie automatyczną oraz miechy, które trzeba również demontować. Oczywiście nie zgodziłem się na taką decyzję i że ma złożyć abym mógł odebrać auto po pracy. Nic nie płaciłem.
I tu teraz do Was pytanie, czy miał rację ?
Czy ktoś z forumowiczów wymieniał przekładnię w Allroad 2.7T z Tip-tronic bez wyciągania silnika ?
P/S
Jeszcze nie przyjrzałem się tej nie dostępnej śrubie, ale będę chciał osobiście podjąć się wyzwania wymiany przekładni w domu na kanale.
Czy jest to możliwe ?
Pozdrawiam.
Zakupiłem używaną przekładnie kierowniczą o tych samych numerach i dziś byłem umówiony z mechanikiem aby wymienił i od razu ustawiał zbieżność (ma do tego sprzęt)
Po godzinie zadzwonił do mnie, że dojście do jednej śruby od spodu jest nie możliwe i że trzeba wyciągać silnik, bo mam skrzynie automatyczną oraz miechy, które trzeba również demontować. Oczywiście nie zgodziłem się na taką decyzję i że ma złożyć abym mógł odebrać auto po pracy. Nic nie płaciłem.
I tu teraz do Was pytanie, czy miał rację ?
Czy ktoś z forumowiczów wymieniał przekładnię w Allroad 2.7T z Tip-tronic bez wyciągania silnika ?
P/S
Jeszcze nie przyjrzałem się tej nie dostępnej śrubie, ale będę chciał osobiście podjąć się wyzwania wymiany przekładni w domu na kanale.
Czy jest to możliwe ?
Pozdrawiam.