Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Lampy DEPO LED bez AFS za org. ksenon skrętny AFS

Elektryka
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
urus87
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 24
Rejestracja: 10 lut 2015, 22:56
Imię: Mariusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Głuchołazy

Lampy DEPO LED bez AFS za org. ksenon skrętny AFS

Post autor: urus87 » 28 maja 2021, 17:05

Cześć
Miałem stłuczkę. Lampy do wymiany.
Po szybkim przeglądzie forum decyzja padła na nowe lampy DEPO z dziennym paskiem LED.
Lampy nieskrętne z myślą, że po wymianie modułu skrętu, poziomowania i kodowaniu będzie wszystko chodzić.
Niestety jest problem, auto stoi u elektryka który twierdzi, że instalacja do przerobienia ( w pierwszej kolejności zmiana instalacji i czujników poziomowania na wahaczach potem zobaczy co dalej) i tanio nie będzie lub może spróbować wykodować poziomowanie ksenonów tylko nie widomo czy coś innego się nie wysypie.

Pyt.1 Przeszukując forum znalazłem wpisy o konieczności zmiany pinów we wtyczkach do czujników poziomowania i do lamp w module LWR tylko brakuje szczegółów, tzn. które należy zamienić.

Pyt.2 Czytałem też na forum, że ktoś wykodował ksenon skrętny i poziomowanie, że nie było błędów na FIS, ale też bez szczegółów.

Pyt.3 Czy są w ogóle różne rodzaje czujników poziomowania w a6 c6 ?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
urus87
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 24
Rejestracja: 10 lut 2015, 22:56
Imię: Mariusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Głuchołazy

Re: Lampy DEPO LED bez AFS za org. ksenon skrętny AFS

Post autor: urus87 » 28 lip 2021, 23:11

Hejka
Ostatecznie temat ogarnąłem sam. Na forum widziałem kilka podobnych zapytań, w związku z tym zamieszczam informację jak można zmienić lampy skrętne na nieskrętne np. na DEPO.

Odpowiadając sobie na pytania:
ad.1 Tak trzeba przepinować wtyczkę jednak i tak będziemy mieli za mało przewodów. Moduł AFS (skrętny) ma 12 kabli, natomiast LWR (nieskrętny) ma ich 18. Trzeba kupić lub uzupełnić brakującą wiązkę.
ad.2 Przy zmianach w kodowaniu albo działa źle albo sypie komunikatami i na bank nie działa poziomowanie świateł.
ad.3 Są takie same.

Podstawowe informacje:
- przy ksenonach skrętnych mamy moduł AFS (za schowkiem) i na lampie sterownik który odpowiada za skręt i poziomowanie.
- przy ksenonach nieskrętnych mamy tylko moduł LWR (za schowkiem) który odpowiada za poziomowanie, na lampie nie ma nic.
- dla lamp skrętnych i nieskrętnych są zupełnie inne oryginalne wiązki do lamp
- moduł LWR ma więcej przewodów ze względu na to, że do każdej lampy idą 4 do silniczka. Z modułu AFS idą 2 przewody do obu lamp. Sterowanie silniczkami poziomu następuje z modułu na lampie.

Niezbędne schematy elektryczne:
https://drive.google.com/file/d/1m-2S6W ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/15Ur4aD ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1Gqoshi ... sp=sharing

Mój pomysł na realizacje:
- Zakup modułu LWR z wtyczką i kawałkiem przewodów
- Wykorzystanie przewodów aktualnej instalacji do lamp i dołożenie jednego kabelka.

Realizacja:
- Wtyczka Lampy lewej- masowy przewód z pinu 14 przełożony na pin 3. Następnie przewód obcięty i poprowadzony nowy do lewego słupka obok czerwonego 17 pinowego złącza. Następnie wykorzystanie 3 przewodów z czerwonego 17 pinowego złacza (pin 8,9,10). Następnie komplet 4 przewodów doprowadzony nowym przewodem do modułu LWR na pin (16,17,18,19).
- Wtyczka Lampy prawej - masowy przewód z pinu 14 przełożony na pin 3. Następnie przewód obcięty i poprowadzony nowy do prawego słupka obok białego 10 pinowego złącza. Następnie wykorzystanie 3 przewodów z białego 10 pinowego złacza (pin 5,6,7). Następnie komplet 4 przewodów doprowadzony nowym przewodem do modułu LWR na pin (15,20,21,22).
- pozostałe przewody z modułu AFS do LWR (zasilanie, can, przedni czujnik na wahaczu, tylni czujnik na wahaczu) są na innych pinach jednak zgadzają się kolorami przewodów.

Podsumowując:
- moja realizacja trwała 8 godzin
- zgodność podłączenia przewodów silniczków lamp należy wykonać wg. załączonych schematów.

pawelziom
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 04 lip 2020, 14:47
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Sadowne

Re: Lampy DEPO LED bez AFS za org. ksenon skrętny AFS

Post autor: pawelziom » 28 wrz 2022, 22:04

Hej
Podane linki ze schematami nie działają, czy mógłbyś podesłać na email pawel2693@o2.pl

blade87
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 18 cze 2014, 06:44
Imię: Krystian
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7 TDI
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kościerzyna

Re: Lampy DEPO LED bez AFS za org. ksenon skrętny AFS

Post autor: blade87 » 25 paź 2022, 21:45

Hej, a nie da sie przeszczepic silniczkow z ori lampy afs do tej DEPO? I przerobić kostki?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga