Problem z dpf-em co tydzien zapchany dpf auto w trybie awaryjnym,
dpf zdemontowany namoczony w chemi do czyszczenia potem plukanie karcherem, tydzien spokoju i odnowa stosowane pianki do czyszczenia dpf-u taki sam efekt tydzien spokoju i znowu zapchany,
troche histori auta 2.0tdi silnik BRE, byla zmieniana glowica na regenerowana, stara miala pekniecia pomiedzy zaworami a swieca zarowa, po zmiane wszystko bylo ok przez dwa dni i zaczely sie problemy z dpf-em,
glowice robilem sam wszystko poskladane wedlug ksiarzki, ale dla pewnosc zawiozlem auto do mechanika sprawdzili jeszcze raz rozrzad, ustawili na nowo wtryski, ale problem nie ustapil, i teraz pytanie bo gdy kupowalem uszczelke pod glowice doradzili mi w sklepie ze lepiej zaloyc grubsza niz byla ze bedzie to lepsze dla silnika itd. Pytanie czy grubsza uszczelka moze powodowac zapychanie sie dpfu, przed wymiana glowicy nie mialem zadnych problemow z dpf-em. wymieniony tez zostal czujnik roznicy cisnien na dpf-ie.
doradzcie cos bo mi juz brakuje pomyslow i cierpliwosci do tego samochodu
