Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi a 6 c7 3.0 tdi ( kod silnikaCRT i CZV ) wada konstrukcyjna

Silniki wysokoprężne
Awatar użytkownika
leszekmw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 874
Rejestracja: 11 gru 2011, 13:13
Imię: leszek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2014
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: lublin

Re: Audi a 6 c7 3.0 tdi ( kod silnikaCRT i CZV ) wada konstrukcyjna

Post autor: leszekmw » 21 gru 2020, 17:31

no i cglc... ;)

Aregus1987
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 02 maja 2021, 21:44
Imię: Arkadiusz
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2016
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TDI 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Zgorzelec

Re: Audi a 6 c7 3.0 tdi ( kod silnikaCRT i CZV ) wada konstrukcyjna

Post autor: Aregus1987 » 02 maja 2021, 22:43

Cześć wszystkim. Mam pytanie. Czy po 2017 roku w silniku 272 konnym coś się zmieniło w rozrządzie? Już kilka razy widziałem info, że akcją serwisową są objęte silniki wyprodukowane do 2017. A co z młodszymi?

yarowsc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1331
Rejestracja: 10 sie 2017, 23:32
Imię: Jarek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2016
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lubuskie
Kontakt:

Re: Audi a 6 c7 3.0 tdi ( kod silnikaCRT i CZV ) wada konstrukcyjna

Post autor: yarowsc » 04 maja 2021, 09:34

jest zmieniona konstrukcja napinaczy
R1200GS ADV LC

arturpucz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 26 wrz 2017, 13:56
Lokalizacja: Podlaskie

Re: Audi a 6 c7 3.0 tdi ( kod silnikaCRT i CZV ) wada konstrukcyjna

Post autor: arturpucz » 27 maja 2021, 23:16

Aregus1987 pisze:
02 maja 2021, 22:43
Cześć wszystkim. Mam pytanie. Czy po 2017 roku w silniku 272 konnym coś się zmieniło w rozrządzie? Już kilka razy widziałem info, że akcją serwisową są objęte silniki wyprodukowane do 2017. A co z młodszymi?
Gdzie sprawdzić czy auto podchodzi pod akcję serwisową?

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Re: Audi a 6 c7 3.0 tdi ( kod silnikaCRT i CZV ) wada konstrukcyjna

Post autor: mat1324 » 30 maja 2021, 23:32

... w ASO :).

Replis
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 19 sie 2021, 13:59
Imię: Sebastian
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2017
Nadwozie: Inne
Silnik: 2.7 TDI
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Zgorzelec

Re: Audi a 6 c7 3.0 tdi ( kod silnikaCRT i CZV ) wada konstrukcyjna

Post autor: Replis » 19 sie 2021, 16:03

yarowsc pisze:
04 maja 2021, 09:34
jest zmieniona konstrukcja napinaczy
Czyli można śmiało kupować np model 272 km z połowy 2017 roku

SSamborek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 42
Rejestracja: 16 gru 2020, 14:37
Imię: Sławomir
Moje auto: Allroad C7
Rocznik: 2016
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Essen

Re: Audi a 6 c7 3.0 tdi ( kod silnikaCRT i CZV ) wada konstrukcyjna

Post autor: SSamborek » 08 sty 2022, 20:32

Jak wyglada sprawa z silnikiem CZVF 190 KM ?

kostef
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 02 lis 2022, 18:00
Imię: Stefan
Moje auto: Nie mam
Rocznik: Inny
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Brak
Paliwo: Brak
Lokalizacja: Kraków

Re: Audi a 6 c7 3.0 tdi ( kod silnikaCRT i CZV ) wada konstrukcyjna

Post autor: kostef » 02 lis 2022, 18:28

Może trochę odkopuje, ale szukam A6 po lifcie no i wśród nich jest 3.0TDI 272ps.
Na niemieckich forach widze że sa ludzie, którzy jeżdzą z pukającym wałkiem. Ludzie robią 60-90 tys i pukanie nie nasila sie. Jakie potencjalne niespodzianki, moga sie pojawic podczas jazdy z pukajacym walkiem rozrzadu?

Dodano po 1 minucie 8 sekundach:
Replis pisze:
19 sie 2021, 16:03
yarowsc pisze:
04 maja 2021, 09:34
jest zmieniona konstrukcja napinaczy
Czyli można śmiało kupować np model 272 km z połowy 2017 roku
Od którego miesiąca są poprawione napinacze?
We wszystkich modelach Audi z tym silnikiem?
Jak to potwierdzić?

ricu48
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 17 cze 2020, 00:42
Imię: Robert
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI 190KM DDDA
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Belfast

Re: Audi a 6 c7 3.0 tdi ( kod silnikaCRT i CZV ) wada konstrukcyjna

Post autor: ricu48 » 23 paź 2023, 12:41

Chciałbym odgrzać temat, bo w tym zestawieniu numerów silników czva jest od 000001 do 003450, czy dobrze rozumiem że po numerze 003450 były jakieś modyfikacje w silniku czv i jest on mniej problemowy ? Mój ma numer 009663

yarowsc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1331
Rejestracja: 10 sie 2017, 23:32
Imię: Jarek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2016
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lubuskie
Kontakt:

Re: Audi a 6 c7 3.0 tdi ( kod silnikaCRT i CZV ) wada konstrukcyjna

Post autor: yarowsc » 24 paź 2023, 11:20

problem jest we wszystkich CRT, CZV z układem smarowania silnika. poprawia się to SOFT-owo, ale w niektórych przypadkach już nie pomaga. i była też modyfikacja napinaczy rozrządu
R1200GS ADV LC

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C7 (2011-2018)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga