witam
Problem z dpf-em co tydzien zapchany dpf auto w trybie awaryjnym,
dpf zdemontowany namoczony w chemi do czyszczenia potem plukanie karcherem, tydzien spokoju i odnowa stosowane pianki do czyszczenia dpf-u taki sam efekt tydzien spokoju i znowu zapchany,
troche histori auta 2.0tdi silnik BRE, byla zmieniana glowica na regenerowana, stara miala pekniecia pomiedzy zaworami a swieca zarowa, po zmiane wszystko bylo ok przez dwa dni i zaczely sie problemy z dpf-em,
glowice robilem sam wszystko poskladane wedlug ksiarzki, ale dla pewnosc zawiozlem auto do mechanika sprawdzili jeszcze raz rozrzad, ustawili na nowo wtryski, ale problem nie ustapil, i teraz pytanie bo gdy kupowalem uszczelke pod glowice doradzili mi w sklepie ze lepiej zaloyc grubsza niz byla ze bedzie to lepsze dla silnika itd. Pytanie czy grubsza uszczelka moze powodowac zapychanie sie dpfu, przed wymiana glowicy nie mialem zadnych problemow z dpf-em. wymieniony tez zostal czujnik roznicy cisnien na dpf-ie.
doradzcie cos bo mi juz brakuje pomyslow i cierpliwosci do tego samochodu
Problem z dpf??
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 41
- Rejestracja: 27 sty 2020, 11:27
- Imię: Jan
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2015
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
Re: Problem z dpf??
a jaki błąd wywala przy wchodzeniu w awaryjny? Sprawdzałeś parametry filtra ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 6
- Rejestracja: 09 mar 2021, 14:16
- Imię: Bartosz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Corby
Re: Problem z dpf??
P2002 Diesel Particulate Filter Efficiency Below Threshold Bank 1
Parametry filtra tyle co moglem sprawdzic to zapelnienie przy awaryjnym okolo 60% i cisnienie okolo 20 mbar na biegu jalowym ilosc nagromadzenia sadzy mam na 0 bo po wymianie czujnika cisnien i czyszczeniu filtra zerowalem wartosci vag canem
Parametry filtra tyle co moglem sprawdzic to zapelnienie przy awaryjnym okolo 60% i cisnienie okolo 20 mbar na biegu jalowym ilosc nagromadzenia sadzy mam na 0 bo po wymianie czujnika cisnien i czyszczeniu filtra zerowalem wartosci vag canem
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 41
- Rejestracja: 27 sty 2020, 11:27
- Imię: Jan
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2015
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
Re: Problem z dpf??
sam mając sporo problemów u siebie z dpf, przewertowałem sporo tematów w internecie. W przypadku tego błędu i objawów które opisujesz wszystko wskazuje na problem z egr.
zapoznaj się z tym filmkiem - https://www.youtube.com/watch?v=tdGLALRM5SI&
pozdrawiam
zapoznaj się z tym filmkiem - https://www.youtube.com/watch?v=tdGLALRM5SI&
pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 6
- Rejestracja: 09 mar 2021, 14:16
- Imię: Bartosz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Corby
Re: Problem z dpf??
Witam ponownie wiec dzis zrobilem test egru VCDS-em sprawny otwiera i zamyka klapke, odpalilem tez auto z odpieta rura ktora wychodzi od chodnicy egru do zaworu i wylatywal z noej czarny dym po dodaniu gazu na wolnych obrotach bezbarwny wiec wydaje mi sie ze chlodnica nie zatkana jakies inne pomysly?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga